Fargeklatten
Gift med forumet
NydeligJeg og vil være med her
Mine siste prosjekter og de selges hvis folk vil kjøpe, siden ting ikke skjer her i gården Vis vedlegget 15685
Vis vedlegget 15686
Vis vedlegget 15687
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NydeligJeg og vil være med her
Mine siste prosjekter og de selges hvis folk vil kjøpe, siden ting ikke skjer her i gården Vis vedlegget 15685
Vis vedlegget 15686
Vis vedlegget 15687
Pent.Jeg og vil være med her
Vis vedlegget 15686
Vis vedlegget 15687
Siste prosjektet mitt. Dere ser vel hva det er Er lissom det som står i hodet mitt for tida
haha
Genialt
Ha ha !JULGOTT - en tråd där vi tipsar om gott, lättgjort julgodis me de små!!
jag passar bollen vidare tills jag själv har nåt att komma med. under tiden hoppas jag bli tipsad inför stundande bak [;)]
Holdt på med et hekkle teppe når jeg gikk med englegutten min, det ble aldri ferdig, og ligger på vennt.. Føler ikke for å gjøre noe mere på det før jeg har en ny spire i magen..
ellers holder jeg på å brodere på bunaden min ;-)
Nei det skjønner jeg godt
ÅH jeg tenkte her en dag at jeg har lyst å brodere meg bunad, men vet ikke om jeg klarer det
Noen som har noen hekleoppskrifter til en nybegynner ??
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Da er teppet endelig stort nok og ferdig. Syntes det er kjedelig når ting tar for lang tid
Her er resultatet hvertfall
Vis vedlegget 16534
Vis vedlegget 16535
Mange som driver med håndarbeid om dagen? Eller er det mest en "vintergreie"?
Jeg er en periodestrikker, nå begynner "av-perioden" min å bli veldig lang kjenner jeg
Mange som driver med håndarbeid om dagen? Eller er det mest en "vintergreie"?
Jeg er en periodestrikker, nå begynner "av-perioden" min å bli veldig lang kjenner jeg