STRIKKEKLUBBEN

Bare litt over en uke nå, så skal gipsen av og jeg får strikke igjen! Jippi!

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Siste prosjektet mitt. Dere ser vel hva det er ;) Er lissom det som står i hodet mitt for tida :D

Vedlegg

• 1369077449835.jpg
    1369077449835.jpg
    37,8 KB · Visninger: 85
JULGOTT - en tråd där vi tipsar om gott, lättgjort julgodis me de små!!

jag passar bollen vidare tills jag själv har nåt att komma med. under tiden hoppas jag bli tipsad inför stundande bak [;)]

Ha ha !

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Jeg ble inspirert av det ene babyteppet her inne, så da hoppet jeg i det i går kveld og begynt på ett jeg også . Men med mindre pinner enn det stod i oppskriften, for jeg ser for meg at teppet kan bli brukt i vogn og bilen . Hvis det noen gang kommer en liten spire som klorer seg fast :)
Jeg tok bare i bruk de fargene jeg hadde nå, og det passer tilfeldigvis til begge kjønn :)
ImageUploadedByBV Forum1369139190.826821.jpg

Holdt på med et hekkle teppe når jeg gikk med englegutten min, det ble aldri ferdig, og ligger på vennt.. Føler ikke for å gjøre noe mere på det før jeg har en ny spire i magen..

ellers holder jeg på å brodere på bunaden min ;-)

Holdt på med et hekkle teppe når jeg gikk med englegutten min, det ble aldri ferdig, og ligger på vennt.. Føler ikke for å gjøre noe mere på det før jeg har en ny spire i magen..

ellers holder jeg på å brodere på bunaden min ;-)

Nei det skjønner jeg godt xsmile3

ÅH jeg tenkte her en dag at jeg har lyst å brodere meg bunad, men vet ikke om jeg klarer det :oops: :rolleyes:

Nei det skjønner jeg godt xsmile3

ÅH jeg tenkte her en dag at jeg har lyst å brodere meg bunad, men vet ikke om jeg klarer det :oops: :rolleyes:

Er bare å hoppe i det ;-) jeg jar ikke brodert siden kunst&håndtverk timene på barneskolen, men det går overaskende greit ;-) ikke fullt så vanskelig som det ser ut som ;-)

Jeg er definitivt med startet med healing til jul osågar blitt veldig god på det spesielt etter jeg har sett på en del filmer på youtube :) har allerede heller en huske til dukken til dattern min og er i gang med nr 2 også Jar det blitt noen støvler til dekkene hennes :) bruker dekkene som prøve "baby" kan ikke forestille meg noe bedre enn p kle et barn i noe man har lagret selv :D

Noen som har noen hekleoppskrifter til en nybegynner :D??

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Mange som driver med håndarbeid om dagen? Eller er det mest en "vintergreie"? :)

Jeg er en periodestrikker, nå begynner "av-perioden" min å bli veldig lang kjenner jeg ;)

Mange som driver med håndarbeid om dagen? Eller er det mest en "vintergreie"? :)

Jeg er en periodestrikker, nå begynner "av-perioden" min å bli veldig lang kjenner jeg ;)

jeg har nett hatt en lengre sykdomsperiode i hus så her har det blitt lite strikking mye "løping" og soving.

jeg har nett hatt en lengre sykdomsperiode i hus så her har det blitt lite strikking mye "løping" og soving.

Back
Topp