STRIKKEKLUBBEN

Dere er så hyggelige!! Takk! Nå blir det matchende stripete sokker ;)

Lenge siden aktivitet, men jeg regner med dere holder på i hver deres krok.
Har fullført litt forskjellige her, inkl ufo. :-P
Fantus ble endelig montert. Dukkekjole ferdig. Lue ferdig. Sjalet snart ferdig. Endelig begynt på baby teppe, men det må vente. Klarte selvfølgelig å få brudd i håndleddet i går. :$

Vedlegg

• 1366400620687.jpg
    1366400620687.jpg
    69 KB · Visninger: 81
  • 1366400804750.jpg
    1366400804750.jpg
    83,1 KB · Visninger: 81
  • 1366400837302.jpg
    1366400837302.jpg
    62,5 KB · Visninger: 80
  • 1366400858045.jpg
    1366400858045.jpg
    80 KB · Visninger: 81
  • 1366400882585.jpg
    1366400882585.jpg
    102,7 KB · Visninger: 81
Utrolig flinke dere er. Skulle virkelig ønske eg kunne stikke til mine barn. Her går minsten med tjukke sokker hele tiden for han er for tjukk på risten til sko enda. Å det er dyrt altså. Og så mye koseligere med hjemme strikk.

Utrolig flinke dere er. Skulle virkelig ønske eg kunne stikke til mine barn. Her går minsten med tjukke sokker hele tiden for han er for tjukk på risten til sko enda. Å det er dyrt altså. Og så mye koseligere med hjemme strikk.
Spør rundt om noen kan lære deg. Om du ikke har klart det før, er ikke det samme som at du ikke klarer nå. ;-)

Er det noen her som har en grei mal/oppskrift på en heklet duk? Jeg har tråd til 2,5 pinne trooooor jeg, det er megatynt og jeg ser det for meg som et mareritt :P men jeg vil så gjerne hekle en rund duk til det ene bordet mitt!

Er det noen her som har en grei mal/oppskrift på en heklet duk? Jeg har tråd til 2,5 pinne trooooor jeg, det er megatynt og jeg ser det for meg som et mareritt :P men jeg vil så gjerne hekle en rund duk til det ene bordet mitt!
Enklest er kanskje å sjekke garnstudio.no

Må finne igjen strikketøyet mitt, det babyteppet jeg holder på med. Er jo langt under halvveis. Det er jo sånnsett ikke noe problem å bli ferdig med det til terminen, om jeg bare begynner å strikke igjen, det har visst lagt vekke i noen mnd. Utfordringa er jo mer at DERSOM jeg faktisk er gravid, vil jeg jo strikke til babyen. Også trenger guttungen antakelig ny genser til høsten, og skulle kanskje hatt ei ullbukse, og jentungen antakelig en hel dress, pluss at jeg har lyst å strikke kjole til henne, har vel lovet en bleiebukse til dukka til guttungen, dukka hennes fortjener vel et ite babyteppe, det har hans, og sånn går det fort...

Jeg liker å ha flere prosjekt på en gang, forandring fryder. Det som haster mest først. Og til barna annenhver gang. Tips om fine tøybleier til dukker, har jeg bestilt på lillegullbleier.no. Når jeg bestilte fortalte jeg litt om hva jentene ville like, og fikk design de elsket.

Takk!! Ravelry er genialt <3 Jeg fant bare sånne superfancy "jegskjønnerikkeoppognedpåtegninga- oppskrifter" der sist jeg sjekka :P
Jeg må bli flinkere til å finne inspirasjon der inne. Håper du viser frem resultatet. ;-)

Jeg må bli flinkere til å finne inspirasjon der inne. Håper du viser frem resultatet. ;-)

Ja, får se om jeg tør :P haha jeg har aldri hekla duk før, så detta blir spennende..!

Back
Topp