PrøverPåNummer4
Forelsket i forumet
Skikkelig fin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skikkelig fin
Kjempefine. Liker fargene og mønsteret.
Denne var nuuudelig
Spør rundt om noen kan lære deg. Om du ikke har klart det før, er ikke det samme som at du ikke klarer nå. ;-)Utrolig flinke dere er. Skulle virkelig ønske eg kunne stikke til mine barn. Her går minsten med tjukke sokker hele tiden for han er for tjukk på risten til sko enda. Å det er dyrt altså. Og så mye koseligere med hjemme strikk.
Enklest er kanskje å sjekke garnstudio.noEr det noen her som har en grei mal/oppskrift på en heklet duk? Jeg har tråd til 2,5 pinne trooooor jeg, det er megatynt og jeg ser det for meg som et mareritt men jeg vil så gjerne hekle en rund duk til det ene bordet mitt!
Enklest er kanskje å sjekke garnstudio.no
http://www.ravelry.com/patterns/crochet/popular/tablesettingHar ikke funnet noe der men får saumfare siden en gang til takk
Jeg må bli flinkere til å finne inspirasjon der inne. Håper du viser frem resultatet. ;-)Takk!! Ravelry er genialt <3 Jeg fant bare sånne superfancy "jegskjønnerikkeoppognedpåtegninga- oppskrifter" der sist jeg sjekka
Jeg må bli flinkere til å finne inspirasjon der inne. Håper du viser frem resultatet. ;-)