STRIKKEKLUBBEN

Mange som driver med håndarbeid om dagen? Eller er det mest en "vintergreie"? :)

Jeg er en periodestrikker, nå begynner "av-perioden" min å bli veldig lang kjenner jeg ;)
Jeg hekler masse nå :) "øver" meg på å hekle til den lille som forhåpentligvis sitter snart:) også skal jeg hekle meg varme gensere til i vinter for da SKAL det ha klaffet :D woohooo

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Mange som driver med håndarbeid om dagen? Eller er det mest en "vintergreie"? :)

Jeg er en periodestrikker, nå begynner "av-perioden" min å bli veldig lang kjenner jeg ;)

jeg har nett hatt en lengre sykdomsperiode i hus så her har det blitt lite strikking mye "løping" og soving.

Her drives det med håndarbeid hele året. :D

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Vært em pause her en stund. Ble så irritert over at det gulvteppe jeg skulle hekle ikke ble sånn jeg ville ha det. Så nå ligger det ett tonn med hooked zpagetti å venter på å bli til noe:rolleyes:

Vært em pause her en stund. Ble så irritert over at det gulvteppe jeg skulle hekle ikke ble sånn jeg ville ha det. Så nå ligger det ett tonn med hooked zpagetti å venter på å bli til noe:rolleyes:
Hooked zpagetigarnet ser moro ut. Kunne tenke meg å prøve det. I et lite prosjekt. Har kjøpt meg heklenål 15, og planer om å lage strimler og hekle matte. Planer....

Åh skuffa!! Jeg leste "Strippeklubben"!! Også så mange sider med stripping! Men neida...

Ble akkurat ferdig med denne :) er litt fornøyd mitt andre klesplagg :D
ImageUploadedByBV Forum1369824895.208875.jpg

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Er det plass til ei som prøver å strikke og som ønsker å lære ;)

Hooked zpagetigarnet ser moro ut. Kunne tenke meg å prøve det. I et lite prosjekt. Har kjøpt meg heklenål 15, og planer om å lage strimler og hekle matte. Planer....

ja det er gøy. det går ganske fort, men er slitsomt å hekle med, spessielt det som er litt tykkere.
Si i fra om du finner noen kule hekle oppskrifter på matter/ tepper da :)

Back
Topp