ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Gleder meg til å vise dere mitt siste prosjekt! Stort og fargerikt kan jeg røpe at det er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat slike farger ei sommer-jente skal ha.Da er mitt fargerike prosjekt ferdig. Jeg fant frem Heklenål og oppskrift på ferie , og lot mini få plukke ut akkurat de fargene hun ville ha, og resultatet ble jo da som forventet fra barn, MYE farger!
En tunika ble det. Vis vedlegget 21374
Hei! Jeg lurer på hvordan dere lærte å strikke/hekle? Jeg har veldig lyst, men har ingen som kan lære meg det. Er kun min bestemor som kan det, og er redd det dør ut der med slekta.. Jeg har kjempelsyt til å kunne strikke til mine barn (når jeg får det) og til barnebarn ( når jeg får det )... Er det en bra video, bok e.l? Som er til p anbefale...?
Hør med venninner, er in å stikke igjen. Biblioteket har en del bøker, hvor noen har bra forklaringer. Bruk youtoube til hjelp. Sjekk om noen har strikketreff/kafé (vet sanitetsforeninghar det. De gamle kan kunsten. ) Begynn enkelt, ikke mist motet. Ei venninne av meg kjøpte startpakken til barn på Europris, og hun er over 40. Og spør gjerne. På Facebook er det en side som heter Strikkesiden. Masse hjelp å få der.Hei! Jeg lurer på hvordan dere lærte å strikke/hekle? Jeg har veldig lyst, men har ingen som kan lære meg det. Er kun min bestemor som kan det, og er redd det dør ut der med slekta.. Jeg har kjempelsyt til å kunne strikke til mine barn (når jeg får det) og til barnebarn ( når jeg får det )... Er det en bra video, bok e.l? Som er til p anbefale...?
YouTubeHei! Jeg lurer på hvordan dere lærte å strikke/hekle? Jeg har veldig lyst, men har ingen som kan lære meg det. Er kun min bestemor som kan det, og er redd det dør ut der med slekta.. Jeg har kjempelsyt til å kunne strikke til mine barn (når jeg får det) og til barnebarn ( når jeg får det )... Er det en bra video, bok e.l? Som er til p anbefale...?
Jeg hadde heller ingen til å lære meg det, men for tre år siden gjorde jeg en innsats selv, og startet med enkle oppskrifter. Skaffet meg lær å strikk og hekle bøker, og jeg brukte Internett mye. Der søkte jeg opp hver eneste ting jeg stod fast på. Nå tre år etter har jeg laget uendelig mye, til både venner og familie. Og jeg har solgt mye tingHei! Jeg lurer på hvordan dere lærte å strikke/hekle? Jeg har veldig lyst, men har ingen som kan lære meg det. Er kun min bestemor som kan det, og er redd det dør ut der med slekta.. Jeg har kjempelsyt til å kunne strikke til mine barn (når jeg får det) og til barnebarn ( når jeg får det )... Er det en bra video, bok e.l? Som er til p anbefale...?
Så flott!! Da er det kanskje håp for meg ogsåJeg hadde heller ingen til å lære meg det, men for tre år siden gjorde jeg en innsats selv, og startet med enkle oppskrifter. Skaffet meg lær å strikk og hekle bøker, og jeg brukte Internett mye. Der søkte jeg opp hver eneste ting jeg stod fast på. Nå tre år etter har jeg laget uendelig mye, til både venner og familie. Og jeg har solgt mye ting
Så flott!! Da er det kanskje håp for meg også
Den var kjempe fin Har noen søte små syltetøy glass hjemme som jeg kan hekle noe slikt til Istedet for å bruke penger i dyre dommer på nye lykterJada jada vet jeg maser nå men er litt kreativ disse dagene, midt i flytteprossesen !
Men nok en gang har litt restegarn blitt brukt, og denne gangen kom det frem en lykt :-D
Vis vedlegget 21692
Ja de ble veldig fine når en bare får riktig pynt og farge som passer inn og ikke minst, enkelt å bytte ut fargene etter hvert som årstiden og stilen endrer segDen var kjempe fin Har noen søte små syltetøy glass hjemme som jeg kan hekle noe slikt til Istedet for å bruke penger i dyre dommer på nye lykter
Ikke sant skal ut på fredag og finne en fin farge som passer inn her hjemmeJa de ble veldig fine når en bare får riktig pynt og farge som passer inn og ikke minst, enkelt å bytte ut fargene etter hvert som årstiden og stilen endrer seg
Hvilke farge tenker du å lage da ?Ikke sant skal ut på fredag og finne en fin farge som passer inn her hjemme
Jeg ser bare tegn :-O ingen bilde"¤#=!"(¤"#%U!"! f**!")#!%QW djevellue. lever virkelig opp til navnet sitt!!!
er 5 F!"#!2%¤)#!" gangen jeg har startet på den på nytt.... og denne gangen BØR jeg ha klart å gjøre det korrekt...
Haha leste feil isted, og skjønte nå at den ikke er ferdig hvilke av oppskriftene bruker du? Den som strikkes uten at du må sy den sammen, eller den som må syes sammen etter på?"¤#=!"(¤"#%U!"! f**!")#!%QW djevellue. lever virkelig opp til navnet sitt!!!
er 5 F!"#!2%¤)#!" gangen jeg har startet på den på nytt.... og denne gangen BØR jeg ha klart å gjøre det korrekt...