STRIKKEKLUBBEN

Kveldens prosjekt her er en hals til datteren min. :) Har dere noen prosjekt for helgen?

Tvinger meg til å strikke på genseren til gubben. Skikkelig blæ.... Mulig jeg gjør litt annet også, ellers mister jeg helt strikkelysten. Og det vil jeg slettes ikke. :p

Tvinger meg til å strikke på genseren til gubben. Skikkelig blæ.... Mulig jeg gjør litt annet også, ellers mister jeg helt strikkelysten. Og det vil jeg slettes ikke. :p
Hvilken genser strikker du da?

Jeg har planer om å strikke pannebån til minien min og fetteren. Fikk visst høre at det var viktig at de ble like ;) Får iallefall begynne med de.. Er alene med mini i morgen og så skal han til tanta si i morra kveld på overnatting (vi skal bort)... så er ikke sikkert jeg får gjort noe særlig men.. :)

Koser meg med å strikke teppe en lørdagskveld. Type garn? Genseren som gubben egentlig skulle ha! :D Ingen av oss som ble fornøyd med hvordan den ble. Hi hi.

en side på skappel inspirert genser ferdig strikket. startet på erme nr 1. :P (bare fordi jeg ikke vet hvor mye garn jeg trenger) :P

Yes! En ufo ferdig! Hals i alpakka. Så fortsette med neste ufo... Må bare begynne på litt nytt først....

Vedlegg

• 1363865252972.jpg
    1363865252972.jpg
    79,9 KB · Visninger: 84
Flinke dere er. Har bare bestemorruter jeg driver på. Tatt en pause fra det, blir så utrolig lei.
Håper jeg blir ferdig med det teppet før guttungen som skal få det har gifta seg :p

ImageUploadedByBV Forum1363888696.321397.jpg

Endeliiiig! Har ikke festet tråder, men den tid den sorg :-)

Back
Topp