STRIKKEKLUBBEN

Lenge siden det har vært liv på denne tråden, men her kommer en oppdatering fra meg :)

Da er jeg nesten ferdig med skappelgenseren, gikk tom for garn så må kjøpe til ett til armen, typisk :P 1362910291361.jpg

Mitt nye prosjet er denne kjolen til lillesøsteren til hun over :) strikker den i hvitt med rosa kanter.
1362910151513.jpg

Har dere strikket noe i det siste da? :)

YAY.. Jeg kan strikke to ting.. Skjerf, bare ikke be meg avslutte det for det husker jeg ikke.
Og to jeg kan strikke lester, helt til jeg må begynne på helen, for det husker jeg heller ikke. hahaha
Farmor ler alltid av meg når jeg kommer ca en gang i året og ber om hjelp.

Så jeg trenger litt hjelp. Jeg trenger en god video på youtube for å strikke hel. Finner bare "magiske spkker" og annet uinteressant stoff. Jeg må være elendig å google :/

Har noen en god youtube video med hel?

Er ferdig med ei monsterbukse. Mangler øyne da. Men ble litt lei. Også har jeg strikket ei lue til gubben. Prøver egentlig å gjøre ferdig noen ufoer, men er ikke så god på det.

Vedlegg

• 1362914657824.jpg
    1362914657824.jpg
    81,3 KB · Visninger: 76
Sitteunderlag er jo kjempedra å lage selv! :) må ha noen småprosjekter innimellom ;)

Mhmm.. Veldig greit å ha småprosjekter på si, så man kan pusle med noe annet når man blir lei av hovedprosjektet. Ser jeg var veldig på strikkingen og kalte det strikkeunderlag.. :P Haha.. Jaja.. ;) Hadde tenkt til å komme i gang i kveld, men har klart å kjøpe med meg feil farge, så da blir det ut og kjøpe mer garn i morgen.. Jaja.. Hva er ditt prosjekt? :)

Mhmm.. Veldig greit å ha småprosjekter på si, så man kan pusle med noe annet når man blir lei av hovedprosjektet. Ser jeg var veldig på strikkingen og kalte det strikkeunderlag.. :P Haha.. Jaja.. ;) Hadde tenkt til å komme i gang i kveld, men har klart å kjøpe med meg feil farge, så da blir det ut og kjøpe mer garn i morgen.. Jaja.. Hva er ditt prosjekt? :)
Ja, det er veldig greit, særlig om det er ting som det er mye arbeid med :) Jeg strikker den kjolen som jg ut bilde av i et innlegg over :)

Ja, det er veldig greit, særlig om det er ting som det er mye arbeid med :) Jeg strikker den kjolen som jg ut bilde av i et innlegg over :)

Den så veldig god ut, og så søt :) Kastet meg over denne nå i stede for i kveld, så begynner jeg på genseren når jeg har fått garn i rett farge. Godt man sysselsetter en selv ;)

Back
Topp