Eller strikke en helt enkel i tykt garn.
Det er selvfølgelig mulig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller strikke en helt enkel i tykt garn.
Lilla er en veldig fin farge.Vis vedlegget 7760
Jakke til 3-åringen
Monsterbukser er stiligeEr ferdig med ei monsterbukse. Mangler øyne da. Men ble litt lei. Også har jeg strikket ei lue til gubben. Prøver egentlig å gjøre ferdig noen ufoer, men er ikke så god på det.
De er det. Derfor jeg måtte prøve. Ingen som eier den enda, men det ordner seg nok.Monsterbukser er stilige
Den var råkulEr ferdig med ei monsterbukse. Mangler øyne da. Men ble litt lei. Også har jeg strikket ei lue til gubben. Prøver egentlig å gjøre ferdig noen ufoer, men er ikke så god på det.
Hvilken oppskrift? Fineste fargenVis vedlegget 7760
Jakke til 3-åringen
Lilla er en veldig fin farge.
Hvilken oppskrift? Fineste fargen
Det også fra Pickles?
Sitteunderlag er jo kjempedra å lage selv! må ha noen småprosjekter innimellomSlenger meg med her, jeg Skal med tiden strikke en mariusgenser, men starter mildt med denne genseren her http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b10&d_id=25&lang=no Og så skal jeg strikke et strikkeunderlag til snuppa som jeg skal tove, men det er jo et miniprosjekt i den store sammenheng
Fargen så veldig varm ut
Sitteunderlag er jo kjempedra å lage selv! må ha noen småprosjekter innimellom
Ja, det er veldig greit, særlig om det er ting som det er mye arbeid med Jeg strikker den kjolen som jg ut bilde av i et innlegg overMhmm.. Veldig greit å ha småprosjekter på si, så man kan pusle med noe annet når man blir lei av hovedprosjektet. Ser jeg var veldig på strikkingen og kalte det strikkeunderlag.. Haha.. Jaja.. Hadde tenkt til å komme i gang i kveld, men har klart å kjøpe med meg feil farge, så da blir det ut og kjøpe mer garn i morgen.. Jaja.. Hva er ditt prosjekt?
Japp =) Cashmerino =)Det også fra Pickles?
Ja, det er veldig greit, særlig om det er ting som det er mye arbeid med Jeg strikker den kjolen som jg ut bilde av i et innlegg over
Ja, veldig viktig å ha noe å produsereDen så veldig god ut, og så søt Kastet meg over denne nå i stede for i kveld, så begynner jeg på genseren når jeg har fått garn i rett farge. Godt man sysselsetter en selv