Fargeklatten
Gift med forumet
Hvordan gjør man det?Kan vi ikke få laget en bildetråd som et undertema på topp her? Gøy med inspirasjon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gjør man det?Kan vi ikke få laget en bildetråd som et undertema på topp her? Gøy med inspirasjon
Andre gangen. Laget en til meg selv for et par år siden. Tok med over ett år før jeg turte å gjøre det. Men syd doble tråder, og satser på at det går bra. Blir mye arbeid om det ikke gjør det. Og rundfelling og raglanermer er egentlig penere synes jeg. Har bare ikke vært slik i oppskriftene jeg strikker.Enig men så tøff du er! Tør aldri klippe og sy så her har detbare blitt rundfelling og raglantil nå. Har du gjort det mange ganger?
Selvfølgelig velkommen hit ;-) hørtes veldig fint ut! Bilde?Er det plass til en som broderer her inne? Synes dere jenter er så flinke og lager flotte ting Driver å broderer et bilde som skal opp på barnerommet jeg da. Litt annerledes enn det dere lager, men det er jo så gøy! Lage noe personlig til de små miraklene når de en gang kommer, evt til de som har kommet
Nydelig! Så veldig deikig ut og, alpakka?Kjøpe knapper igjen, men regner den som ferdig nå. Ei jente som var veldig fornøyd.
Den ble finVis vedlegget 4914
Bilseteposen er ferdig!! Endelig... MEN armene ble ultra-stygge - jeg kan IKKE å sy... Sukk:/
Nei. Ullgarn fra Viking. Den er myk og god. Og varm. <3 Klør litt hvis du er ømfintlig.Nydelig! Så veldig deikig ut og, alpakka?
Vis vedlegget 4914
Bilseteposen er ferdig!! Endelig... MEN armene ble ultra-stygge - jeg kan IKKE å sy... Sukk:/
Kjempe fin!! Er sånn bilpose vanskelig? Jeg har lyst på en, sånn etterhvert, hadde vært gøy å laget den selv Jeg kan jo ikke strikke noe særlig da men..
Selvfølgelig velkommen hit ;-) hørtes veldig fint ut! Bilde?
Hei du!
Vanskelig er den nok ikke, men enormt tidskrevende. Hvis du ikke strikker noe særlig fra før, ville jeg ikke ha anbefalt akkurat denne oppskriften i første omgang, nei. Den strikkes fram og tilbake på rundpinne 3, også har du en pinne ekstra for å lage flettemønsteret.
Jeg begynte faktisk med min for snart 3 år siden. Strikket ca. 8 cm og ble dritlei. Var nok ikke rutinert nok på det tidspunktet til at jeg orket å fullføre et så stort prosjekt, det er ganske ensformig. Plukket den opp igjen for ca. en mnd siden, og da kom jeg ganske greit inn i det. Fullførte et broderi i mellomtiden også (greit å vekse litt, jeg blir fort lei, skjønner du! Hehe) og nå er jeg endelig ferdig. Jeg er veldig glad for at jeg har laget denne bilseteposen, men kommer nok aldri til å lage flere (og tenk, den skulle egentlig være en gave for 3 år siden - jeg tenkte ikke på å få barn engang på den tiden). Var nok motivasjonen ved at vi snart blir prøvere som gjorde at fullførelsen gikk greiere denne gangen.
Lykke til!
Eller strikke en helt enkel i tykt garn.Jeg kan kanskje prøve å hekle en, ellers så får jeg bare gjøre det letteste, be noen i familien strikke en for meg