STRIKKEKLUBBEN

Jeg har masse pinner, minst to av hver! Men jeg hekler bare foreløpig, er ikke så mye styr :P Jeg har masse strikkepinner også, men jeg kan liksom ikke så mye mer enn å strikke rett. Ikke vanskelig å lære seg mer, men jeg mister masker jeg ikke legger merke til, også legger jeg til masker uten å vite hvordan! Jeg skulle strikke meg en prøvelapp- og den så til slutt ut som en genser i formen! O.o

Jeg merker jeg har en lei tendens til ¨kjøpe meg nye pinner til nesten hvert prosjekt. Vil bytte ut billig-pinnenen jeg ikke er så glad i. Men holder som regel med 2 av hver. Heklenåler er så lett å flytte fra arbeid til arbeid, så de har jeg bare 1 av hver. Nesten.....

Ja det er veldig greit å flytte på dem, iallefall nå som jeg har kjøpt meg sikkerhetsnåler :D

Hvordan går det med dere? Fått strikket noe i helgen?
Gjør siste finnish på dukkekjolen. Gleder meg til å bli ferdig. Kjedelig.... Har så lyst til å strikke babytøy, så tror jeg snart må det. Om jeg ikke får brukt for det selv, kan sikkert andre bruke det. Jeg er vant med å si høyt at jeg strikker til andre. He he.

Jeg har to og en halv rad av en klut liggende her :P Haha jeg er skikkelig dårlig, håper jeg finner gnisten igjen i morgen! Har kjøpt meg hvitt garn til teppet da, så da kan jeg fortsette med det. Noen her som hekler som veit hvordan man fester trådene underveis i prosjektet?

Jeg har to og en halv rad av en klut liggende her :p Haha jeg er skikkelig dårlig, håper jeg finner gnisten igjen i morgen! Har kjøpt meg hvitt garn til teppet da, så da kan jeg fortsette med det. Noen her som hekler som veit hvordan man fester trådene underveis i prosjektet?
Tror det skal være tips om det på garnstudio.no sine sider.

Nå har jeg pause fra teppet, så da holder jeg på m dette:
1360702848087.jpg
Det er tøysetopp fra Pickles.

holder på med en "skappel genser" med en liten vri. (mamma som startet først og inspirerte meg) ;-)
strikker i fargene lyng og gammelrosa...
Føler på samme måte med Skappelgenseren, som med Marius mønsteret. Alle gjør det, så har ikke lyst selv. De er fine, så er ikke det. Kanskje jeg gjør de senere, når de fleste er ferdige. He he. Vel, en liten innrømmelse. Jeg har faktisk strikke Mariuslue... Men strikket den i brun og lysbrun/beige m/gull i Puno.Så ble ikke klassisk Marius. He he.

Stille her. Håper vi kan fortsette denne tråden. :)
Jeg er endelig ferdig med dukkekjolen + sokker til den. Jobber videre med Fana-kofta. Endelig turt å sy og klippe, så nå jobber jeg med knappestolpen. Noe av det kjedligste jeg vet. Burde egentlig ikke ta slik tid, men hos meg gjør det det.

Stille her. Håper vi kan fortsette denne tråden. :)
Jeg er endelig ferdig med dukkekjolen + sokker til den. Jobber videre med Fana-kofta. Endelig turt å sy og klippe, så nå jobber jeg med knappestolpen. Noe av det kjedligste jeg vet. Burde egentlig ikke ta slik tid, men hos meg gjør det det.
Enig ;) men så tøff du er! Tør aldri klippe og sy så her har detbare blitt rundfelling og raglantil nå. Har du gjort det mange ganger?

Føler på samme måte med Skappelgenseren, som med Marius mønsteret. Alle gjør det, så har ikke lyst selv. De er fine, så er ikke det. Kanskje jeg gjør de senere, når de fleste er ferdige. He he. Vel, en liten innrømmelse. Jeg har faktisk strikke Mariuslue... Men strikket den i brun og lysbrun/beige m/gull i Puno.Så ble ikke klassisk Marius. He he.
blir en vri på den då. bla ønske rikke "pusepreget" (meleringen, og skal ikke ha "splitten" og løs hals. :-)

Back
Topp