Jeg blir så fort lei jeg :/ Så jeg sitter med fire prosjekter nå haha! Skulle jo helst blitt ferdig etterhvert også.. Jau jau
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, jeg vil bli ferdig med det ene jeg har først men om jeg sjekker, har jeg helt sikkert ganske mange halvveisprosjekter liggende i en boks under trappaJeg blir så fort lei jeg :/ Så jeg sitter med fire prosjekter nå haha! Skulle jo helst blitt ferdig etterhvert også.. Jau jau
Ikke ille!Jeg TROR det er det eneste halvveisprosjektet jeg har liggende...
Det som er irriterende er at i de pausene glemmer jeg ofte hva tanken hva videre med prosjektet, for jeg følger aldri oppskriften heeeltIkke ille!
Jeg er periodestrikker, plutselig gir jeg meg for en stund, og så glemmer jeg det bort
Kjenner meg igjen her ja Har flere halvferdige prosjekter liggende rundt. Kommer de noengang til å bli ferdige tro?Ikke ille!
Jeg er periodestrikker, plutselig gir jeg meg for en stund, og så glemmer jeg det bort
Ikke alle nevnt heller. Men stresser ikke. Liker å bytte på.Oi, det var like mange prosjekter som meg det haha, blir jo ferdig til slutt
Mye morsommer å begynne på noe nytt, enn å fullføre noe som man holder på med.Jeg blir så fort lei jeg :/ Så jeg sitter med fire prosjekter nå haha! Skulle jo helst blitt ferdig etterhvert også.. Jau jau
Flere pinner.jeg har muligens bare en ufo liggende. til gjengjeld aner jeg ikke HVOR den ligger! (og den er på pinnen jeg trenger til et planlagt prosjekt)
Jeg har en egen notisblokk liggende sammen med strikkeutstyret. Der fører jeg opp alt om alle prosjekter, det som må husker vel og merke. Om jeg husker det....Det som er irriterende er at i de pausene glemmer jeg ofte hva tanken hva videre med prosjektet, for jeg følger aldri oppskriften heeelt
Flere pinner.
Det var lurt den skal jeg låne her går det på hukommelse, men med så mange prosjekter, faller det alltid ut noeJeg har en egen notisblokk liggende sammen med strikkeutstyret. Der fører jeg opp alt om alle prosjekter, det som må husker vel og merke. Om jeg husker det....
Ikke den jeg heller bruker mest nei. Og jeg har heldigvis ikke lange veien til garnbutikken.... Bare å lete da. Kanskje du finner glade overraskelser samtidig.Gidder ikke ha MANGE lange rundpinner i 2,5 da, det er ikke det jeg bruker oftest akkurat...
(Også skulle jeg jo ha den NÅ, ikke neste helg (som er tidligste trolige tilgang på butikk som selger slikt)
Får heller intensivere jakten på den nesten-ferdige sokken...
hjelper når man ikke stresser mitt problem er at jeg vil bli fortest mulig ferdig, så her blir det stress om det blir for mange prosjektetIkke alle nevnt heller. Men stresser ikke. Liker å bytte på.
Mmmmm. Skjønner. Du får nok lete. Har enda ikke prøvd magic loop, men kan nok tenke meg 50cm er for kort ja....Det er ikke egentlig veien til garnbutikken som er problemet, mer det at når man jobber 8-20 så er den stengt når man har fri...
Så da får jeg heller lete litt ja.
Jeg har en i 50 cm, men det blir vel fort for kort, 60, helst 80 cm tenker jeg er passe til magic loop, som jeg altså skal ha. Vi får se hva det blir til...
Eneste stresset er at noe skal vokse ut av det jeg holder på med. Det er kjedelig. Men stresser ikke ellers over antall. Bare gleder meg over hva jeg kan (kanskje) fullføre.hjelper når man ikke stresser mitt problem er at jeg vil bli fortest mulig ferdig, så her blir det stress om det blir for mange prosjektet