Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Stella*
Ja, jeg synes det normale ville være å putte fakturaen inni samme pakke som boka jeg da...
Det har vært mye rot med dette bokopplegget, og vi bestiller neppe derfra igjen.
Vi bestilte Harry Potter derfra, men vi kjøpte den den dagen den kom ut i tillegg, siden vi uansett var to, og for nysgjerrige til å vente på den i posten. Hvilket er like bra, for den kom ikke den dagen den skulle. Eller dagen etter. Eller uka etter. Eller uka etter. I dnene ordnren hadde vi også bestilt denne boka mi. Men siden den ordnren aldri kom, og det ikke fantes spor av den på nettbutikkens sider heller, ba han dem kansellere ordren. Og så bestilte han boka mi på nytt, sammen med ei databok til seg selv. 2 måneder senere etterlyste han denne ordren, og fikk beskjed om at nei, den hadde han jo kansellert? NEI, det hadde vi ikke... neieni, da skulle de sende boka mi på mandag, men hans databok ville ta 5-7 uker (det er derfor vi ventet i 2 måneder med å etterlyse, fordi det er så lang leveringstid på den databoka) for de hadde ikke bstilt den fra england, siden vi hadde kansellert ordren....
Vel, nå er det torsdag, og FAKTURA på min bok er i alle fall kommet... Men jeg nekter å betale den før boka kommer! (den forfaller ikke før om to uker da, så vi får håpe de klarer å få sendt den innen den tid, siden den er lovet postlagt på mandag, for 4 dager siden altså...)