*Stella* sine tanker, håp og frustrasjoner

Følte for å ha inn tickere igjen.

Å, sant det... Var jo i dag han skulle levere inn prøven sin..

Håper det gikk bra :)

Og 34 dager. Det har jo gått kjempefort (syns jeg da).
Håper det går enda fortere i oktobermåned! :)

Jepp, prøve levert, så da er det bare å vente.

Og jada, 34 dager går sikket fort. Det var jo 70, så jeg er jo halvveis i ventetida...

Halvveis er bedre enn ingenting [:D]

Forresten, hva syns du om Harry P slutten?

Ikke helt som ventet, men likevel en ventet konklusjon, men altså med uventede detaljer.

Glad jeg har lest den ferdig!

Og nå veeeeeeeeeeenter jeg på bok to i serien som begynte med prosjekt baby. Fikk fakturaen i dag, så boka bør vel snart komme?

Jeg ble overrasket, men fornøyd med slutten..

syns nå du burde få boka og fakturaen samtidig jeg da, er jo mest logisk det..

Ja, jeg synes det normale ville være å putte fakturaen inni samme pakke som boka jeg da...

Det har vært mye rot med dette bokopplegget, og vi bestiller neppe derfra igjen.

Vi bestilte Harry Potter derfra, men vi kjøpte den den dagen den kom ut i tillegg, siden vi uansett var to, og for nysgjerrige til å vente på den i posten. Hvilket er like bra, for den kom ikke den dagen den skulle. Eller dagen etter. Eller uka etter. Eller uka etter. I dnene ordnren hadde vi også bestilt denne boka mi. Men siden den ordnren aldri kom, og det ikke fantes spor av den på nettbutikkens sider heller, ba han dem kansellere ordren. Og så bestilte han boka mi på nytt, sammen med ei databok til seg selv. 2 måneder senere etterlyste han denne ordren, og fikk beskjed om at nei, den hadde han jo kansellert? NEI, det hadde vi ikke... neieni, da skulle de sende boka mi på mandag, men hans databok ville ta 5-7 uker (det er derfor vi ventet i 2 måneder med å etterlyse, fordi det er så lang leveringstid på den databoka) for de hadde ikke bstilt den fra england, siden vi hadde kansellert ordren....

Vel, nå er det torsdag, og FAKTURA på min bok er i alle fall kommet... Men jeg nekter å betale den før boka kommer! (den forfaller ikke før om to uker da, så vi får håpe de klarer å få sendt den innen den tid, siden den er lovet postlagt på mandag, for 4 dager siden altså...)

33 dager igjen...

Men det er, slik legen vår forklarte det, legen som får svaret på den.

Og han har i utgangspunktet ikke tenkt å ta kontakt med os for han har fått svsre både for min mann og for meg, så... spørs om vi må etterlyse litt svar om 2-3 uker likevel, bare så vi slipper tenke på det...

ORIGINAL: *Stella*

Ja, jeg synes det normale ville være å putte fakturaen inni samme pakke som boka jeg da...

Det har vært mye rot med dette bokopplegget, og vi bestiller neppe derfra igjen.

Vi bestilte Harry Potter derfra, men vi kjøpte den den dagen den kom ut i tillegg, siden vi uansett var to, og for nysgjerrige til å vente på den i posten. Hvilket er like bra, for den kom ikke den dagen den skulle. Eller dagen etter. Eller uka etter. Eller uka etter. I dnene ordnren hadde vi også bestilt denne boka mi. Men siden den ordnren aldri kom, og det ikke fantes spor av den på nettbutikkens sider heller, ba han dem kansellere ordren. Og så bestilte han boka mi på nytt, sammen med ei databok til seg selv. 2 måneder senere etterlyste han denne ordren, og fikk beskjed om at nei, den hadde han jo kansellert? NEI, det hadde vi ikke... neieni, da skulle de sende boka mi på mandag, men hans databok ville ta 5-7 uker (det er derfor vi ventet i 2 måneder med å etterlyse, fordi det er så lang leveringstid på den databoka) for de hadde ikke bstilt den fra england, siden vi hadde kansellert ordren....

Vel, nå er det torsdag, og FAKTURA på min bok er i alle fall kommet... Men jeg nekter å betale den før boka kommer! (den forfaller ikke før om to uker da, så vi får håpe de klarer å få sendt den innen den tid, siden den er lovet postlagt på mandag, for 4 dager siden altså...)

Ha ha, det hørtes passe kaotisk ut.
Men tror det er lurt å ikke betale noe før boka faktisk kommer nei..

33 dager igjen. Det er jo nesten under en måned det. :)
Og underveis skal dere få svar på sædprøvene også, så da kanskje tiden går fortere :)

Jepp, litt kaotisk ja, og ikke aktuelt at vi bestiller mer fra den butikken på en stund... Og jeg venter med å betale til boka kommer.

Og håper den kommer i dag :)

Ser du fant ut at det var her dagboken din "hørte hjemme"? Så kjekt å se. [:)]
Ha en fin helg.

Tja, ikke heeeelt enig med meg selv, men siden det er her alle andre vil holde til, så gjør jeg det også. For jeg holder jo til på dette forumet, fordi det er her dere er, selv om jeg altså føler mer for det andre... Så da blir det sånn, og det er greit det.

Det er jo dere som er de viktigste, ikke titlene/forumnavnene.

30 dager igjen.

Vi har kommet til rett måned i alle fall! "Det blir oktober", sa dama til meg i telefonen. Nå er det oktober. "Det blir 31.10, klokken 14.20" sa dama. Så derved er det faktiks en hel måned igjen, selv om vi er kommet til rett måned...

Men, det var 70 dager da jeg ringte, så det er 40 dager siden det nå. Jeg er over halvveis i denne ventetida. Det går da fremover!

Jeg er kommet til dag 10 i syklusen. I går, dag 9, var den første uten spotting. Jeg har spottet lenge denne mensen her. Jeg blødde lite, men det varte lenge. Jeg tror muligens det har å gjøre med at jeg ikke brukte tamponger. Tamponger mer "suger ut" blodet, mens bindet bare samler opp det som kommer, lar det komme i sitt eget tempo, så og si.

Men nå er det i alle fall over for denne gang, og vi får bare se hvor lang ventetid det blir på EL denne gangen. Helst IKKE ca 15.-17. oktober, ellers er jeg forberedt på det meste jeg. (Akkurat EL de dagene gir nemlig mens når jeg skal til gynekologen. Jeg vet at de takler det (og så lite som jeg blødde denne gangen burde det i alle fall være gjennomførbart) men det frister ikke, for å si det sånn...

Bare 30 dager igjen...

I min siste PP før jeg ble gravid, så var TR helt på jordet. Jeg begynte å blø, men blødde neste ikke noe i starten. Så var jeg på GU tredje dagen, og selv om jeg blødde lite så syns jeg det var flaut ja...
Men jeg blødde i 12 dager (kan vel nesten kalle det spotting, siden det var så lite)...

Håååååper du ikke trenger GU timen din assa!!!

Håper jo å slippe gynekologtimen ja, men har ikke de helt store forhåpningene, og sannsynligenen er jo stor for at jeg ikke har IKM før i november uansett.

Men vi får nå bare gjøre så gordt vi kan. I dag registrerte jeg sekret som vel må klassifiseres som "kremig", og derved setter tcoyf meg i den "fertile perioden", så da er de bare å gå igang... men ha i bakhodet at min "fertile periode" ikke bare er en ukes tid sånn som for vanlige folk, men gjerne varer en måneds tid...

Jaja...

oj da en hel måned du .. de var jamen lenge.. bare å hpooe i det stella å håpe på det beste [:D]
ønsker deg masse lykke til

Med sykluser som varierer mellom en knapp måned, og over to måneder, så er den "potenseilt fruktbare perioden" som jeg kaller det da, alt fra drøyt en uke, som jo er fruktbar periode for "vanllige folk" til oppmot 6 uker. Så ja, en måneds tid med fruktbart sekret, og "potensielt EL om et par dager" er ikke unormalt for meg, dessverre... Sånn er livet.

Dag 12 er vi vel kommet til nå.
28 dager igjen til gynekologtimen.

Teknisk sett en temp over "covreline" i dag, men det er ikke noe å bry seg med altså, har slett ikke hatt EL i går, og tempen er fortsatt lav, så coverline flyttes nok bare oppover i morgen regner jeg med.

Sola skinner, det er kaldt, men en fin høstdag.

Dagene går.

Back
Topp