Litt mindre "optimist" utover dagen, ettersom smertene kom mer tilbake, men nå begynner de å gi seg igjen...
Rare greier. Jeg veeeeeentet på at klokka skulle bli så mye at jeg kunne ta piller. Da jeg hadde lest ferdig Harry Potter oppdaga jeg at klokka var to, og min "utrajonering av paracet" tilsa at jeg kunne ta dose nr 2 klokka ett... Men klokka var to, og jeg hadde nesten ikke vondt, men tok dem likevel, for det ville jo gjerne komme tilbake, jeg visste jo det. Og joda, vi dro på butikken, og smertene kom dem. Så jeg krabba tilbake i sofaen, og veeeentet på at klokka skulle bli kveld, så jeg kan ta dagens siste dose (som skal virke når jeg legger meg, slik at jeg får sove) og nå er klokka ni, så det nærmer seg, men gjett hva? Da føler jeg at jeg nesten ikke trenger dem igjen. Men nei, jeg skal nok ta dem om ikke så lenge.
For i natt trenger jeg å sove, siden jeg lå så mye våken i morges. Også skal jeg ha med varmeflaska mi, som jeg har hatt god nytte av i dag (men ikke kom på i gårkveld/natt)
Men joda, vi prøver så absolutt på nytt, på en kanskje potensiell juli-termin?