*Stella* sine tanker, håp og frustrasjoner

Lykke til *Stella* [:)]
Håpe denne mnd er mnd for deg[:)]

*Klem*

Fortsatt ingen tegn til noe som ligner på spotting (bortsett fra at jeg lures litt av det lyserosa toalettpapiret, som nesten ikke synes rosa når det er tørt, men blir rosa når det blir vått...)

Det betyr følgende: Jeg har enten
1) IKKE ikm i morgen, for jeg spotter alltid dagen før mens, minst (de siste par gangene flere dager før ikm)
2) lov å håpe på en positiv test...

Men det er jo mulig at det er 1) At jeg har ikm på fredag.

Dette er nesten litt for spennende for oss som har fulgt med en stund...
Mon tro om soldatene til mannen din fikk litt skrekken for testing, og skyndet seg å svømme hele veien! [:D]

Krysser fingrene for deg!

vi satser på at du slipper spotting og at tr holder seg unna og at en liten spire vokser å gror .
virklig din tur nå stella, håper masse for deg

Testa negativt i morges.

Det er nok fredag som er ikm, for tempen var fortsatt høy og fin, så jeg var jo håpefull. Spotter fortsatt ikke. Men negativ test, så det er vel lite trolig med ikm i dag i alle fall.

Ååå, det her er jo sååå spennende!

Masse lykke til på fredag!
Du får ikke lov å spotte!

Akkurat nå føles det ikke spennende.

Det føles bare vondt.

Langt inni meg en plass... så er det noe... noe vondt. Og å late som ingenting, sitte på jobb, skravle med kolleger, jobbe, late som ingenting... det går stort sett greit, men så er det en streiftanke som fører tårene nesten helt frem i tårekanalen.

Jeg har ikke grått.

Jeg er bare på grensen til det, innemellom.

For dette er rett og slett bare vondt.

Jeg burde være vant til negative tester nå. Jeg er vel det. Men det er vondt likevel.

Uff, jeg vet det er vondt med negative tester... HVertfall når man så innmari vil de skal være positive...
Man kan jo ikke gjøre noe annet enn å ta en dag av gangen, selv om det er slitsomt nok i seg selv...

Håper virkelig at fredagen blir din dag, og at ønsket ditt om å bli mamma blir oppfylt!

Det er nok ikm i morgen ja.

I dag har spottingen begynt.

Håper det ikke stemmer... Noen spotter jo litt i begynnelsen av svangerskapet også. Krysser fingrene for deg.

Ja, men jeg spotter alltid før mens, og dette er akkurat slik som det pleier å være.

Kombinert med negativ test i går har jeg absolutt ingen tro på noe annet. Alt tyder på at mensen er på vei.

Det er greit, jeg har akseptert det, og sikter videre på neste syklus...

En uke til min manns sædprøve, 41 dager til min gynekologtime. Hans "avholdsuke" blir dermed når jeg har mens, så det blir ikke så vanskelig da. "verre" at jeg kanskje venter EL omkring tiden med gynekologtimen, men det vites jo ikke. EL kan være om to uker, eller om to måender. Eller en gang innimellom. Rundt dag 40 er ikke så uvanlig, men for all del, dag 20 og dag 50 har også skjedd.

uff så slitsomt med denne uvissheten stella... skulle ønske du fikk kortere og mer stabil syklus om ikke annet... kjekt at avholdet blir ved tr da i hvertfall.. så slipper dere å gå " glipp av" en el..

Hvordan har det gått i dag?

Innlegget jeg skrev i går morges forsvant... menmen...

I natt kom mensen. Mest vondt hadde jeg fra 5-7 i morges, da jeg sov minimalt.

Deilig varmeflaske på magen, spennende bok (leste endelig ferdig Harry Potter) og en omsorgsfull mann fikk meg gjennom formiddagen, og nå har jeg tatt en ny dose paracet, og er klar for å dra på butikken.

Dag 1 i en ny syklus. Nye muligheter.

Litt mindre "optimist" utover dagen, ettersom smertene kom mer tilbake, men nå begynner de å gi seg igjen...

Rare greier. Jeg veeeeeentet på at klokka skulle bli så mye at jeg kunne ta piller. Da jeg hadde lest ferdig Harry Potter oppdaga jeg at klokka var to, og min "utrajonering av paracet" tilsa at jeg kunne ta dose nr 2 klokka ett... Men klokka var to, og jeg hadde nesten ikke vondt, men tok dem likevel, for det ville jo gjerne komme tilbake, jeg visste jo det. Og joda, vi dro på butikken, og smertene kom dem. Så jeg krabba tilbake i sofaen, og veeeentet på at klokka skulle bli kveld, så jeg kan ta dagens siste dose (som skal virke når jeg legger meg, slik at jeg får sove) og nå er klokka ni, så det nærmer seg, men gjett hva? Da føler jeg at jeg nesten ikke trenger dem igjen. Men nei, jeg skal nok ta dem om ikke så lenge.

For i natt trenger jeg å sove, siden jeg lå så mye våken i morges. Også skal jeg ha med varmeflaska mi, som jeg har hatt god nytte av i dag (men ikke kom på i gårkveld/natt)

Men joda, vi prøver så absolutt på nytt, på en kanskje potensiell juli-termin?

Sov godt i natt, blødde ikke i det hele tatt. Tenkte jeg kanskje rakk en dusj før jeg begynte å blø. (blør ofte ikke om natta, men det pleier å begynne når jeg kommer i oppreist stilling, etterhvert)

Rakk å dusje ja. Rakk å spise frokost også. Og mye mer. Begynte å spotte en eller annen gang etter fire (da dro jeg på fotbalkamp, og hadde ikke blødd enda, men hadde spottet når jeg kom hjem halv ti...

Spotting på dag 2 ja.

Jaja.

ønsker dere masse lykke til stella og håper vriklig det er deres tur snart.[:D]
sender en klem

Ny dag.
Dag 3.
Spotter fortsatt, men det kommer kanskje mer i løpet av dagen?

Hadde helt glemt at jeg skal på en "ekskursjon" med jobb i et par timer i dag... Har tatt sjangsen på å gå på jobb med tøybind, og bare et tøytruseinnlegg til å bytte til om nødvendig... Men, jeg har et par tamponger også i veska, så planen er at dersom det setter skikkelig igang og jeg må bytte, så bytter jeg til truseinnlegg, og setter inn en tampong. Så dette går nok bra. Men jeg hadde glemt at jeg ikke sitter rett over gangen fra et toalett hele dagen da, denne turen hadde jeg glemt. Jaja, det går bok bra.

hei stella[:D] ville bare si noen ord til deg [;)]
syns det er så utrolig hygglig å se at du er logget på ...du er super flink til å støtte opp og har svar på det meste [;)] leser ofte dine innlegg fordi du er ærlig og flink til å ordlegge deg.
ønsker selvfølgelig at du snart får flytte over til en termin klubb.. men enn så lenge er det flott for oss andre å ha ei jente som deg her.
også for å banke litt vett inn i skallen vår engengi blandt..he he stå på stella håper deg er din tur snart.
gleder meg til den dagen du skriker ut at din test er positiv.

Takk for fine ord :)

Er ikke så ofte innom dagboka mi akkurat nå.

Det skjer ikke så mye, på en måte.

Dag... 6? For tidelig til å kunne satse på noen befruktning.
Min mann er på kvinneklinikken og leverer sædprøve i dag. Så det skjer jo sånnsett litt.
Men det er 2-3 uker til vi kan forvente svar. Og 34 dager til min gynekologtime.
Ventetid.
Rett og slett bare ventetid.

Jeg vet ikke når jeg kan vente EL jeg. Om en uke. Eller om en måned. En plass derimellom, kanskje. Eller muligens enda senere. Vet ikke.

Det er bare å vente og se. Se hva som skjer. Etterhvert.

Back
Topp