Hmm, det var ikke meninga at avataren skulle bli borte...
(har jeg hatt avatar på lenge? Hmm, hadde jeg en gang en... smurf? Eller... nei, har jeg hatt avatar på lenge?)
Tickerene.... joda, jeg ble bare litt lei av dem. Litt deprimert av en sak som talte opp og opp og opp på en syklus som jeg bare ikke skjønner meg på. Og en som talte opp og opp og opp på hvor lenge vi har prøvd.
Men de er ikke blitt helt borte (Jeg har jo ikke slettet dem, bare fjernet, i alle fall for nå, fra signaturen.)
Og en til, som jeg laget som faktsik er nedtelling til gynekologtimen min
Ikke utenkelig at de kanskje kommer tilbake på et vis også... men akkurat nå er jeg "litt" drittlei.
Lei av en syklus som jeg bare rett og slett ikke forstår meg på. EL som ikke kommer. Spotting. Men ingen mens. Jo-jo temp.
Og lei av en prøvetid som bare blir lenger og lenger, og ingen håp om noen bay med det første.
Mamma som titter i broderikatalog og ser etter fine julekalendre... ja, til brnebarna. Hun vet at det ikke er noen barnebarn på vei, men før eller siden? Ja, hun antar hun får lov til å brodere julekalender til dem, så får de dem før de blir konfirmert? (Jeg har holdt på med det samme broderibildet i 7-8 år, broderer ikke så mye...) Jod, den er fin, og den er fin, og den er også fin. Men jeg skal ikke ha noen julekalender til noe brnebarn i år. Neppe neste år heller. så det haster da vel ikke å finne en? "ikke neste år heller?" Nei, man tenger jo noen å ha kalender til da? Jeg HAR julekalender jeg, og min mann får pakker på min kalender.
Jeg har ikke fortalt mamma at vi prøver, men hun har kanskje skjønt det. Men altså, for å ha behov for noen julekalender neste år må jeg bli gravid ganke snart (VELDIG snart, jeg mener, 2-3 år gamle babyer har da ikke behov for noen julekalender, de kan jo ikke akkurt spise snop uansett, og har minimal forståelse av nye leker?) og det er det her og nå litt lite som tyder på.
Derfor orker jeg ikke ta stilling til julekalender nå.
Og jeg er lei. Let av å telle ned og telle opp. Lei av denne syklusen, og denne ventetiden.
Og derfor... ja derfor har jeg en enkel liten baby i signaturen,... En dag... en dag...
Sorry.... har ikke en helt god dag i dag....