ORIGINAL: tulla 25
har ikke tr kommet skikkelig enda ? er det ikke flere dager siden ho skulle vært der da ?
håpe håpe.. meg spent ..
ønsker lykke til
Jeg hadde ventet henne på mandag.
Hun kom onsdag. I går altså.
Men så virker det som om hun dro igjen i dag, jeg har altså blødd ca en halv mini-tampong fra klokka ett til klokka ni i dag, det er ikke akkurat mye på 8 timer på dag 2 av syklusen...
Det er ikke noe å håpe på, og ikke noe spennende.
Bare frustrerende og merkelig.
Enig med Dunn, enkle, klare beskjeder fra kroppen hadde vært greit.
Forvirrende kluss... det trenger jeg ikke.
Jeg trodde jeg hadde funnet ut av dette med syklusen nå.
Jeg slutta på p-piller i mars -05, og i september fikk jeg min første eggløsning. Syklusene var ustabile, men med unntak av den første syklusen etter den eggløsnigen, så har jeg hatt el i alle sammen, bare varierende hvor lenge jeg måtte vente på den.
Mensen har kommet den 14. eller den 15. dagen etter EL, og vart i 3-5 dager, med spotting 1-2 dager før, og redusert blødningsmengde etterhvert som dagene gikk, men ikke lite nok til at jeg kunne bruke bare truseinnlegg, ikke tampong, før etter i alle fall altså 3-4 dager. Smertene er ikke like intense hver gang, men de består stort sett av et smertedøgn (det var halvannet til å begynne med, men ble ca ett etterhvert) og deretter er det bare blødnigen.
Denne gangen kom mensen den 17. dagen etter antatt EL, men det er jo et anslag som er noe usikkert grunnet ferie da.
Jeg spottet, i likhet med forrige syklus, i 4 dager før mensen satte igang.
Smertene var ikke så sterke som forventet, og kom på en måte lenge før selve blødningen (jeg spottet jo da) for jeg tok jo mine første paracet et døgn før blødningen begynte men så forsvant det så jeg antok jeg hadde bommet. Tok paracet igjen på kvelden den dagen, og igjen neste morgen, da blødningen begynte.
totalt sett har jeg sånnsett tatt en del piller, jeg har vel tatt 8 paracet, fordelt på 4 stykker i 2 dager (siste dag i forrige syklus og første dag i denne) men det er mest fordi jeg har tatt pillene litt FØR det ble skikkelig vondt, slik jeg har fått beskjed om at det skal gjøres. Følgelig tok jeg piller uten å ha det kjempevondt, fordi jeg forventet at det skulle bli det... uten at det ble det...