Vel, det er litt usikkert.
Det avhenger helt av hvordan syklusene mine utvikler seg.
Denne syklusen prøver vi i alle fall ikke.
Om den blir kort, bare ca 30-35 dager, begynner neste potensielle frukbare periode allerede rett etter påske, i så fall står vi over den også.
Dersom den derimot blir slik som denne syklusen, så vil jeg ikke kunne forvente mens før en drøy uke etter påske, og således ikke ha neste forventede EL før kanskje rundt 17. mai, da er det potensielt mulig at vi prøver på den.
Om denne syklusen blir ENDA lengre er det umulig å forutsi når den aktuelle perioden blir (det er jo det som er sannheten, jeg aner ikke hvor lang denne syklusen vil bli, og derfor ikke når den neste vil begynne å være fruktbar), så vi må rett og slett bare se litt hva som skjer.
Bryllupet er i slutten av juni, og målet er jo å passe inn i kjolen min da (ikke være for oppblåst, med andre ord) og helst ikke være for kvalm heller, lite festlig med frisørtime mllom bena (jeg skal dessuten ha min mor og min forlover sammen med meg den morgenen, og de bør helst ikke tippe at jeg er gravid, så å spy av frokosten eller luktene hos frisøren er generelt ikke å anbefale, derfor er det mulig vi rett og slett ikke prøver før siste halvdel av juni dersom syklusen passer seg slik.
Vi får rett og slett bare se hvordan syklusene utvikler seg.
Men jeg er fortsatt meget gledelig opptatt av babyer jeg, og vil gjerne fremheve dette avsnittet:
Men i det minste, i disse siste par dagene har fokuset mitt kommet over på babyer, fra magen, ikke småbarn fra kina. Jeg har begynt å glede meg til å bli gravid, se frem til å høre til på et terminforum, se for meg at jeg SKAL bli gravid. (for ikke sååå lenge siden så jeg jo ikke for meg at jeg skulle bli gravid og planla frem mot adopsjon...) Jeg håper vi lykkes, etterhvert.
Jeg har rett og slett begynt å se for meg muligeheten for å kunne tilhøre et terminforum. Muligheten for å bli gravid. Glede meg til å bli gravid.
Det var en tråd her inne for noe tid siden, hva gleder du deg til ved å bli gravid, og jeg svarte ikke på den, for jeg gledet meg ikke til noe ved å bli gravid, jeg trodde ikke på at jeg skulle bli gravid. Nå.... nå tror jeg faktsik på muligheten, tenker på muligheten igjen. Det, det er gledelig for meg!