Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men så bra du holder koken! Foreløpig bare en økt denne uka på meg men satser på trening i kveldSnart på vei til Elixia for økt nr tre denne uka. Funker bra, bare synd at bekkenet blir slitent mye før resten av kroppen![]()
Du får komme tilbake etter fødsel.. Spreke junimammaer skal fortsette etter at ungene er ute! Fokuser på å holde kroppen i sjakk du nå!Får kutte ut denne jegmå ta det med ro.. Så svømming får utgå.. Men kommer til å bade og bevege meg i varmt vann.. Det trenger smertene mine
Du får komme tilbake etter fødsel.. Spreke junimammaer skal fortsette etter at ungene er ute! Fokuser på å holde kroppen i sjakk du nå!
Hvordan går det? Mange som henger med og trener enda? Jeg greier fortsatt mine 3 økter i uka men kjenner at det blir tyngre og at magen begynner å komme i veien!
Oyoy, ei uke uten trening pga travel familie.. Kom meg avgårde i går heldigvis og hadde ei fantastisk økt, formen var bedre enn på veldig lenge! Hurrai uke 36 og treningen går helt supert!
Jeg er ikke helt sikker, men synes å ha hørt at en ikke skal bade når slimproppen har gått... Men jeg er ikke helt sikker som sagt, så kanskje noen andre vet bedre...Slimproppen gikk i går.. Kan jeg svømme? Er 34+6 så det kan vel enda dannes ny?