Spreke junimammaer

Snart på vei til Elixia for økt nr tre denne uka. Funker bra, bare synd at bekkenet blir slitent mye før resten av kroppen:shifty:

Snart på vei til Elixia for økt nr tre denne uka. Funker bra, bare synd at bekkenet blir slitent mye før resten av kroppen:shifty:
Men så bra du holder koken! Foreløpig bare en økt denne uka på meg men satser på trening i kveld:)

Det ble bare en økt forrige uke da formen var litt så som så og leggkrampene ble litt for ille. Men ny uke og nye muligheter.har satt opp fire økter denne uka tilsammen. Vi får se:) dagens pulsspinnøkt var ihvertfall helt fabelaktig!

Får kutte ut denne jeg :( må ta det med ro.. Så svømming får utgå.. Men kommer til å bade og bevege meg i varmt vann.. Det trenger smertene mine

Får kutte ut denne jeg :( må ta det med ro.. Så svømming får utgå.. Men kommer til å bade og bevege meg i varmt vann.. Det trenger smertene mine
Du får komme tilbake etter fødsel.. Spreke junimammaer skal fortsette etter at ungene er ute! Fokuser på å holde kroppen i sjakk du nå!

Kvalifiserer ikke til sprek junimamma akkurat, men har begynt med vanntrening for gravide, og sykeste så godt det var å få bevegd litt på meg uten å få smerter av noe slag! Varmt og herlig vann, en kropp som kunne gjøre øvelser uten at bekkenet og ryggen forøvrig skrek :) Gleder meg til neste gang!

Du får komme tilbake etter fødsel.. Spreke junimammaer skal fortsette etter at ungene er ute! Fokuser på å holde kroppen i sjakk du nå!

Ja.. Kroppen må igang igken så snart ungen er ute.. Blir alt for mange kg på.. Men men.. Alternativet er jo selvsagt uaktuelt..

Hvordan går det? Mange som henger med og trener enda? Jeg greier fortsatt mine 3 økter i uka men kjenner at det blir tyngre og at magen begynner å komme i veien!

Fortsatt en økt med vanntrening i uka, men ellers er det fint lite fysisk aktivitet på meg :oops: Bekken og kynnere setter en stopp for det meste...

Nå har jeg lov å være aktiv igjen.. (dvs jeg gav meg selv lov iom livmorhalsen ikke var påvirket ved siste kontroll og det at jeg nå har diabetesen å tenke på)

Så i morgen skal jeg å svømme igjen :)

Trener fortsatt noen dager i uka! Redusert noe etter påske. Men spinning intervall senest i går :)

Jeg begynner å merke at det er litt tyngre, men får til noen økter i uka. To ganer drøye to mil langrenn i helga. Ellers styrke (slyngetrening), kjapp gange/rolig jogg og yoga.

Ble en 5-600 meter svømming i dag :) kunne svømt mer men hadde ikke mer tid! Tenker jeg drar å svømmer på fredag også :)

Hvordan går det? Mange som henger med og trener enda? Jeg greier fortsatt mine 3 økter i uka men kjenner at det blir tyngre og at magen begynner å komme i veien!

har vært lenge uten styrketrening nå, bare gått tur osv. men igår prøvde jeg meg på litt styrke. gikk kjempe fint :-) Håper på å fortsette med styrketreningen 2-3 dager i uka!

Svømte 1000 meter i dag. Gikk som en lek! Måtte roe ned litt da magesmerter begynte å melde seg men heldigvis forsvant de like fort sol de kom i dag!

Fortsatt to til tre økter i uka her og. Kroppen er tung og treig og magen er i veien men man er i det minste aktiv:rolleyes:

Oyoy, ei uke uten trening pga travel familie.. Kom meg avgårde i går heldigvis og hadde ei fantastisk økt, formen var bedre enn på veldig lenge! Hurra:) i uke 36 og treningen går helt supert!

Oyoy, ei uke uten trening pga travel familie.. Kom meg avgårde i går heldigvis og hadde ei fantastisk økt, formen var bedre enn på veldig lenge! Hurra:) i uke 36 og treningen går helt supert!

Slimproppen gikk i går.. Kan jeg svømme? Er 34+6 så det kan vel enda dannes ny?

Slimproppen gikk i går.. Kan jeg svømme? Er 34+6 så det kan vel enda dannes ny?
Jeg er ikke helt sikker, men synes å ha hørt at en ikke skal bade når slimproppen har gått... Men jeg er ikke helt sikker som sagt, så kanskje noen andre vet bedre...

Back
Topp