3 måneder [emoji170]
60 cm, 6220g og 40,5 cm h.o.
Alt gikk fint på kontrollen. Jeg grudde meg sååå mye, og i det hs satte første vaksinen kom det et par tårer, så distraherte hun meg med å lage klar ei flaske som trøst til etterpå.
Første vaksina fikk han nok litt sjokk og ble bare litt rød i ansiktet og kom et par tårer, men neste ble det hylskrik, men da fikk han flaske rett etter så kom seg fort.
Etterpå dro vi på Max og kjøpte junk til to slitne foreldre som trengte trøst, mer trøst enn han som hadde vondt
Resten av dagen var han litt sløv, og gråt litt av og til. Så etter å ha sett det an litt så fikk han en paracet og virka som han ble mye bedre
Neste vaksiner skal jeg be henne klippe teipendene kortere, for han begynte å hylskrike når jeg tok de av
dumme mammaen..
Nå har tiden jeg har grudd meg mest til kommet, jeg har blitt syk og har vondt i halsen.. og jeg MÅ bli frisk til i morgen, være syk aleine med bebis kan umulig være gøy. Dessuten må jeg til dyrlegen med katten i morgen også. Han var i slåsskamp mens vi var borte forrige lørdag, la seg på rare steder i huset og endte opp under sengen til Henrik inne hos oss. Og dagen etter la jeg merke til litt blod (4 små flekker) der han hadde sovet og sjekka han og da var det litt blod ved munnen hans. Han var kun inne hele dagen og kommende natt før han gikk ut en tur og begynte å bli mer lik seg selv. Men la merke til at han begynte å få en hevelse i kinnet. Men han er helt lik seg selv og plages ikke at vi tar på hevelsen, men synes ikke den går ned så må ringe dyrlegen og høre om de har tid til å se på han..