Sant, men begynner å komme seg nåDu er i mamma-tåka du så du skal da ikke ha så mye forumtid heller
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant, men begynner å komme seg nåDu er i mamma-tåka du så du skal da ikke ha så mye forumtid heller
Nei, har ikke kommet så langt enda.Sant, men begynner å komme seg nåhar du ikke skrevet om oul, eller er jeg dårlig på å lete?
Det veit jeg at den kan [emoji14]Lykke tilVekta kan forøvrig variere av så mangt, ville ikke hengt meg opp i den ene vekten. Heller se på målene som du har skrevet opp
![]()
Det veit jeg at den kan [emoji14]
Men den har aldri variert så mye på meg normalt, som sagt har jeg gjort dette før, og veid meg flere ganger i uka i ettertid for å holde kontrollen. Men 2 kg i variasjon har kun skjedd et par ganger før og etter tr [emoji14]
Ammer ikke heller, ikke gjort noe utenom det vanlige..Amming gjør vel kanskje noe av det samme mht vann osv?![]()
Ammer ikke heller, ikke gjort noe utenom det vanlige..
Men magen er jo sinnsykt treg etter fødselen, men rart det ikke vises før akkurat nå, den har ikke vært mer treg enn eller de siste 7 ukene og har jo stått på den vekta rimelig ofte [emoji14]
Ja, planen var å komme igang med en laaang trilletur idag... blir heller rydding i skapet [emoji14] krever sikkert like mye kalorierSant det, kom på det etter jeg kommenterte. Men alt fra treg mage til ja alt mulig kan spille inn. Satser på det roer seg![]()
Sortere, rydde bort, ta frem, kaste og brette hele klesskapet [emoji23]
Åh, savner deg her inne [emoji14] tenkt så mye på deg i det siste, og hvor mye positiviteten din betø i prøvetiden, tusen takk for at du er som du er [emoji178]Titter innom for å si heiaheia [emoji7][emoji173]️ og en klem til deg og Henrik [emoji8]