Skvirevippens første ❤

Fine prinsen. Som han vokser!

Så flink du er. Deilig å være i rute ift målene dine
 
Åh, savner deg her inne [emoji14] tenkt så mye på deg i det siste, og hvor mye positiviteten din betø i prøvetiden, tusen takk for at du er som du er [emoji178]
Håper alt står bra til hos dere :)

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ så koselig å høre [emoji7]
Nå går det egentlig greit. Mye arbeid med to små [emoji28] så prøver jeg å ikke være så mye på tlf. I tillegg holder jeg på å planlegge dåp som er om en mnd og bryllup som er om 5 mnd [emoji23][emoji85] wish me luck!

Håper dere også har det bra [emoji173]️ du er god!
Og for en skjønn liten blidfis [emoji7]
 
For en blid liten gutt :Heartblue
 
Du er så flink :) Hvor høy er du? Kom gjerne med tips om du har noen ;) God helg til dere 3 [emoji173]️
Jeg er 155 :)
Beste tipset jeg har er å bruke my fitness pal. Bruker den også når jeg bare skal holde vekta i starten, eller bare sjekke kalorier i diverse ting :) elsker den, og den er så enkel når du kan bruke strekkoder for å registrere matvarer [emoji14]

God helg til dere også [emoji173]
 
Jeg er 155 :)
Beste tipset jeg har er å bruke my fitness pal. Bruker den også når jeg bare skal holde vekta i starten, eller bare sjekke kalorier i diverse ting :) elsker den, og den er så enkel når du kan bruke strekkoder for å registrere matvarer [emoji14]

God helg til dere også [emoji173]
Takk ❤️
Ja, den appen er fin :) Har veid 23,5 kg mer enn i dag, men slit med de siste kiloene. Hjelper ikke på at kroppen ikke fungerer som før angående trening heller, men kostholdet er jo det som egentlig betyr mest så :) Masse lykke til med videre vektnedgang, du er kjempe flink :)
 
Takk [emoji173]️
Ja, den appen er fin :) Har veid 23,5 kg mer enn i dag, men slit med de siste kiloene. Hjelper ikke på at kroppen ikke fungerer som før angående trening heller, men kostholdet er jo det som egentlig betyr mest så :) Masse lykke til med videre vektnedgang, du er kjempe flink :)
Da er vi like [emoji14] veide rundt 80 før og gikk ned til 57, holdt seg stabilt men har liksom alltid hatt målet rundt 55 kg men aldri klart å prøve å ta tak i de.. Men denne gangen er ikke veien like lang, så håper å få det til før jul :)

Du er jo superflink selv og da :D
 
Da er vi like [emoji14] veide rundt 80 før og gikk ned til 57, holdt seg stabilt men har liksom alltid hatt målet rundt 55 kg men aldri klart å prøve å ta tak i de.. Men denne gangen er ikke veien like lang, så håper å få det til før jul :)

Du er jo superflink selv og da :D
Det klarer du :) Så er du fit for fight for lillebror/søster til Henrik ila 2019/20;)
 
Det klarer du :) Så er du fit for fight for lillebror/søster til Henrik ila 2019/20;)
Hehe, nei, blir nok noen år i mellom de [emoji14] mellom 2020 og 2023 tenker jeg er mer realistisk [emoji14] men da skal jeg være enda mer klar [emoji14]

Hvordan er det med deg da? Går det bedre på hjemmebane?
 
Hehe, nei, blir nok noen år i mellom de [emoji14] mellom 2020 og 2023 tenker jeg er mer realistisk [emoji14] men da skal jeg være enda mer klar [emoji14]

Hvordan er det med deg da? Går det bedre på hjemmebane?
Ja, du er fortsatt ung, så ser den :) Sender deg en mer utfyllende pm jeg, ønsker ikke dele alt på det åpne forumet :p
 
Idag har Henrik fått seg masse nye klær til den varme kroppen sin ^^,

20180507_154726.jpg
Pluss to bambusbodier til og to bambusbukser.
Kjøpte str 68 i det meste, 62 passer og er litt romslig enda, men bedre å ha klærne lenger og brette og armer osv, enn at det er for smått når sommeren er på sitt varmeste i juli/august [emoji14]
 
fine klær
 
Blæh. Slankinga denne uka har gått dårlig altså... føler (og vet) jeg har holdt meg kalorimessig, men ikke akkurat vært direkte sunt det jeg har spist. Mulig det bare er en del vann som har samla seg igjen, for kalorier er kalorier. Og fått tr på besøk som jeg veit gir meg rundt +1kg i vann og begynt med plasteret igjen... men jeg SKAL nå 62 før 17. Mai:p
Men skal sies at når jeg først har spist drit så har det vært sammen med søstern som har en uke igjen av permisjonen, så har vært for kosen sin del og :)


Ellers er dagen idag hjemme-dag. Nyter morgenen med en kopp kaffe og podcast mens Henrik tok seg en frokostdupp. Helt utrolig å ha en baby som faktisk sover [emoji14] Blir like overraska hver gang det går over 20 min uten en lyd, men har gått dit at jeg faktisk nyter det da. Fremskritt:p
 
Så deilig med sånne øyeblikk. Bare nyt for tiden går så alt for fort
 
Torsdag skulle jo være veiedag og fredag er jo egentlig veiedag.. men vekta og jeg er uvenner, den tåler ikke at jeg har med meg tanta, og jeg tåler ikke måten den snakker til meg på [emoji14]
Godisskapet derimot, vi har vært venner de siste to dagene, og vet du, det er greit. Mammalivet har vært hardt de siste to dagene da Henrik nok en gang ikke vil ligge aleine. Om natta går det helt strålende, men om dagen er det mammakos som gjelder, og det må være greit og jeg skal nyte det.
Men det er jo slik da at gutten begynner å bli sterk i kropp og vilje og det er ikke bare bare å holde i han lenger for han skal helst klatre på meg og kave og bli sint når han ikke får til det han vil og da knekker jeg litt sammen på slutten av dagen. Han er ute av utviklingsfasen men det skjer jo stadig noe nytt som er litt mye å ta innover seg for en 10 uker gammel gutt, og en 10 uker gammel mamma ikke minst [emoji14] Leser hele tiden av bebis kan blir frustrert da de er i ferd med å lære seg noe nytt, og nå har han begynt å skjønne at med trening så kan han klare å rulle seg rundt, selv om det er leeenge til han får det til så ser jeg at han har begynt å sette beinet under rumpa og blir mye mer aktiv med motorikk ellers. Det dras i klær, dyner, tepper OG HÅR [emoji31]
Det er spennende da [emoji14] og jeg blir sååå stolt når andre kommenterer hvor våken og med han er [emoji170]

Akkurat nå ligger vi i sengen, hører på regnet og slapper av, han sover tett inntil meg og jeg nyter varmen hans og vissheten om at når han nå våkner så er han uthvilt. Også nyter jeg også litt telefontid, sjekker ut nye oppskrifter til god mat med mindre kalorier, klar for litt ny giv til uka igjen. Mine eneste problemer nå er at jeg har 14% batteri på tlf, jeg skulle hatt høyttaleren i stua fordi jeg vil høre på podcast, må tisse, skulle hatt meg en ibux og har veldig lyst på kald pepsi max, men jeg tørr ikke bevege meg [emoji14]
Så sånn helt relativt sett så har jeg det ganske bra [emoji173]

Forresten har jeg fått en ny favorittlyd. Henrik ler ikke i våken tilstand enda selv om vi tripper spent og tror det skal komme noe hver gang han gliser, men i søvne derimot kommer det noen herlige sammenhengende "heee'er" og hikst med et stort glis [emoji173][emoji24]
 
Back
Topp