Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Herlig. Har litt dårlig tid, Henrik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke ville rulla seg tilbake idag, men han trives vel best på magen når han først er på gulvet. Men idag har han tydeligvis oppdaga tunga/leppene/munnen sin. Tunga flyr rundt i munnen, suger på leppene sine osv. Kan hende det er noe tenner på gang også? Det skjer så mye rart helt plutselig [emoji14]Så flink! Min lille er ikke i nærheten av å rulle enda, ligger godt plantet der jeg legger henne
Jaa, altfor dårlig tid selv om jeg gleder meg til han kommer seg ordentlig frem dit han vil, så synes jeg han kan slappe av litt [emoji14]Herlig. Har litt dårlig tid, Henrik
Ser den.Jaa, altfor dårlig tid selv om jeg gleder meg til han kommer seg ordentlig frem dit han vil, så synes jeg han kan slappe av litt [emoji14]
Ja, jeg veit at det hjelper å spise kveldsmat og gå å pusse tenner [emoji14]Henrik høres perfekt ut, ja!
Du får prøve å få inn noe sunn kos i rutinene, noe du "skal ha" på kveldene og som er laget klart når sjokoladebehovet melder seg, så blir det litt lettere å unngå sjokoladen, og så kanskje du får snudd trenden igjen.
Jeg er nede i den vekten jeg ønsker, men føler jeg har fått gammeldamekropp. Dårlig holdning, og damemagen står litt ut når jeg ikke passer på (noe jeg sjelden gjør), og rumpa er flat. Samtidig orker jeg liksom ikke å starte opp med trening annet enn trilleturene, men de gjør vel ikke så mye for kroppen annet enn å holde vekta nede...
Frys ned bær eller lag smoothie eller noeJa, jeg veit at det hjelper å spise kveldsmat og gå å pusse tenner [emoji14]
Men når suget melder seg tenker jeg ikke rasjonelt. Er liksom allerede inne i fuck-it-mode [emoji14]
Men spiste ikke noe i går kveld, så må nok bare være bevisst [emoji14]
Hjelper ikke at mamma la igjen 4 kronesis i kjøleskapet, vi har en 12pk sandwich og det er 100 grader om dagen da [emoji14]
Men få inn litt mer grønt skal jeg nok klare
Er ikke noe særlig glad i smoothie [emoji14]Frys ned bær eller lag smoothie eller noe
er jo så godt i varmen også når man har søtsug/sjokoladebehov
Skal prøve [emoji14]Frosne druer er godt i varmen!
Takk for tips, visste ikke det fantes med mindre sukker. Friskis er jo ikke ille i utgangspunktetKjøp en pakke med Friskis på Kiwi, den med mindre sukker Kjempe god [emoji173]️
God den vanlige og Helt hekta på saftis i varmenTakk for tips, visste ikke det fantes med mindre sukker. Friskis er jo ikke ille i utgangspunktet