Skvirevippens første ❤

Herlig. Har litt dårlig tid, Henrik
 
Så flink! Min lille er ikke i nærheten av å rulle enda, ligger godt plantet der jeg legger henne :cat:
Har ikke ville rulla seg tilbake idag, men han trives vel best på magen når han først er på gulvet. Men idag har han tydeligvis oppdaga tunga/leppene/munnen sin. Tunga flyr rundt i munnen, suger på leppene sine osv. Kan hende det er noe tenner på gang også? Det skjer så mye rart helt plutselig [emoji14]
Han har ingen sjekkliste han følger slik som morra si [emoji14]
 
Jaa, altfor dårlig tid:p selv om jeg gleder meg til han kommer seg ordentlig frem dit han vil, så synes jeg han kan slappe av litt [emoji14]
Ser den.
Bare å nyte og følge med så godt man kan
 
4 måneder

63,5 cm 7015g og 42 cm i ho
Lille blidgutten er helt perfekt og strålende fornøyd med å endelig få smake på både sviskemos og grøt.
Startet med sviskemos før helga grunnet at vi gikk over til nan pro og han virka litt mer missfornøyd enn vanlig. Usikker på om det var magen eller rett og slett toppen av utviklingsfasen. Uansett greit at han er vandt med sviskemos nå når vi prøver oss på grøt:)
Tror utviklingsspranget er på hell også, han har hatt noen grineøkter de siste dagene som lot til å slippe søndag hvor han sov masse og fra mandag har han bare vært fornøyd, ganske likt de andre fasene :)

Han elsket grøtsmaken og smatta og kosa seg, og jeg gleder meg masse til å stå opp i morgen og prøve litt mer :)
Har også laget opp pære-,eple-,søtpotet-,aprikos- og sviskemos, fryst ned i isbitbrett og lagt i ziplock poser i fryseren så vi har litt å smake på fremover. Fikk så vidt smake litt pære i går også da jeg hadde litt til overs etter å ha fylt opp et brett :)
Skal også lage gulrotmos men tror vi har nok mos akkurat nå [emoji14]


Ellers får det veldig fint med alt anna enn slanking. Mammalivet er hardt etter Henrik har sovna, hatt et par gode uker og et par veldig dårlige. Men kjolen passa det var målet [emoji14]
Nå er egentlig neste mål å bare få inn en rutine igjen :) Men er så dumt at sjokolade er så godt!!
 
Henrik høres perfekt ut, ja! :)

Du får prøve å få inn noe sunn kos i rutinene, noe du "skal ha" på kveldene og som er laget klart når sjokoladebehovet melder seg, så blir det litt lettere å unngå sjokoladen, og så kanskje du får snudd trenden igjen.

Jeg er nede i den vekten jeg ønsker, men føler jeg har fått gammeldamekropp. Dårlig holdning, og damemagen står litt ut når jeg ikke passer på (noe jeg sjelden gjør), og rumpa er flat. Samtidig orker jeg liksom ikke å starte opp med trening annet enn trilleturene, men de gjør vel ikke så mye for kroppen annet enn å holde vekta nede...
 
Henrik høres perfekt ut, ja! :)

Du får prøve å få inn noe sunn kos i rutinene, noe du "skal ha" på kveldene og som er laget klart når sjokoladebehovet melder seg, så blir det litt lettere å unngå sjokoladen, og så kanskje du får snudd trenden igjen.

Jeg er nede i den vekten jeg ønsker, men føler jeg har fått gammeldamekropp. Dårlig holdning, og damemagen står litt ut når jeg ikke passer på (noe jeg sjelden gjør), og rumpa er flat. Samtidig orker jeg liksom ikke å starte opp med trening annet enn trilleturene, men de gjør vel ikke så mye for kroppen annet enn å holde vekta nede...
Ja, jeg veit at det hjelper å spise kveldsmat og gå å pusse tenner [emoji14]
Men når suget melder seg tenker jeg ikke rasjonelt. Er liksom allerede inne i fuck-it-mode [emoji14]
Men spiste ikke noe i går kveld, så må nok bare være bevisst [emoji14]

Hjelper ikke at mamma la igjen 4 kronesis i kjøleskapet, vi har en 12pk sandwich og det er 100 grader om dagen da [emoji14]
Men få inn litt mer grønt skal jeg nok klare :)
 
Ja, jeg veit at det hjelper å spise kveldsmat og gå å pusse tenner [emoji14]
Men når suget melder seg tenker jeg ikke rasjonelt. Er liksom allerede inne i fuck-it-mode [emoji14]
Men spiste ikke noe i går kveld, så må nok bare være bevisst [emoji14]

Hjelper ikke at mamma la igjen 4 kronesis i kjøleskapet, vi har en 12pk sandwich og det er 100 grader om dagen da [emoji14]
Men få inn litt mer grønt skal jeg nok klare :)
Frys ned bær eller lag smoothie eller noe
er jo så godt i varmen også når man har søtsug/sjokoladebehov
 
❤️ Sta fyr det der
 
Helledussen altså. På jakt etter mamma vet du..
 
Da er Neonate bc-8000dv bestilt. Babybanden hadde 20% i går, og ble den billigste prisen jeg har funnet hittil. Babycallen vår er solgt, så nå må jeg overleve et par dager før den nye kommer [emoji85] går vel greit, hører han ut i stua. Ellers får jeg bare bruke hans rom til dagsoving som er vegg-i-vegg med stua [emoji14] i morgen skal vi bort uansett og dersom den sendes idag skal den nye være på plass innen torsdag :)
 
Back
Topp