Skvirevippens første ❤

Gratulerer med stor milepæl :D
Skikkelig rart at du ikke fikk helsekortet, er jo vanlig å fylle ut det på første svangerskapskontroll. Søkte du ikke fødeplass heller? :) Kan ordne alt det hos jordmor også om du får time snart!
Forresten, har fått ytterst lite gravidinfo hos lege, men masse hos jordmor ;)
Fikk verken helsekort eller søke om fødeplass. Ikke at det haster, men det gjør jo ting litt mer offesielt [emoji14] Håper jeg får time hos jordmor snart :)
 
12 UKER!!!
Endelig! Og ikke bare det, men jeg ble tante i løpet av gårsdagskvelden [emoji173]

Jeg jeg har lært det, at når tiden kommer og fødselen er i gang, da skal ingen få vite noe! Ble oppringt om at både fødselen var i gang, og at tantebarnet var kommer til verden. Noe jeg faktisk synes de skulle få fortalt selv. Dette kommer fra den samme som tok det som sin oppgave å informere stesøstern min om min graviditet etter jeg ettertrykkelig sa at jeg ønsket å holde det hemmelig en stund fremover..
 
12 UKER!!!
Endelig! Og ikke bare det, men jeg ble tante i løpet av gårsdagskvelden [emoji173]

Jeg jeg har lært det, at når tiden kommer og fødselen er i gang, da skal ingen få vite noe! Ble oppringt om at både fødselen var i gang, og at tantebarnet var kommer til verden. Noe jeg faktisk synes de skulle få fortalt selv. Dette kommer fra den samme som tok det som sin oppgave å informere stesøstern min om min graviditet etter jeg ettertrykkelig sa at jeg ønsket å holde det hemmelig en stund fremover..
Gratulerer som tante ❤️❤️
 
Gratulerer med 12 uker og som tante!
 
Æææææ!!! Gratulerer med 12 uker! :D rart du ikke fikk helsekortet og sendt inn henvisning til oul.. men skal ikke du til ul nå? Der kan de ihvertfall sende inn henvisning til oul :)
Å gratulerer som tante! Så fantastisk! [emoji173] høres ut som det er en litt korttenkt person sånn som min mamma. Selvom jeg har gitt beskjed at jeg vil fortelle ting så glipper det ut...
 
Æææææ!!! Gratulerer med 12 uker! :D rart du ikke fikk helsekortet og sendt inn henvisning til oul.. men skal ikke du til ul nå? Der kan de ihvertfall sende inn henvisning til oul :)
Å gratulerer som tante! Så fantastisk! [emoji173] høres ut som det er en litt korttenkt person sånn som min mamma. Selvom jeg har gitt beskjed at jeg vil fortelle ting så glipper det ut...
Takktakk:)
Er privat vi skal på i morgen :)
Men skal se når jeg får time på helsestasjonen også evt ringe lengen å be hu sende henvendelse om det er lang ventetid hos jordmor :)
 
Gratulerer med 12 uker og som tante.
 
Da har jeg ringt legen ang. Henvisning til oul, helsekortet og fødeplass.
Sekretæren synes det virka rart at ingenting av dette ble gjort da fødeplass måtte søkes om ganske tidlig, og oul er jo ikke så langt fra i tid.
Men hun la igjen en beskjed til legen som hadde fri, så skulle jeg få mld på det :)
 
Det er vel bare i Oslo-området den søknaden om fødeplass er noe annet enn teoretisk. Og tror da det kun er om man har ønske om å føde i Oslo. Trodde de andre sykehusene i utgangspunktet har nok plasser til de som sogner dit...
 
Det er vel bare i Oslo-området den søknaden om fødeplass er noe annet enn teoretisk. Og tror da det kun er om man har ønske om å føde i Oslo. Trodde de andre sykehusene i utgangspunktet har nok plasser til de som sogner dit...
Godt mulig. Men fikk beskjed om at det var noe som skulle søkes om i disse tider, bor midt mellom to sykehus, så er nok derfor at de ønsker å ha meg registrert et sted :) men ingen tvil om at jeg får plass altså [emoji14]
 
Godt mulig. Men fikk beskjed om at det var noe som skulle søkes om i disse tider, bor midt mellom to sykehus, så er nok derfor at de ønsker å ha meg registrert et sted :) men ingen tvil om at jeg får plass altså [emoji14]
Kan være det. Har bare aldri hørt det har vært en greie utenfor Oslo-sykehusene.
 
Er så spent og nervøs. Om 1 time er det ny tul [emoji1]
Krysser fingra for at alt er bra med bittelille og vi endelig kan senke skuldrene helt [emoji14]
Mannen gleder seg i allefall, han snakker knapt om anna [emoji7]

Åååå så gøy!! Masse masse lykke til! :D gleder meg til å se bilde av lille knøttet [emoji7][emoji7][emoji7]
 
Lykke til ❤️❤️
 
Levende baby, 10 fingre, antagelig 10 tær. Hjertet slår. ALT så bra ut og lengden målte han til 13+0 og diameter på hodet til 12+4, så han mente jeg i allefall var 12+5 [emoji14]
Går ut ifra mensregning frem til oul da :)
Skal gi dere bilder, men samboeren tok med minnepinnen på jobb fordi han ville vi skulle se på sammen [emoji14]

Morkaka lå bak og så ingen tut når han dreiv på, men kan studere bildene nærmere hjemme. Ville ikke mase på om han så kjønn da det viktigste var å bruke tid på at han/hun er frisk :)

Babyen var ikke så interessert i å turne før han rista litt på magen min [emoji28] fikk til og med se litt 3d [emoji7]
 
Så herlig Skvirevippen! Glad på dine vegne :D
 
Back
Topp