Skvirevippens første ❤

Jeg har forresten helt glemt å kommentere her [emoji85] kom meg ikke inn på bv appen på en uke. Bare sånn at jeg kunne lese og ikke kommentere, men jeg har selvfølgelig fått med meg det nydelige bildet av lille skjønnheten du bærer i magen [emoji7][emoji7][emoji7]
Har du noen mer følelse nå på kjønn eller hvem som er inni der? [emoji173] du ser nydelig ut!!!
 
Jeg har forresten helt glemt å kommentere her [emoji85] kom meg ikke inn på bv appen på en uke. Bare sånn at jeg kunne lese og ikke kommentere, men jeg har selvfølgelig fått med meg det nydelige bildet av lille skjønnheten du bærer i magen [emoji7][emoji7][emoji7]
Har du noen mer følelse nå på kjønn eller hvem som er inni der? [emoji173] du ser nydelig ut!!!
Søte deg [emoji173] syntes det var vært veldig stille fra deg i db di også, men det forklarer jo saken [emoji14]
Tja, jeg har fortsatt veldig følelsen av jente [emoji14] og om den nub-teorien stemmer og jeg ser det jeg tror jeg ser så peker det mot jente også [emoji14]
Men skal si jeg gleder meg til å få vite det. Vi har sagt at om vi ikke får vite på oul så bærer det rett på volvat for å be om det spesifikt [emoji14] spiller ingen rolle hva det er, men vi er så spente [emoji14]
 
Gratulerer med passerte 13 uker, søte klær og dato for OUL
 
Søte deg [emoji173] syntes det var vært veldig stille fra deg i db di også, men det forklarer jo saken [emoji14]
Tja, jeg har fortsatt veldig følelsen av jente [emoji14] og om den nub-teorien stemmer og jeg ser det jeg tror jeg ser så peker det mot jente også [emoji14]
Men skal si jeg gleder meg til å få vite det. Vi har sagt at om vi ikke får vite på oul så bærer det rett på volvat for å be om det spesifikt [emoji14] spiller ingen rolle hva det er, men vi er så spente [emoji14]

Hehe ja, så tok det litt tid å følge opp alle steder jeg har lest og kommentert :p tror ikke jeg har helt oversikten ennå heller :p har vært så mye på privaten nå at jeg er helt full i hodet for tiden [emoji85]
Ser ut som jeg toook feil før, men nå det faktisk stemt hver gang jeg har tippet :p så spennende det er ja! Skjønner veldig godt at dere MÅ vite kjønnet. Det gjør det litt lettere å knytte seg til babyen for de fleste og har faktisk nettopp lest at det er forebyggende mot fødselsdepresjon så jeg er all for it! Det var veldig viktig for meg også. Ikke fordi jeg ønsket meg det ene mer enn det andre, men fordi jeg ville bli mer personlig ift hva jeg kalte babyen og hva jeg kunne se for meg i fremtiden [emoji173]
 
Herlighet så SYKT - 1/3 passert allerede! SÅ glad på dine vegne, Skvirevippen. :D Full fart mot mål! :excited001
 
Der ser du - jeg blir helt forvirret jeg! :wacky:
Ja, er et styr detta. Ikke nok å si man er GRAVID vettu [emoji28]
Alle venninner, når jeg sier antall uker jeg er blir bare forvirra og bare "i mnd er det??", og da blir jeg forvirra for jeg tenker ikke mnd en gang [emoji28]
 
Ja, er et styr detta. Ikke nok å si man er GRAVID vettu [emoji28]
Alle venninner, når jeg sier antall uker jeg er blir bare forvirra og bare "i mnd er det??", og da blir jeg forvirra for jeg tenker ikke mnd en gang [emoji28]

Oi, er det mange som vet om det hos deg? Er så å si ingen her, men igjen - fullstendig fraværende sosialt liv her for tiden... Like greit, enklere å holde ting skjult da. :P

Nei, folk får regne seg frem til måneder selv! :hilarious:
 
Jeg blir mest forvirret av dem som kaller 13+6 for 14 fullgåtte uker! Jeg følger etter på fredag, woohoo!
Hehe. Jeg sier til andre at jeg er 14 uker når jeg er 13+6, men for meg selv sier jeg 14 når jeg er 14 [emoji14]
Og før 12 uker tenkte jeg at jeg hadde gjort unna ei uke når jeg var +6: p
Meeeen. Det er jo ikke nytt år før 1. Januar kan man si [emoji28]
 
Oi, er det mange som vet om det hos deg? Er så å si ingen her, men igjen - fullstendig fraværende sosialt liv her for tiden... Like greit, enklere å holde ting skjult da. [emoji14]

Nei, folk får regne seg frem til måneder selv! :hilarious:
Ja, har begynt å tørre å si det høyt til folk selv om jeg ikke sier det om ikke temaet kommer opp på en måte. Men til kunder har jeg begynt å si ifra at fra februar-ish er jeg borte et år :)
 
Back
Topp