Skvirevippens første ❤

Sååå glad for å høre at alt er bra med den lille leieboeren! [emoji4] Og gratulerer som tante! Jeg ble akkurat tante for andre gang selv. Fint å ha en baby å kose på mens man venter på sin egen (og som man bare kan levere fra seg når den gråter[emoji23]).
 
Sååå glad for å høre at alt er bra med den lille leieboeren! [emoji4] Og gratulerer som tante! Jeg ble akkurat tante for andre gang selv. Fint å ha en baby å kose på mens man venter på sin egen (og som man bare kan levere fra seg når den gråter[emoji23]).
Gratulerer :)
Ja, veldig greit med et lite tantegull å kose med [emoji14]
 
[emoji7][emoji173]
d6d1aef13a85fb7196c26a2c8b90389a.jpg

21405a4878f62266f7c8998ac29b057c.jpg
 
Gratulerer med vel overstått UL og nusselig Mars-boer
 
12+2 (12+6 tul)
Den følelsen når du har en god dag med lite kvalme, går til jobb for å jobbe noen få timer, klarer å få satt på en klesvask når du kommer hjem, setter en pizzadeig til heving, støvsuger huset og plutselig går det opp for deg.... Du er gravid. Om 6 mnd ligger det et lite nurk i armene dine [emoji85][emoji87]
Er forelska i den lille sprella på filmene vi fikk på ul i går [emoji173]
 
Advarer mot TMI

Da har jeg krøpet til korset. Nå er det flere uker siden forrige behagelige bomelombesøk. Delvis pga at jeg ikke får inn nok bevegelse pga formen, og delvis fordi jeg har hatt et veldig dårlig kosthold.
Så feirer aleine-hjemme-tid med en dulcolax stikkpille og gosser meg på badet [emoji28][emoji28][emoji23]
68e18e475e8f7af1fc6f732d03ffd1b0.jpg

Huff og huff. Men det er heeelt fantastisk. Sorry, men ja, gikk fra gravid i 7 mnd til de 3 mnd jeg faktisk er [emoji14]
 
Herlig. Klar for kommentarer og bare å sole deg i glansen nå tenker jeg. Håper formen er fin idag.
 
Åhh, gratulerer med å komme over 12 uker og for en nydelig liten baby <3 Og fine bolla :D
 
12+6
De ringte meg fra gynekologisk i går ang oul for å be om noen fler opplysninger. Æææh, tenk at dato for oul er satt og på vei i posten[emoji85][emoji85][emoji85]
Har nesten lyst til å ringe å høre, men må vel smøre meg med tålmodighet til i morgen, da regner jeg med brevet har kommet [emoji14]
 
Back
Topp