Skvirevippens første ❤

Ja det er helt forferdelig.. Ser liksom svake streker på testen, men burde jo vært så mye sterkere når det har gått så lang tid siden jeg så første streken[emoji30]
Hva med å kontakte legen? Si du har fått streker på g.test og ønsker blodprøver for å sjekke stigning?
 
Kjedelig med kvalme, håper SM hjelper.
Koselig med stellebord og seng.
Blir kjekt med ny UL. Satser på at tiden går fort.
 
Kjedelig med kvalme, håper SM hjelper.
Koselig med stellebord og seng.
Blir kjekt med ny UL. Satser på at tiden går fort.
Takk. Ja, det er kjedelig, men nå som jeg ikke har så stort press på jobb så har jeg bare akseptert det og tar dagen for sånn den er, så der hjelper mye :)

Krysser fingra for deg hver dag og savner deg her inne [emoji173]
 
10+1
Våkna fra en drøm hvor jeg ble satt i fengsel, som forøvrig var en h&m-butikk i øverste etg på et senter, de skulle ha motevisning den dagen og jeg ble lurt at noen av de andre jentene til å tro at jeg skulle kjøpe med rullade før jeg ble satt inn og de lurte meg også til å tro at det var null problem å gå fritt inne på senteret selv om vi var innsatte. Spurte en av vaktene/h&m-ansette om det var sånn at jeg kunne gå på bakeriet å kjøpe en kake, og hun sa at selvsagt var ikke det greit. Følte brått på et savn til samboern og kjente gråten presse seg på i drømmen, da jeg våkna klarte jeg ikke slippe klumpen i halsen og lå å gråt i noen minutter. Aldri opplevd dette før [emoji14]

Jeg hadde forresten ikke gjort noe galt da jeg ble bura inne, men jeg har sett litt på 60 days in i det siste [emoji28]
 
Takk. Ja, det er kjedelig, men nå som jeg ikke har så stort press på jobb så har jeg bare akseptert det og tar dagen for sånn den er, så der hjelper mye :)

Krysser fingra for deg hver dag og savner deg her inne [emoji173]
Takk, snuppa.
Skulle så gjerne hengt her vet du.Vanskelig å planlegge fremtiden med denne ukjente faktoren som vi liksom må ta hensyn til, men som er så ekstremt usikker...
 
10+1
Våkna fra en drøm hvor jeg ble satt i fengsel, som forøvrig var en h&m-butikk i øverste etg på et senter, de skulle ha motevisning den dagen og jeg ble lurt at noen av de andre jentene til å tro at jeg skulle kjøpe med rullade før jeg ble satt inn og de lurte meg også til å tro at det var null problem å gå fritt inne på senteret selv om vi var innsatte. Spurte en av vaktene/h&m-ansette om det var sånn at jeg kunne gå på bakeriet å kjøpe en kake, og hun sa at selvsagt var ikke det greit. Følte brått på et savn til samboern og kjente gråten presse seg på i drømmen, da jeg våkna klarte jeg ikke slippe klumpen i halsen og lå å gråt i noen minutter. Aldri opplevd dette før [emoji14]

Jeg hadde forresten ikke gjort noe galt da jeg ble bura inne, men jeg har sett litt på 60 days in i det siste [emoji28]
Litt av en drøm!
hatt flere merkelige drømmer som gravid eller?
 
Litt av en drøm!
hatt flere merkelige drømmer som gravid eller?
I natt har jeg hatt mange. Husker bare den ene hvor vi plutselig hadde en slange hjemme hos oss, merkelig men hver gang jeg drømmer at jeg er hjemme så er jeg i et hus hvor vi bodde da mamma og pappa fortsatt var gift og det er årevis siden jeg bodde. Uansett
Etter mye jag vil vi kasta ut slangen og da la jeg plutselig merke til en utmark ku spm lå i snøen på terrassen :/ ordna med noen som henta den, da var det plutselig to av dem, og jeg hadde lagt over dyner osv slik at de ikke skulle fryse. Så våkna jeg. Hadde 4 drømmer hvor jeg våkna mellom hver og forble lys våken en liten stuns :s
Husker som sagt bare den første men mener å huske at alle var snåle..
 
I natt har jeg hatt mange. Husker bare den ene hvor vi plutselig hadde en slange hjemme hos oss, merkelig men hver gang jeg drømmer at jeg er hjemme så er jeg i et hus hvor vi bodde da mamma og pappa fortsatt var gift og det er årevis siden jeg bodde. Uansett
Etter mye jag vil vi kasta ut slangen og da la jeg plutselig merke til en utmark ku spm lå i snøen på terrassen :/ ordna med noen som henta den, da var det plutselig to av dem, og jeg hadde lagt over dyner osv slik at de ikke skulle fryse. Så våkna jeg. Hadde 4 drømmer hvor jeg våkna mellom hver og forble lys våken en liten stuns :s
Husker som sagt bare den første men mener å huske at alle var snåle..
Burde nesten være utslitt når du våkner du.

Jeg tenker på barndomshjemmet mitt som "hjemme", men samtidig er jo hjemme der jeg bor nå. Merkelig det der....
 
Burde nesten være utslitt når du våkner du.

Jeg tenker på barndomshjemmet mitt som "hjemme", men samtidig er jo hjemme der jeg bor nå. Merkelig det der....
Inatt har jeg driv på et klatresenter og en svømmehall...
Kanskje det er treningslysten som presser seg på etter snart 2 mnd "fri"..
 
10+3
Når du har gafla i deg altfor mye resturantpizza du kjøpte fordi det har akkurat det du MÅTTE ha idag, og så sovner hardt på sofaen.... våkner, stappmett men kikker rundt deg etter mer pizza...
Hvordan skal dette gå? Bra godislysta er helt vekke da [emoji28][emoji85]
 
[emoji7][emoji173][emoji173] jeg nyter hver gang du skriver her! [emoji92][emoji92] baby [emoji173][emoji173]
 
I natt har jeg hatt mange. Husker bare den ene hvor vi plutselig hadde en slange hjemme hos oss, merkelig men hver gang jeg drømmer at jeg er hjemme så er jeg i et hus hvor vi bodde da mamma og pappa fortsatt var gift og det er årevis siden jeg bodde. Uansett
Etter mye jag vil vi kasta ut slangen og da la jeg plutselig merke til en utmark ku spm lå i snøen på terrassen :/ ordna med noen som henta den, da var det plutselig to av dem, og jeg hadde lagt over dyner osv slik at de ikke skulle fryse. Så våkna jeg. Hadde 4 drømmer hvor jeg våkna mellom hver og forble lys våken en liten stuns :s
Husker som sagt bare den første men mener å huske at alle var snåle..
Jeg er også alltid i barndomshjemmet mitt hvis jeg drømmer at jeg er hjemme, selv om samboeren og jentungen er der også. Og hvis jeg drømmer noe skolerelatert er jeg alltid på den gamle barneskolen min. Snodig. [emoji23]
 
10+6
Tenk at uke 11 snart er over og at jeg endelig er inne i uke 12 [emoji87]

Er på kurs i går og idag, og har sovet på hotell. Og tror hotellsenga har tatt knekken på ryggen min da jeg får noen skikkelige hekseskudd fra rumpa som skyter oppover ryggen =/
Har også merka at når jeg tar postafen om dagen så tar den helt knekken på kvalmen så lenge jeg er mett. Så tenker å prøve å kun ta de om morgenen fremover :)

Forresten: legen min foreslo å prøve en 10pk postafen først, da det er dumt å kjøpe 100 stk også funka de ikke. Så gjorde det, da jeg henta ut ny pk så spurte jeg (da det vat 2 uker til fet i teorien skulle slippe) om prisforskjell.. 10 pk 90 kr og 100pk 105 kr.... assa.... ja [emoji28]
 
11+0
[emoji38]
6bf5401599f2c3c1676d9dd80083c9f1.jpg
 
Back
Topp