Skvirevippens første ❤

Gratulerer med 8 uker
 
Hvordan går det Skvirevippen? :) Regne med det er godt å fortelle familie og nærmeste om at dere skal ha barn nå ❤ God helg og god tur til Oslo på shopping ;) Goklemmer fra meg ❤
 
Hvordan går det Skvirevippen? :) Regne med det er godt å fortelle familie og nærmeste om at dere skal ha barn nå [emoji173] God helg og god tur til Oslo på shopping ;) Goklemmer fra meg [emoji173]
Så koselig å se du titter innom. Alt er bra, utrolig kvalm kaster opp en del, som jo er tøft men prøver å ikke klage :)
Var veldig godt å fortelle det, ble fortalt til besteforeldrene mine og onkelen min da de var hos pappa da vi kom dit. Veldig godt å se alle ble så glade for oss :)

Hvordan går det med deg?
 
Så koselig å se du titter innom. Alt er bra, utrolig kvalm kaster opp en del, som jo er tøft men prøver å ikke klage :)
Var veldig godt å fortelle det, ble fortalt til besteforeldrene mine og onkelen min da de var hos pappa da vi kom dit. Veldig godt å se alle ble så glade for oss :)

Hvordan går det med deg?
Huff, uansett hvor glad du er for å være gravid etter lang tung tid med prøving har du lov å klage :) Kjett å vær kvalm og kaste opp, håper det bedrer seg snart for deg :)
Koselig ❤
Går greit her. Henvist gyn for utredning, tenker litt endometriose. Prøver ikke aktivt lenger, men skjer det så skjer det. Uansett greit å sjekke det ut syns jeg.
 
Huff, uansett hvor glad du er for å være gravid etter lang tung tid med prøving har du lov å klage :) Kjett å vær kvalm og kaste opp, håper det bedrer seg snart for deg :)
Koselig [emoji173]
Går greit her. Henvist gyn for utredning, tenker litt endometriose. Prøver ikke aktivt lenger, men skjer det så skjer det. Uansett greit å sjekke det ut syns jeg.
Ja, veldig greit å få sjekka ut :) er det kun for å sjekke endo eller fertilitetsutredning også?
Greit å ta ting som det kommer og, tror ikke man blir like gal av det :)
Håper å snart se deg i en termin gruppe, og endomitrose-fri :)
[emoji173][emoji173][emoji9]
 
Ja, veldig greit å få sjekka ut :) er det kun for å sjekke endo eller fertilitetsutredning også?
Greit å ta ting som det kommer og, tror ikke man blir like gal av det :)
Håper å snart se deg i en termin gruppe, og endomitrose-fri :)
[emoji173][emoji173][emoji9]
Tenkte å høre hva han tenker når jeg har forklart ståa vår, så får vi se hva han ønsker. Om vi har prøvd lenge nok og mista "nok" (1 sa og 2 kjemiske). Stresser mindre med det når jeg ikke er så aktiv på forumet her og så :) Dro til med 4 graviditetstester den perioden her, men alle negative og spotting fra i går, så tr er rundt hjørnet igjen.
Takk, får håpe jeg ikke har det :)
Kos deg med lille spire og siste sommerrest ❤
 
Tenkte å høre hva han tenker når jeg har forklart ståa vår, så får vi se hva han ønsker. Om vi har prøvd lenge nok og mista "nok" (1 sa og 2 kjemiske). Stresser mindre med det når jeg ikke er så aktiv på forumet her og så :) Dro til med 4 graviditetstester den perioden her, men alle negative og spotting fra i går, så tr er rundt hjørnet igjen.
Takk, får håpe jeg ikke har det :)
Kos deg med lille spire og siste sommerrest [emoji173]
Spennende å høre :) oppdater meg på hvordan det går da :)
Takk for det [emoji173]
 
8+4
Kvalmen river og sliter i meg. Men de siste par dagene har jeg vært i aktivitet på dagen. Har da tatt to ingefærkapsler (langt under anbefalt døgndose) på morgenen, og da har brekningen holdt seg unna så lenge jeg har fått i meg mat :)
I går var vi i Oslo, og jeg fikk endelig tatt litt på stokke trailz, utstillingsmodellen var også i svartmelert slik vi ønsker oss [emoji7] gleder meg sånn til det er tid for å bestille den :D
Shoppa også litt kjønnsnøytralt tøy
2fbbe92648c9430329773e72b38dbecd.jpg

Og idag har jeg vært med ei venninne på friluftsdager på museet i nærheten. Spist og hygga oss, så har følt meg ganske oppegående. Men merker at morgendagen nok blir mindre aktiv. Sliten i hele kroppen og kjente kvalmen komme så fort jeg satt i bilen på vei hjem. Nå er det sofaen for alle penga en time eller to til før senga skriker på meg om jeg ikke sovner her først [emoji14]
 
Herlig ❤️
 
Og jeg på dine :D
Tenk at nå har du en av hver, en blå og en rosa [emoji14]
Og den genseren du hadde strikket var så fin, har lyst til å prøve meg på en sånn selv [emoji14]

Ja! Føler meg så heldig! [emoji173]
Tusen takk! Var faktisk veldig lett, så det er bare å prøve :)
 
22 dager [emoji14]
Uke 9 uker i morgen [emoji85]
Det er en liten milepel, tenkte ofte "tenk når jeg er 9+0, da er jeg langt på vei da" [emoji14]

Det er jo helt sant da!! Du er 9 uker!! :D tenk alt babyen allerede har utviklet [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
 
Gratulerer med 9 uker
 
Back
Topp