Ok så man kan bruke zyrtec når man er gravid? Da kanskje jeg skal prøve det... er jo ikke allergisk til vanlig da men, er slitsomt å være så tett når det er så varmt. Har satt seg en del slim i brystet allerede så hoster og hoster.... blæh..
Styr å flytte da, men blir nok deilig å komme seg på plass da har du jo handlet litt allerede, og når man først begynner, går det unna! Jeg har handla så og si alt ila 6 uker hehe... nå har vi vært heldige og arvet en del da, så det hjelper selvfølgelig mye. Nå blir det neste og siste innkjøp forhåpentligvis neste lønning ønsker dg masse lykke til med flytting og innkjøp, det går nok veldig bra skal du se ❤
Ja! Jeg fikk motstridende beskjeder der, men kom til en spesialist nede i telemark når jeg ble dårlig hun sa det at mange leger får ikke med seg når ting blir godkjent! så zyrteck va en av de som er godkjent i de siste årene!
Ja gleder meg til å komme inni nyhuset og få begynt å pusset opp rommene til ungene osv osv! Takk! regner med jeg bruker oktober til å handle, om jeg får i hus det jeg MÅ ha til start så er det ikke krise å handle siste rest etter lille kommer!☺