Skrekkblandet fryd. Min 8. graviditet, here we go

<3 <3 Gratulerer så utrolig mye!! godt å lese at det har gått bra denne gangen med tanke på dine tidligere opplevelser!! :) <3 Vi venter en gutt 3. Nov og klarer ikke å venteee, gleder meg sånn!! :D Er ikke lenge til vi skal begynne å innrede på rommet til lilleknuppen vår kommer :D

Og de beste hilser, og masse lykke til videre!! <3 du fortjener det :)
Tusen takk, så koslig sagt av deg <3 ja vi er kjempe glade og super takknemlige for at det endelig er vår tur. Har vært en tøff prosess og en lang vei å gå, men absolutt verdt det!! :)
Gratulerer med gutt til dere også, ikke såå lenge igjen nå hihi ;)

Masse lykke til, til dere også og med innredning av barnerom :)
 
Da er det ferie hos pappa 1 uke :) så kommer samboer og bonusbarna etter i morgen, blir koslig! Vært hos en venninne ikveld og fikk masse babyklær i str 50-68, så kjempe happy for det! Er veldig for gjenbruk :)

Ellers er det regn her og litt begrensa hva man kan gjøre, men mulig d blir fisking i morgen m søstra mi. Må finne på noe, ellers blir man koko haha. Så blir d en tur i Bø sommarland nærmere helga tenker jeg, har lovt ungene det :) så satser på litt godvær!!!
 
Tusen takk, så koslig sagt av deg <3 ja vi er kjempe glade og super takknemlige for at det endelig er vår tur. Har vært en tøff prosess og en lang vei å gå, men absolutt verdt det!! :)
Gratulerer med gutt til dere også, ikke såå lenge igjen nå hihi ;)

Masse lykke til, til dere også og med innredning av barnerom :)

tusen hjertelig :)
 
God ferie :) dere får kose dere masse og satser på at været holder seg bra fremover ^-^
 
Takk for det :) det skal vi nok klare! God ferie til dere også (om dere har det nå da) ;)
Nja, ikke helt ennå. Men har siste uken i juli og to i august, så skal ikke klage. Bare håper det ikke regner i tre uker i strekk da :p

Blir bra med en tur til Bø da ^-^
 
Nja, ikke helt ennå. Men har siste uken i juli og to i august, så skal ikke klage. Bare håper det ikke regner i tre uker i strekk da :p

Blir bra med en tur til Bø da ^-^
Men godt å ha den til gode også da :) kanskje finværet kommer da i stedet! Ja håper bare det blir oppholdsvær når vi skal i Bø sommerland... har 3 dager vi har muligheten å dra på :eek:
 
Jippi!! I natt våkna vi av at tlf til samboeren min ringte, også fikk vi ikke sove igjen rett etterpå.. men jammen så begynte lille tassen å sparke og han holdt på i minst 10 min, et av de var så kraftige at jeg skvatt skikkelig til :D Samboeren la hånda si på magen men da roa han seg og sparka 1-2 ganger uten at han kjente det utenpå. Men endelig så har jeg følt han skikkelig tydelig, og det må jeg si er en fantastisk følelse :) vi "feira" med å gå stå opp å spise 2 brødskiver og et glass melk kl 03.30 inatt hahaha.. jeg er helt i himmelen jeg.
Håper jeg kjenner han ofte fremover for er så betryggende og gøy å bli litt kjent med han.

:D
 
031c8e3b7c5d1918b9ecfd248a4bbda7


Halvveis :D
 
Gratulerer med halvveis og spark - skikkelig gøy når de begynner :)

Min ser ut il å sove når jeg sover :p

Hvilken app er det forresten?
Takk for det :) kommer etter jeg også til slutt :)

Appen heter "gravid og baby" tror jeg, veldig fin og oversiktlig!!
 
Gratulerer med halvveis og spark - skikkelig gøy når de begynner :)

Min ser ut il å sove når jeg sover :p

Hvilken app er det forresten?
Denne appen virka grei, men finner den ikke :-(
Fant den heller ikke.. mulig det kun er for iPhone?

Tror det er den appen som het bare gravid før og var lilla og svensk på androis
D! :) om jeg ikke tar feil, min ser vel slik ut etter siste oppdateringen :)
 
Tror det er den appen som het bare gravid før og var lilla og svensk på androis
D! :) om jeg ikke tar feil, min ser vel slik ut etter siste oppdateringen :)
Ja det stemmer! Lastet den ned nå og ser sånn ut hos meg og! Språk fikk jeg endret også! Hurra
 
Ja sorry jeg så ikke meldingene deres før nå jeg. Så bra dere fant den :) har nylig kommet på norsk!

Går så bra så ! :D ja kom vel denne uken eller noe!

Så kjekt å se at alt går bra med deg forresten! :D har vært så mye de siste ukene her at forumet har vært nedprioritert! :D gratulere med over halvveis! :D
 
Får bare opp den lilla appen jeg.. Merkelig, jaja.. Ikke så mange uker igjen før jeg ikke trenger appen mer :)
71dec2fdc56e959ddf6cc54a4a37c760


Ser sånn ut på android i allefall :) var lilla før men fargene ble byttet :)
 
Back
Topp