Installer den lilla den blir helt annerledes når man installerer og får endret språk til norsk ^-^Får bare opp den lilla appen jeg.. Merkelig, jaja.. Ikke så mange uker igjen før jeg ikke trenger appen mer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Installer den lilla den blir helt annerledes når man installerer og får endret språk til norsk ^-^Får bare opp den lilla appen jeg.. Merkelig, jaja.. Ikke så mange uker igjen før jeg ikke trenger appen mer
Tusen takk føles deilig å være på tosifret idag hehe...Gratulerer med 100 dager igjen ^-^
Ser denTusen takk føles deilig å være på tosifret idag hehe...
Bahh... crp har gått opp til 32 sitter og venter hos legen nå for å høre hva som skal gjøres. Formen føles bedre enn for 2 dager siden, så hadde liksom trodd den skulle gå ned jeg.
Er på farten til å dra på Ikea for litt shopping, og for å handle Dermalogica produkter for så å farge håret mitt hos frisøren!!
Hvordan går det med deg?
Siden jeg følte meg bedre, så mente legen at det mest sannsynlig ikke var nødvendig med behandling. Føles ut som det har brutt ut i en forkjølelse så håper det "bare" er det..
Så fikk dratt til ikea og storhandlet i går! Handla også hudpleie produkter og endte opp med å farge håret mitt mørkt hos frisøren deilig m forandring da!
Idag skal jeg dra å besøke en god venninne som visstnok har LAGET babynest til lille tassen i magen min ❤ så utrolig koslig gjort av henne... tenkte jeg skal stoppe på brio å kjøpe en liten ting til den 5 mnd gamle sønnen hennes
En rolig lørdag.. formen forverra seg inatt og jeg hadde skikkelig problemer med å sove pga kløe i halsen og hoste masse surkling i lungene, så krysser fingrene for at det ikke er ny runde med bronkitt/lungebetennelse.
Idag har jeg fylt ting i den nye kommoden, vel og merke ikke klær enda, da jeg skal vaske alt før det blir lagt der
Har skrevet liste over alt vi trenger/mangler av utstyr og klær, sånn at det blir enklere å ha oversikt. Vi mangler ikke mye nå, så tipper alt er i boks neste mnd god følelse å ha ting litt i orden, jeg som vanligvis ikke er tidlig ute med ting og planlegging. Skal også prøve å begynne med julegaver sånn at de er i boks før mini kommer til ❤ tror det blir et forstørret bilde av han som nyfødt til nærmeste familie hvertfall, så må jeg finne på noe til resten
Jeg hadde noe lignende her kløe i halsen og hoste og surkling i lungene, tett osv osv! Det ble legebesøk på lege besøk fordi det aldri gav seg, helt til en lur lege sa prøv zyrtec før du legger deg (i tillegg til astma medisinen min) det tok kløen og hosten på en uke!
Krysser fingrene for at det ikke er noe bronkitt eller lignende!
Misunner deg! Her har vi ikke begynt å handle omtrent! Bare vogn og vugge og noen klær er på plass ! :O skal begynne å flytte 1 oktober, kjenner jeg begynner å bli stresset nå!