Skravlingstråd :)

Jeg testet med strimmel fra ebay for noen dager siden, 6 uker på vei. Den var positiv, men ikke superpositiv. Litt sterkere enn da jeg var 3+3 ;)

Det enkleste er å bruke digital med ukeindikator. Jeg ble ihvertfall veldig beroliget av det ;)

Fikk dette på senga av mannen min idag :) (selv om jeg var sur som en sitron igår kveld) *lykke*

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1402897952737.jpg
    1402897952737.jpg
    61,4 KB · Visninger: 22
Da jeg kom på jobb idag, så kom jeg jo plutselig på at det er en del stoffer her som kan gi fosterskade og som jeg ikke kan jobbe med. Så jeg må ta en prat med sjefen idag, og se hvordan vi kan løse dette. Tipper mange blir mistenkelige når jeg plutselig ikke kan jobbe med disse stoffene.. :-D Føles veldig rart å prate med en "ukjent" (ny sjef) før G-testen omtrent har tørket....

Kjøpte en digital CB nå, så får ta den neste gang jeg må tisse. Er 3+6(tror ticker i signatur viser feil) idag, den bør vel slå ut da? Fikk ganske sterk strek på billigstrimmel i går.

Da har jeg fått ordnet sykemelding ut uka, så blir det sommerferie etterpå. Mye stress på jobben og jeg ble hjemsendt derfra lørdagskveld med beskjed om å skaffe meg sykemelding. Begynte å småblø litt, men det ble bare med den dagen, jeg tar ingen sjanser, denne gangen skal det gå bra! Heldigvis har sjefen god forståelse og det var ingen problem :) Nå skal jeg ta livet med ro og krysse fingrene for et bankende hjerte på ul om en uke ♥️

-iPhone appen-

Er vi så heldige å risikere at kvalmen kan komme midt i ferien?

Er vi så heldige å risikere at kvalmen kan komme midt i ferien?
Skal ikke ha ferie jeg så har ikke egentlig noe å si :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Jeg vil heller ha kvalme i ferien enn å slite meg gjennom den på jobb, og måtte avsløre graviditeten før jeg ønsker det ;)

Tror ikke jeg kommer til å slite så mye med kvalme, bank i bordet :p men denne halsbrannen! Herlig

❤️Februar 2015❤️

I forrige sv skap lå jeg i fosterstilling i flere uker. Huff, ja kan jo bli annerledes nå da! :)

Vi skal jo ha en rolig ferie da.

åååå dra å hente kinamat! Kjøpte for 2 jeg:P Mannene r borte! Jiihaaa!

Sent from my iPad using BV Forum

Skal dere ha 59 uker eller 49 uker permisjon? Samboer regnet på det, og det lønner seg å ta 100% lønn i 49 uker og heller søke om permisjon (man har krav på ett år ulønnet perm etter endt mammaperm så lenge man søker) i 10 uker og spare opp de 20% man får utbetalt:):) Lite tips til alle som vurderer 80%!!

Skal dere ha 59 uker eller 49 uker permisjon? Samboer regnet på det, og det lønner seg å ta 100% lønn i 49 uker og heller søke om permisjon (man har krav på ett år ulønnet perm etter endt mammaperm så lenge man søker) i 10 uker og spare opp de 20% man får utbetalt:):) Lite tips til alle som vurderer 80%!!

Jeg skal ha 100% lønn men jeg har bare hver tredje helg fast så kommer kun til å jobbe helger frem til barnehagestart :) vi taper ekstremt mye penger dersom mannen skal være hjemme de ukene som er meningen (snakk om 10-15 tusen i mnd) så da gjør vi det sånn :) med helgene, 6000+970 utgjør ca det jeg har i mnd snakk om 2000 mindre tror jeg. Så blir han å ta 3 uker perm når den er 1 år, da skal vi reise litt så tar han resten på sommeren :D

❤️Februar 2015❤️

Jeg skal ha 100% lønn men jeg har bare hver tredje helg fast så kommer kun til å jobbe helger frem til barnehagestart :) vi taper ekstremt mye penger dersom mannen skal være hjemme de ukene som er meningen (snakk om 10-15 tusen i mnd) så da gjør vi det sånn :) med helgene, 6000+970 utgjør ca det jeg har i mnd snakk om 2000 mindre tror jeg. Så blir han å ta 3 uker perm når den er 1 år, da skal vi reise litt så tar han resten på sommeren :D

❤️Februar 2015❤️

Nå var det mye tall her for ett surrehode:P Men 100% vinner dere på å sant?:)

vet med meg selv at jeg ikke kommer til å klare å spare de 20% , og siden guttungen bare var 7mnd da jeg måtte begynne å jobbe sist, så har jeg mest lyst til å ha 80%.. vet det er dumt, men når lønna ikke er den største i utgangspunktet, så er det lettere å "jobbe" med det man får utbetalt enn å spare.. må tenke litt mer på det uansett da :) kommer an på hvor stor stilling jeg hsr når jeg går ut i permisjon! har vikariat bare..

Her tror jeg det blir 80%. Prøver å strekke permisjonen ut i det lengste, og når man har ulønnet permisjon mister man en del rettigheter. Vi må nok ha noen uker ulønnet også, for å holde ut frem til barnehagestart ;)

Jeg har sluttet å tenke på disse pengene for lenge siden :p Men nå er vi så heldig at fra september - mars kan mannen jobbe så mye overtid han vil og det passer jo veldig fint at han slipper å være hjemme med den høygravid kona :p Neida, men veldig deilig å tenke på at det ordner seg uansett :D

❤️Februar 2015❤️

Kanskje det ikke lønner seg for alle nei:P men her vil vi tjene over 20000 på de ti dagene!:)

På fredag skal jeg på første time hos lege og bestille fødeplass og henvisning til OUL!:) Gleder meg masse!!!:)

Back
Topp