Skravlingstråd :)

Kanskje det ikke lønner seg for alle nei:P men her vil vi tjene over 20000 på de ti dagene!:)

På fredag skal jeg på første time hos lege og bestille fødeplass og henvisning til OUL!:) Gleder meg masse!!!:)

Sent from my iPad using BV Forum
Lege ja... Jeg liker legen min, hun er flink men ikke gode med gravide. Har ikle barn selv og kunne aldri tenkt seg det heller! Så har ikke lyst å dra. Når jeg kom når jeg blødde tok hun det ikke seriøst og begynte å snakke om alt mulig annet

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Lege ja... Jeg liker legen min, hun er flink men ikke gode med gravide. Har ikle barn selv og kunne aldri tenkt seg det heller! Så har ikke lyst å dra. Når jeg kom når jeg blødde tok hun det ikke seriøst og begynte å snakke om alt mulig annet

❤️Februar 2015❤️

Du kan dra til jordmor å:) Må ikke til legen i det hele tatt! Kjedelig at hun skal la bitterheten sin gå utover andre!
Har en mann jeg da, aldri vært gravid han heller men fy søren så flink!:)

Du kan dra til jordmor å:) Må ikke til legen i det hele tatt! Kjedelig at hun skal la bitterheten sin gå utover andre!
Har en mann jeg da, aldri vært gravid han heller men fy søren så flink!:)

Det er noe spesielt med kvinner som virkelig ikke ønsker barn altså! får nok gå til jordmor :)

❤️Februar 2015❤️

Det er noe spesielt med kvinner som virkelig ikke ønsker barn altså! får nok gå til jordmor :)

❤️Februar 2015❤️

Hadde en sjef i bhg som fikk barn veldig sent. Før hun fikk barm var hun en heks! Hun er fortsatt en heks men nå er hun en heks med barn som forstår seg litt på en normal hverdag!:P

Heier på jordmor! Man skal jo til jordmor etter fødsel så tenker kanskje det er greit å bli kjent uansett? Skal til begge jeg tror jeg:) Sjekke hvem jeg vil fortsette hos:P Hehe

Noen som vet hvordan det er med permisjon og uttak av ferie rundt røde dager? Har sett at det er mulig å ta ut ferie rundt røde dager for å spare permisjonsukene, men så så jeg på NAV Foreldrepenger at de uansett ga ut foreldrepenger på røde dager, selv om man hadde ferie både før og etter. I løpet av 2015 har jeg mulighet til å "spare" 12 dager med foreldrepenger ved å ta ut ferie rundt helligdager, men jeg vet ikke om jeg får lov!

Noen som vet hvordan det er med permisjon og uttak av ferie rundt røde dager? Har sett at det er mulig å ta ut ferie rundt røde dager for å spare permisjonsukene, men så så jeg på NAV Foreldrepenger at de uansett ga ut foreldrepenger på røde dager, selv om man hadde ferie både før og etter. I løpet av 2015 har jeg mulighet til å "spare" 12 dager med foreldrepenger ved å ta ut ferie rundt helligdager, men jeg vet ikke om jeg får lov!
Det jeg vet er at hvis du jobber en rød dag i turnusen din kan du enten ta ut pengene eller få en feriedag

❤️Februar 2015❤️

ImageUploadedByBV Forum1402946595.151328.jpg

Jeg elsker sånne her morsomme bilder :p

❤️Februar 2015❤️

ImageUploadedByBV Forum1402946911.874249.jpg Denne er min favoritt! Ingen mening men veldig morsom!

Ja, hvordan var dette igjen da.... Tror det var slik at jeg tok ferie fx man-ons i påsken, og antok at skjærtorsdag og langfredag var helg liksom....slik var det ikke. Måtte ta permisjonsdager de to dagene.

Ja, hvordan var dette igjen da.... Tror det var slik at jeg tok ferie fx man-ons i påsken, og antok at skjærtorsdag og langfredag var helg liksom....slik var det ikke. Måtte ta permisjonsdager de to dagene.
Aha, så da har det ikke noe å si når man tar ut ferien? Har lest både det ene og det andre, så det er ikke rart man blir forvirret..

Aha, så da har det ikke noe å si når man tar ut ferien? Har lest både det ene og det andre, så det er ikke rart man blir forvirret..
Du må sjekke dette med nav altså, jeg er litt usikker.

Skikkelig kvalmebølger men det kan liksegodt være Pga ikke spist enda, men orke ikke tanken på mat

❤️Februar 2015❤️

Det blir nok bedre hvis du presser i deg noe, Twinkle, selv om det ikke frister :(

Er det flere her som spiser mer en vanlig?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Er det flere her som spiser mer en vanlig?

Ja, jeg er mer sulten enn jeg pleier. Spesielt om natta og om morgenen... prøver å ikke spise for mye da, men er jo ikke gøy å gå sulten heller :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Men har du gått opp i vekt da?

Back
Topp