Skravlingstråd :)

Oooh ja det var lurt! Skal hente han på flyplassen så kan gjøre istand før jeg drar å ha på meg en jakke:) (Spiller brasil?):P Eller har man på seg det uansett?:)

Sent from my iPad using BV Forum
Tenkte bare siden vm er i Brasil :D

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

ImageUploadedByBV Forum1402829723.396609.jpgdenne har jeg trumfet igjennom!:) Kan tilogmed tas fra hverandre og vaskes i oppvaskmaskinen!:) Genialt!?

Sent from my iPhone using BV Forum

Så kjekt. Syns den ser veldig fin ut:). Minner meg litt om den fra stokke:)

Så kjekt. Syns den ser veldig fin ut:). Minner meg litt om den fra stokke:)

Har ikke sett den fra Stokke jeg da men virker jo helt genial!:)
Har endel tripptrapp på jobben og det er vanskelig å holde de helt rene med så mye kriker og kroker:)

Ja, veldig fin. Hvor fant du den her da?:)

Ja, de tripptrapp stolene husker jeg vi hadde på jobben før også. Tar mye tid å få alle de rene etter måltidene:). Hvertfall hvis lunsjen hadde vært spaghetti med tomatsaus osv;)

Ja, veldig fin. Hvor fant du den her da?:)

Ja, de tripptrapp stolene husker jeg vi hadde på jobben før også. Tar mye tid å få alle de rene etter måltidene:). Hvertfall hvis lunsjen hadde vært spaghetti med tomatsaus osv;)

Denne selger de på Dine Møbler AS inne på facebook hvertfall:)Butikken er på Jessheim:)

Dere gjør i kveld da? :)

❤️Februar 2015❤️

Vi har nettopp tatt en skogstur på 1 time og vært føde for et hundretalls mygg! :P

Note to self: Langbukse og genser (helst med hette) neste gang vi tar den runden...

Sov på sofaen jeg:P Skal vel snart innta litt mat!:)

Sitter her å er drit sur fordi den ene tannen min knakk idag. Så her blir det tannlege besøk i morgen tidlig gitt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Får dere også litt sånn lette stikninger noen cm over navlen?:)

Får dere også litt sånn lette stikninger noen cm over navlen?:)

Fikk sånn under navelen istad når jeg strakk meg for fort!

❤️Februar 2015❤️

Litt deilig å kjenne at noe skjer med kroppen, men nå kjennes det ut som om jeg er støl i magen:/ Litt anpusten, støl og steinhard mage som ikke kan skjules lenger:/ må leve i skjul i 1 mnd jeg nå:P

Matlyst i dag!!!! :)

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Bra det!:) Viktig å spise har jeg funnet ut! Kvalmen forsvinner ved frokost, selvom første tygg nesten havner på gulvet:P

Noen som har brukt billigstrimler? Synes det tar lang tid før teststreken blir ordentlig sterk? Streken kommer opp med engang, men den må ligge litt for å "godgjøre" seg. Flere som har opplevd det?

Back
Topp