Skravlingstråd :)

Dro hjem tidilg fra jobb pga litt småblødning og vond rygg. Blir hjemme i morgen og innom fastlege mandag for å ordne sykemelding fram til ferie. Nå skal jeg bare ta livet helt med ro, ellers blir det vel ikke noe denne gangen heller..
Så kommer jeg hjem og finner kaos etter utdrikningslaget har vært her 1-2 timer.. Ikke pokker om jeg rydder og vasker etter de grisene. Det skal mannen jaggu få ta i morgen, ikke skal han få ligge utpå med fyllesyke før det blir gjort heller. Gråter og raser om hverandre her nå. Pokker.. Var ikke sånn dag jeg ville ha i dag... :(

Dro hjem tidilg fra jobb pga litt småblødning og vond rygg. Blir hjemme i morgen og innom fastlege mandag for å ordne sykemelding fram til ferie. Nå skal jeg bare ta livet helt med ro, ellers blir det vel ikke noe denne gangen heller..
Så kommer jeg hjem og finner kaos etter utdrikningslaget har vært her 1-2 timer.. Ikke pokker om jeg rydder og vasker etter de grisene. Det skal mannen jaggu få ta i morgen, ikke skal han få ligge utpå med fyllesyke før det blir gjort heller. Gråter og raser om hverandre her nå. Pokker.. Var ikke sånn dag jeg ville ha i dag... :(

Uff hørtes ikke ut som dette var dagen din:/

Krysser fingrene for din lille spire!
Også kan du tenke at de kanskje hadde ett helt strålende utdrikningslag!:) Og at du sikkert blir omtalt som kul i guttegjengen siden du tillot de å rote sånn;) :P

Sent from my iPad using BV Forum

Uff hørtes ikke ut som dette var dagen din:/

Krysser fingrene for din lille spire!
Også kan du tenke at de kanskje hadde ett helt strålende utdrikningslag!:) Og at du sikkert blir omtalt som kul i guttegjengen siden du tillot de å rote sånn;) :p

Hehe. Ja regner med de har det storslagent. Bare fryktelig irriterende at mannen er utilgjengelig (slått av mobil,eller tom for strøm). Skulle veldig gjerne bare fått ringt og sutret i 2 min. Hjelper på det og :P

Hehe. Ja regner med de har det storslagent. Bare fryktelig irriterende at mannen er utilgjengelig (slått av mobil,eller tom for strøm). Skulle veldig gjerne bare fått ringt og sutret i 2 min. Hjelper på det og :P

Kanskje likegreit at han er utilgjengelig?:) Du kan sutre her! Er jo det vi er her for;) En avlaster for alle mennene aom får ufortjent med pes pga de hormonbombene vi er:P Hehehe... (ikke alt er ufotjent da men kanskje man kunne latt vær fordet)

Kanskje likegreit at han er utilgjengelig?:) Du kan sutre her! Er jo det vi er her for;) En avlaster for alle mennene aom får ufortjent med pes pga de hormonbombene vi er:p Hehehe... (ikke alt er ufotjent da men kanskje man kunne latt vær fordet)

Ja, det er sant.. Stakkars.. Han har noe å glede seg til framover :P :) Hormoner er ikke så veldig gøy. :confused:

Ja, det er sant.. Stakkars.. Han har noe å glede seg til framover :P :) Hormoner er ikke så veldig gøy. :confused:

Nei er potte sur selv:) Å samboer er borte, så hver gang vi snakker sammen er jeg sur:P Fant ut at vi sees om en uke istedet;)

Hehe. Skal prøve å ikke sende han bort jeg da. Vet han blir å reise bort ofte nok etter sommerferien og fram til jul. Da blir det turer ut på nordsjøen hvor han blir borte i 2 uker om gangen. Blir vel feil det og tenker jeg :P
Rart at vi skal bli så tussete i hodet med alle disse hormonene. Heldigvis er det sååååå verdt det :Heartred :)

Hehe ja! samboer her er ikke helt med på at det er verdt det enda, han er en mannemann som ikke skjønner hva som skjer:P

Han får heller ikke vært med på UL for han er borte i ukedagene, så her går det vel opp for han om 9 mnd:P

Her sitter mannen godt planta i sofaen ved siden av meg :) Irriterer meg at det er så lite på tv i helgene?

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Bare dritt!!!!:/

Gaaad, lyst å skrive brev til alle kanalene :p " det er ikke alle som er på fylla i helgene, noen av oss har ikke liv lenger og ser tv hele kvelden, få inn noe bra!!" Hahah :p

❤️Februar 2015❤️

Gaaad, lyst å skrive brev til alle kanalene :p " det er ikke alle som er på fylla i helgene, noen av oss har ikke liv lenger og ser tv hele kvelden, få inn noe bra!!" Hahah :p

❤️Februar 2015❤️

Hahahaha ja! Jeg kan signere, har ligget på sofaen i hele dag og sett på DRITT! Dritt, dritt og mere dritt! :p

Pleier ikke å være flink til å spise frukt. Spiser maaasse grønnsaker for det elsker jeg, men ikke frukt.

Idag, fikk jeg cravings på banan og eple:):) Har spist 4 epler og 2 bananer og enda vil jeg ha mer! Hvis dette blir min hangup(!), det er jo bare helt genialt!:)

Sånn! Ferdig etter 14 timers jobb. 100 gjester fikk varm mat og alle ble fornøyde! :D Ryggen min er helt jævlig nå, etter å ha stressa og gått i så mange timer. Så nå er det natta! Sov godt! :)

6+0 i dag ig føler meg ikke gravid i dag :p

❤️Februar 2015❤️

Samboer kommer hjem på fredagen, og han gleder seg til å kunne se VM:P Jeg haaater VM, men tenkte at jeg skulle kjøpe inn litt forskjellig snacks og noen øl, og late som jeg er interessert og heie med han!:) Hva mer kan jeg kjøpe inn?:) Litt mannlig hverdagsromantikk?:)

Samboer kommer hjem på fredagen, og han gleder seg til å kunne se VM:P Jeg haaater VM, men tenkte at jeg skulle kjøpe inn litt forskjellig snacks og noen øl, og late som jeg er interessert og heie med han!:) Hva mer kan jeg kjøpe inn?:) Litt mannlig hverdagsromantikk?:)

Hva med å ha på deg en fotball Brasil t skjorte når han kommer hjem og ha alt klart på bordet til han? :)

❤️Februar 2015❤️

Oooh ja det var lurt! Skal hente han på flyplassen så kan gjøre istand før jeg drar å ha på meg en jakke:) (Spiller brasil?):P Eller har man på seg det uansett?:)

Back
Topp