Skravlingstråd :)

Åh den er vanskelig! du får ta den med på do og helle ut glasset å fylle på nytt så de ser det;)

Sent from my iPad using BV Forum
Det kunne faktisk funket. Det har jeg ikke tenkt på... Kontoret mitt er rett ved kantina hvor vi kommer til å være så om jeg hadde hatt noe å hele ut i her inne og en flaske med alkoholfri så hadde det funket bra. Det skulle jeg tenkt på før... Men heldigvis er jeg litt kresen på alkohol så jeg liker egentlig bare rødvin... Tror det kun er kjøpt inn hvitvin og rosevin her på kontoret så jeg kan si at jeg venter til maten siden jeg bare liker rødvin, og da har alle fått ned litt allerede så kanskje de ikke merker at jeg ikke drikker av glasset. Kan late som når vi skåler ;) Har fortalt til to av jentene at jeg er gravid så om mulig kan vi bytte glass et par ganger ;) Håper å ikke bli avslørt, vil helst ikke at flere på jobb skal få vite det før etter sommerferien....

Kunne du sagt det til kelnern da? Eller står det flasker på bordet? For om du hadde kjøpt alkoholfri rødvin og gitt han/hun så kunne de sjenket til deg?:) Vanskelig sånt her altså!:) hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg har tenkt på det, men føler ikke helt at jeg tør å stole på kelner. Ei annen her på jobb prøvde seg på det tidligere en gang og da kom kelneren løpene ut og sa. å, var det du som skulle ha alkoholfritt? Da ble det avslørt for de som satt nærmest... Hun prøvde å si nei der må du ha misforstått... Men noen skjønte det likevel... Er ganske vanskelig de greiene der... ;)

jeg har tenkt på det, men føler ikke helt at jeg tør å stole på kelner. Ei annen her på jobb prøvde seg på det tidligere en gang og da kom kelneren løpene ut og sa. å, var det du som skulle ha alkoholfritt? Da ble det avslørt for de som satt nærmest... Hun prøvde å si nei der må du ha misforstått... Men noen skjønte det likevel... Er ganske vanskelig de greiene der... ;)

Åh nei da får du håpe på at alle drikker godt!:) Hehe... vanskelig det altså!

Hehe jeg så det vel ikke men han sa det å pekte:P

Støvsuging av gulv. Må ta meg en liten cowboystrekk før jeg klarer å ta resten.. Guri malla så lite energi jeg har :confused:

Lite energi kjenner jeg til... Uvant følelse og bli så fort sliten...

I går ble jeg anpusten av: være hormonell med samboer på tlf, gå tur med hunden og tilslutt gå opp trappene SAMTIDIG!! Etter at vi la på så pustet jeg masse!:P

Hjertet banker<3 ble satt frem til 6+5:)

Ååååå nå ble jeg glad! :) så godt å vite: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Disse ukene.. Når jeg er på bv, rekner den at jeg er i uke 4 på nyhetsbrev når jeg er 4+1. Utenlandske nettsteder viser derimot til at jeg nå er i uke 5, siden uke 4 er ferdig (4 uker ferdig pluss en dag). Men jeg får det ikke til å stemme i bv.. Er det jeg som har misforstått noe her eller?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp