Skravlingstråd :)

Klarer du å vente da?:) Jeg klarte ikke vente til tirsdag og å ringte idag for å få klemt meg inn i morgen!:)

Sent from my iPad using BV Forum

Vet ikke... Kan sikkert vente noen dager og håpe på at det går over og alt er ok :)

Å ringe legen er et mareritt, for de damene på kontoret der er så sure... Forrige svangerskap ringte jeg for å bestille legetime i uke 11 og da mente de at det var alt for tidlig å få legetime...

Lykke til i morgen! :)

Vet ikke... Kan sikkert vente noen dager og håpe på at det går over og alt er ok :)

Å ringe legen er et mareritt, for de damene på kontoret der er så sure... Forrige svangerskap ringte jeg for å bestille legetime i uke 11 og da mente de at det var alt for tidlig å få legetime...

Lykke til i morgen! :)

Bytte lege?:) Der er jeg heldig, de bruker pausen sin for meg og er sååå interessert i hvordan det går med prøvingen vår:P Noen ganger litt too much men bedre det enn sure:):) Uff håper det ordner seg for deg!!!

Åh, så typisk. Jeg går rett på sofaen når jeg kommer hjem for tiden, og der ligger jeg. Når kl begynner å nerme seg halv 10-10 er jeg ferdig uthvilt, og dermed ikke trøtt mer:o
Ja, ikke sant.. Nå sovna jeg igjen! Ikke til å unngå og jeg skal på tidlig vakt i morgen så får vel ikke sove igjen til natta :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Bytte lege?:) Der er jeg heldig, de bruker pausen sin for meg og er sååå interessert i hvordan det går med prøvingen vår:p Noen ganger litt too much men bedre det enn sure:):) Uff håper det ordner seg for deg!!!

Så bra :)
Legen er grei nok, det er bare de telefondamene som er håpløse :P
Skal til Tyrkia 2 uker fra 22.juni så håper det ordner seg før det :)

Jaja.. handelens dag i bygda, så da bestilt jeg vogn!! Haha.. en stor smule tidlig :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jaja.. handelens dag i bygda, så da bestilt jeg vogn!! Haha.. en stor smule tidlig :p

Har veldig lyst jeg også.. Mn avventer til det er "bænkers" :) Kjøpte seng tidlig første gangen jeg ble gravid, dn er enda innpakket i plast :P

-iPhone appen-

Bestile Babyjogger city elite med deluxe bag :) sparte nesten 3000kr.. hadde Emmaljunga egde duo combi til førstemann, og aldri mer skal jeg ha en sånn vogn..

Har veldig lyst jeg også.. Mn avventer til det er "bænkers" :) Kjøpte seng tidlig første gangen jeg ble gravid, dn er enda innpakket i plast :P

-iPhone appen-
Ja men tenker at en eller anna gang vil jeg få bruk for den uansett ;)

Bestile Babyjogger city elite med deluxe bag :) sparte nesten 3000kr.. hadde Emmaljunga egde duo combi til førstemann, og aldri mer skal jeg ha en sånn vogn..

Ei venninne av meg har den, og hun er så fornøyd! :D hun har aldri brukt bag da, men vært knallfornøyd med sportsdelen :)

Ei venninne av meg har den, og hun er så fornøyd! :D hun har aldri brukt bag da, men vært knallfornøyd med sportsdelen :)
Jeg kjøpte city mini når guttungen var rundt 8 mnd og ble heilt forelska!! Derfor ble det den.. Genial vogn :D

Hvorfor ikke Emmaljunga? -helt grønn på sånne ting- :D

-iPhone appen-

Hvorfor ikke Emmaljunga? -helt grønn på sånne ting- :D

-iPhone appen-
min mening : utrolig fin vogn, men utrolig tung og stor. Den tar myye plass!! Har prøvd sånn stor vogn og det orker jeg ikke igjen. så nå må jeg selge den:)

God morgen :) Tenkte jeg måtte bli med litt på denne skravlinga :) Idag har vi sommerfest med jobben. Har tenkt å prøve meg på å late som jeg drikker... Og håpe at ingen merker at glasset mitt ikke blir mindre og fullt og aldri blir fylt på...

Sent from my iPhone using BV Forum

Kom plutselig på at det er fredag den 13. idag!

Hehe ja:P Skal på fest med jobben jeg å men skal kjøre;)

Det fins alkoholfrie vin på polet med skrukork, så kan du helle den over på en flaske vanlig vin med,skrukork!:) Da kan du drikke:) Og ingen merker det!

Hehe ja:P Skal på fest med jobben jeg å men skal kjøre;)

Det fins alkoholfrie vin på polet med skrukork, så kan du helle den over på en flaske vanlig vin med,skrukork!:) Da kan du drikke:) Og ingen merker det!

Alkoholfri vin på vanlig vinflaske funker bra. Det gjorde jeg forrige graviditet. Men vi skal være på kontoret først idag. Da har de kjøpt inn drikke vi har her. Og etter det skal vi ut og spise... Så funker ikke med alkoholfri vin idag...

Alkoholfri vin på vanlig vinflaske funker bra. Det gjorde jeg forrige graviditet. Men vi skal være på kontoret først idag. Da har de kjøpt inn drikke vi har her. Og etter det skal vi ut og spise... Så funker ikke med alkoholfri vin idag...

Åh den er vanskelig! du får ta den med på do og helle ut glasset å fylle på nytt så de ser det;)

Back
Topp