å så herligDa har jeg kommet hjem fra første UL OG det banker et hjerte der inne herregud jeg er så glad nå... han mener jeg er ca 6 1/2 uke på vei. Så en blinkende prikk ♡♡
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
å så herligDa har jeg kommet hjem fra første UL OG det banker et hjerte der inne herregud jeg er så glad nå... han mener jeg er ca 6 1/2 uke på vei. Så en blinkende prikk ♡♡
Så herlig <3Da har jeg kommet hjem fra første UL OG det banker et hjerte der inne herregud jeg er så glad nå... han mener jeg er ca 6 1/2 uke på vei. Så en blinkende prikk ♡♡
Så ikke innlegget ditt før nå Tamara hadde mye på tapeten nå, men skulle få opprettet den i løpet av noen dager. Vi har den nok i løpet av helgenNår får vi skjult gruppe, Lanterne?
Februar 2015
Taster på appen
Fantastisk!Da har jeg kommet hjem fra første UL OG det banker et hjerte der inne herregud jeg er så glad nå... han mener jeg er ca 6 1/2 uke på vei. Så en blinkende prikk ♡♡
Ah begynte å spotte idag Litt mensmurringer å! Dette skjedde sist jeg mistet
Sent from my iPhone using BV Forum
Uff da, er så vondt å bekymre seg!! Jeg hadde en festeblødning med spotting forrige gang i uke 6 og en liten blødning til i uke 9, ofte er slimhinnene våre ganske så hovne og kan lett sprekke, det skjer oftere enn vi tror! Dette ordner seg sikkert fint veit du! <3
Håper du har rett er bare 6+2 og første milepæl er 6+4 Og 7+1 da er det tidlig UL siden jeg mistet sist bah, er noe dritt å være gravid i starten
Ja, det er ikke så greit dette her, men det vil nok ordne seg fint! Da skal vi ha UL nesten likt da! Jeg er litt spent på nettopp dette, noen dager kjenner jeg meg ikke gravid, så er egentlig litt spent...
Klarer du å spise regelmessig? Her er det alfa omega, hver 2. time må det noe i magen. Prøver å holde det så sunt som mulig, frukt, fullkornskjeks, mye vann, nøtter.. Men blir noen salte drops innimellom også. Seaband hjelper noen ja, jeg har men det er så avslørende at jeg tør ikke bruke på jobbGod morgen... Noen som har noen tips til hva som hjelper mot konstant og rullende kvalme med unntak av vannrett posisjon i seng eller sofa??
Krysser fingrene for ufarlig blødning og bankende hjerte på ultralydAh begynte å spotte idag Litt mensmurringer å! Dette skjedde sist jeg mistet
Krysser fingrene for ufarlig blødning og bankende hjerte på ultralyd
Åh, så typisk. Jeg går rett på sofaen når jeg kommer hjem for tiden, og der ligger jeg. Når kl begynner å nerme seg halv 10-10 er jeg ferdig uthvilt, og dermed ikke trøtt merFerdig på jobb og utslitt.. Er så lei av null energi! Og selvom jeg er så sliten og trøtt, tror du ikke jeg lå våken fra 22.30 - 01.30 og ikke fikk sove? Pluss at det er litt rot hjemme og jeg blir gal men orker virkelig ikke vaske og rydde nå. Dagens utblåsning
Februar 2015
Taster på appen
Så bra at du fikk komme inn raskt! Jeg håper alt er i orden!Takk Fikk time i morgen kl 1045!! Æææh gruer meg!
Jeg har spottet/blødd litt siden søndag... Er bare 4+5. Burde jeg ta kontakt med lege, eller skal jeg vente og se siden det er så tidlig? Spottet litt i uke 6 i forrige svangerskap, men ikke så mye som nå...