Skravlingstråd :)

Her står det at allergimedisiner er trygt å bruke, også øyedråper:
"Når det gjelder lokalbehandling av allergi, som nesespray og øyedråper, er det trygt både for gravide og ammende.

– Her er dosene så små at det gir minimale systemiske effekter. Det er svært lite sannsynlig at disse preparatene vil påvirke foster eller barn som ammes, sier Bergman."

http://www.dagensmedisin.no/nyheter/gravide-kan-trygt-bruke-allergimedisiner/
Takk:)!
Da vet jeg hva jeg skal kjøp hvertfall:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvor kan jeg gjøre det fra appen da?:)

Sent from my iPad using BV Forum
Hmm. Tror ikke det går an å se på appen desverre, du må nok på nettleser. Men du kan gå på nettleser på telefonen og logge inn. Da får du fram webutgaven :)

Haha dårlig gjort!:p

Sent from my iPad using BV Forum
Ikke så gøy på vinteren da.. Da er jeg glad mannen er en vandrende varmeovn. Han er ikke like glad for at jeg varmer mine frosne tær på hans bein, men han lider i stillhet :D

Jeg er varm året rundt :p mamma sa at når jeg var baby på vinteren kunne jeg ikke ha på votter eller for tykk lue, jeg car gjennomvåt. Skal jeg på skitur er det bare tights og jakke med t skjorte under :p jeg bruker aldri votter

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Ops ikke fått med meg skjult gruppe. Hva er det for noe?
Skjult gruppe er en undergruppe i februar som bare de som har tilgang har mulighet til å se. Slik at en slipper å være redd for å spørre om eller si det en ikke ønsker skal være i offentligheten :)
En må ha hatt 50 innlegg på denne termingruppa, vært medlem i 1 mnd og være oppført på terminlisten.

Jeg er varm året rundt :p mamma sa at når jeg var baby på vinteren kunne jeg ikke ha på votter eller for tykk lue, jeg car gjennomvåt. Skal jeg på skitur er det bare tights og jakke med t skjorte under :p jeg bruker aldri votter

❤️Februar 2015❤️

Jeg kan ikke skryte på meg å være noen viking jeg nei.. :D Eeeeeeelsker sol og varme. Snø er bare gøy når jeg skal gjøre noe vinteraktivitet. Men fryser alltid en eller annen plass.. hehe

Varmen er grusom nå ja!! Svetter som en gal. Men vi bruker aircondition vi da. Hvis ikke dør jeg :p

Altså, jeg er 5+3 i dag og CB ukeindikator skulle jo vist 3+ og jeg så i skyggen at den viste 3+ men bytta til 2-3 :o jeg er egentlig ikke bekymret for da jeg mistet var den 1-2 på denne tiden så jeg regner igrunn med at HCG var på nippet. Jeg er kjent for å ha MYE høyere HCG på ettermiddag og at det tar litt tid før det blir ordentlig høyt. Forrige gang stresset dette meg noe grusomt, men nå viser den bare 3 dager feil og det kan være spira ikke festa seg skikkelig før 3 dager senere heller :) Kjøper meg en til å ta før helga jeg :D

❤️Februar 2015❤️

Ja ja, jobb i dag :) Kjenner at motivasjonen ikke er 100% etter sykedager med veslemann, godt at han skal til lege å finne ut av dette. Høy feber ganske lenge nå, så jeg er litt usikker på hva det kan være for noe rart :) Håper det bare er virus, så slipper han det medisinstyret :) Ellers blir det handling og totalt avslapping på sofaen i kveld :)

God morgen allesammen! 6 Uker idag, veldig spent på om dette går rette veien..

Har hatt noen skikkelig smertevregninger rundt begge eggstokkene jeg ikke liker i det hele tatt+ vondt i høyre side av korsryggen.. Noen flere som har erfart dette??

Jeg fikk tilbud om tidlig ultralyd neste uke..

Det er nok ingenting å bry seg om. Tenker at den blir 3+ neste gang du tar! :)
Ja :) Det er jo flere her som har fått 3+ før de er 5 uker og så det har egentlig bare noe å si hvor høyt HCG er

❤️Februar 2015❤️

Haff, dro til posten i dag for å etterlyse pakken fra sykehusapoteket. Ringte apoteket i går og de sa at de hadde sendt pakken 3.6. Postkontoret sa de hadde fått forhåndsmeldt pakken 4.6, mn dn har ikke blitt levert! Maks stressa! :( Jeg har kun progesteronstøtte til ut dagen i morgen!
Ringte til sykehusapoteket nesten litt hysterisk og hun skulle sjekke det ut og ringe tilbake.
Pakken hadde blitt sendt, mn de klarer ikke spore den opp, så de skal sende en over-natten-pakke slik at jeg får medisinene i morgen. Puh! De skal ikke belaste meg for utgifta for den type porto da heldigvis.
Fy søren, er så glad for at jeg dro til postkontoret så tidlig istedet for å sitte hjemme og vente utover dagen til jeg skal på seinvakt... Nå kan jeg senke skuldrene litt, og nyte dagens kaffekopp ute med den fine utsikta vår :)

-iPhone appen-

Håper det ordner seg, Plexy.

Jeg begynner jeg å kjenne på gravidhjernen. Vanskelig å konsentrere seg og alt går i surr. Fint å få ansvar for en rapport som helst burde vært levert i går da... :P

Gikk opp for meg nå at dette blir min første sommer på veldig mange år uten hvitvin/cider/drinker på brygga, fester og rør :p men det er helt greit altså :) blir bare uvant!

❤️Februar 2015❤️

Gikk opp for meg nå at dette blir min første sommer på veldig mange år uten hvitvin/cider/drinker på brygga, fester og rør :p men det er helt greit altså :) blir bare uvant!

Er rart å gå ut av et mønster som er godt innarbeida. :p Men neste sommer! Da kan man ta seg litt vin eller cider. :)

❤️Februar 2015❤️

Hehe, ja, det er jo det! Ja, det blir en fin sommer :)

❤️Februar 2015❤️

Begynte å grine på butikken istad fordi de hadde kyllingklubber istedenfor kyllingvinger, følte seriøst hele verden min raste sammen :p

❤️Februar 2015❤️

Back
Topp