Ohhhhshiit!!
Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ohhhhshiit!!
Åh, vil ikke lage middag..! Eller brette klær.. eller rydde i leiligheten.. Sliten etter jobb i dag, vil bare flate ut på sofaen og sove. Litt nervøs over plagsomme menssmerter i dag.. håper det er noe så uskyldig som at livmora utvider seg, og ikke at det er noe uønsket som skjer. Sykkelturen til/fra jobb i dag tok nesten knekken på meg, tror aldri jeg har blitt så raskt andpusten før. På tide å trene litt mer tror jeg
Ser forøvrig at jeg har langt sterkere tester på kveldstid enn på morgenen, flere med erfaring rundt dette?
Våknet nettopp etter å ha sovnet på jobb. Skulle bare hvile hodet litt på pulten, men vips var det gått en time. Veldig glad for at det ikke var noen andre på kontoret nå!
Fra mobil.
Sprekt av deg
Testet bare to ganger jeg Pleier man å teste mer?
Sent from my iPhone using BV Forum
Vet ikke? Jeg har testet hver dag siden 7 dpo.. Har jo maaaange strimler liggende, så tester til etter ikm i alle fall
Det gjorde godt, men i det jeg våknet følges det som om jeg var full, så ør var jeg. Og den ene foten og armen var sovnet, så kunne ikke reise meg oppHahaha Da hadde du sikkert godt av en liten blund
Det gjorde jeg og. Tror jeg tok den siste testen 18 DPO. Det var ingen vil om at jeg var gravid fra 11 DPO, men det er jo fryktelig moro å se på at testene blir positive, daVet ikke? Jeg har testet hver dag siden 7 dpo.. Har jo maaaange strimler liggende, så tester til etter ikm i alle fall
Sprekt av deg
Testet bare to ganger jeg Pleier man å teste mer?
Jeg testet bare to ganger jeg også Men vi har vel hatt IKM for lenge siden vi to
Jupp Kommenterte litt over her at jeg ville gjort aaakkuratt det samme Hjernen var ikke helt med når jeg leste
Så det etterpå, da jeg leste videre, rask på labben denna her Uff, jeg synes selv jeg surrer en hel del om dagen
Jeg har stemtHar alle husket å stemme på hvilket navn de vil ha på den skjulte gruppen? Siste frist for stemmegivning er kl. 22 i kveld!
Den er god!Jeg har stemt
Februar 2015
Taster på appen
Hurra! Det er bra! Nå håper jeg bare resten av februargjengen husker å stemme!Stemt!
Sent from my iPad using BV Forum