Skravlingstråd :)

Våknet nettopp etter å ha sovnet på jobb. Skulle bare hvile hodet litt på pulten, men vips var det gått en time. Veldig glad for at det ikke var noen andre på kontoret nå!

Fra mobil.

Åh, vil ikke lage middag..! Eller brette klær.. eller rydde i leiligheten.. Sliten etter jobb i dag, vil bare flate ut på sofaen og sove. Litt nervøs over plagsomme menssmerter i dag.. håper det er noe så uskyldig som at livmora utvider seg, og ikke at det er noe uønsket som skjer. Sykkelturen til/fra jobb i dag tok nesten knekken på meg, tror aldri jeg har blitt så raskt andpusten før. På tide å trene litt mer tror jeg :P

Ser forøvrig at jeg har langt sterkere tester på kveldstid enn på morgenen, flere med erfaring rundt dette?

Åh, vil ikke lage middag..! Eller brette klær.. eller rydde i leiligheten.. Sliten etter jobb i dag, vil bare flate ut på sofaen og sove. Litt nervøs over plagsomme menssmerter i dag.. håper det er noe så uskyldig som at livmora utvider seg, og ikke at det er noe uønsket som skjer. Sykkelturen til/fra jobb i dag tok nesten knekken på meg, tror aldri jeg har blitt så raskt andpusten før. På tide å trene litt mer tror jeg :P

Ser forøvrig at jeg har langt sterkere tester på kveldstid enn på morgenen, flere med erfaring rundt dette?

Sprekt av deg:)

Testet bare to ganger jeg:P Pleier man å teste mer?

Sent from my iPhone using BV Forum

Våknet nettopp etter å ha sovnet på jobb. Skulle bare hvile hodet litt på pulten, men vips var det gått en time. Veldig glad for at det ikke var noen andre på kontoret nå!

Fra mobil.

Hahaha :D Da hadde du sikkert godt av en liten blund :)

Vet ikke? Jeg har testet hver dag siden 7 dpo.. Har jo maaaange strimler liggende, så tester til etter ikm i alle fall :)

Hehe ja det ville jeg å gjort! Hjernen min har smeltet bort tror jeg, for alle her har jo ikke nådd IKM enda selvfølgelig!:) Skjønner deg godt!

Hahaha :D Da hadde du sikkert godt av en liten blund :)
Det gjorde godt, men i det jeg våknet følges det som om jeg var full, så ør var jeg. Og den ene foten og armen var sovnet, så kunne ikke reise meg opp :P

Men, nå er jeg klar for litt mer arbeid:)

Fra mobil.

Vet ikke? Jeg har testet hver dag siden 7 dpo.. Har jo maaaange strimler liggende, så tester til etter ikm i alle fall :)
Det gjorde jeg og. Tror jeg tok den siste testen 18 DPO. Det var ingen vil om at jeg var gravid fra 11 DPO, men det er jo fryktelig moro å se på at testene blir positive, da :D

Fra mobil.

Sprekt av deg:)

Testet bare to ganger jeg:p Pleier man å teste mer?

Jeg testet bare to ganger jeg også :) :P Men vi har vel hatt IKM for lenge siden vi to :)

Jupp:) Kommenterte litt over her at jeg ville gjort aaakkuratt det samme:) Hjernen var ikke helt med når jeg leste;)

Så det etterpå, da jeg leste videre, rask på labben denna her :P Uff, jeg synes selv jeg surrer en hel del om dagen :)

Har alle husket å stemme på hvilket navn de vil ha på den skjulte gruppen? Siste frist for stemmegivning er kl. 22 i kveld!

Har alle husket å stemme på hvilket navn de vil ha på den skjulte gruppen? Siste frist for stemmegivning er kl. 22 i kveld!
Jeg har stemt :D

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Åå har ikke sett noen tråd! *Skyndeseg*

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp