Skravlingstråd :)

Kjedelig å reagere på noe som man spiser så ofte! Men sikker på at du reagerer på ost osv? For det er jo behandlet på en annen måte?:)

Jeg tok en slurk biola som jeg ELSKER, og det smakte IKKE noe godt:( nedtur!

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg reagerer ikke på ost hvertfall :) Kun fløte, melk, rømme som jeg har spist foreløpig

Jeg reagerer ikke på ost hvertfall :) Kun fløte, melk, rømme som jeg har spist foreløpig

Kjedelig fordet da, men da kan du spise noe! Yoghurt kan du vel å spise?:) Blir en lenger liste for deg da dette svangerskapet

Kjedelig fordet da, men da kan du spise noe! Yoghurt kan du vel å spise?:) Blir en lenger liste for deg da dette svangerskapet

Ja, synes det er veldig kjedelig. Men som sagt, i ny og ned unner jeg meg nok f.eks aioli til rekene osv. bare passe på at vi er hjemme :) Jeg spiser ikke yoghurt, bare kesam og det er en stund siden så tenkte jeg skulle prøve og se. elsker kresam med lime smak og bær..

Ja, synes det er veldig kjedelig. Men som sagt, i ny og ned unner jeg meg nok f.eks aioli til rekene osv. bare passe på at vi er hjemme :) Jeg spiser ikke yoghurt, bare kesam og det er en stund siden så tenkte jeg skulle prøve og se. elsker kresam med lime smak og bær..

Prøv vaniljekesam med knust bixitkjeks og bær!!<3 Det er så godt!

mmm, det får jeg prøve :D det hørtes veldig godt ut :)

I dag har jeg jordbær!! :D :D kuttet opp litt jordbær sammen med blåbær og bringebær og hadde en skje vaniljekesam oppi. Finfin lunsj! :D

Hva har dere gjort i dag damer? Jeg har vært på den ene jobben min og har fri fra den andre i kveld, så jeg har fått handlet og ordnet og skal snart hente gullungene i barnehagen :)

Ligger på sofaen:P Alle andre er jo på jobb eller leser til eksamen, mens jeg har fri til august (det vil si at jeg er jobbsøker med stor sjans for å få en jobb som starter i aug):) Så her ligger jeg:P

Ligger og kjenner på kroppen:) Siden symptomene kommer og går, så blir jeg superredd hver gang jeg ikke kjenner noe:/ bah.. Skal på UL 17., så frem til da kommer jeg til å være nervøs:)

Sitter på jobb og er særdeles lite effektiv. Det er mye snakk i landskapet her i dag, så det hjelper ikke akkurat...

Flere som sliter med varmen?

Jaa.. Fryktelig og!

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Jeg pleier (pleide?) og elsker varmen, ligge ute og sole meg osv.... Nå vil jeg baare være inne! Jeg ligger på sofaen og svetter!!!:/:/

Jeg pleier (pleide?) og elsker varmen, ligge ute og sole meg osv.... Nå vil jeg baare være inne! Jeg ligger på sofaen og svetter!!!:/:/

Samme her, elsker å være ute må sitter jeg i sofaen og renner bort :(

❤️Februar 2015❤️

Noen som har gode middagstips?:) Lager alt fra bunn av og har kyllingfilet, laks og karbisdeig:) Litt frosne grønnsaker men ikke noe igjen i kjøleskapet utenom chili, potet og hvitløk:)

Blir tett i pusten når jeg går gravid, så da er ikke varmen ett pluss. Rart det der, ingenting med førstemann, litt med andre og nå enda mer med tredje: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Jeg er så oppblåst at ingen av sommerklærne passer over magen :( jeg vurderer seriøst å kjøpe meg en gravidshorts.

❤️Februar 2015❤️

jeg lå på sykehuset forrige uke da det var så varmt, så nå nyter jeg sola for alt det er verdt! :D kjøpte første gravidshortsen forrige uke jeg:p måtte ha ny shorts uansett, og orka ikke æ bruke penger på noe jeg bare fikk brukt halvparten av sommeren uansett ;) de er jo fryktelig behagelige da!:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp