Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Logg deg inn med nettleseren på mobilen, så tror jeg det skal funkeJeg bruker appen.. Har ikke pc enn så lenge.
Den funker fra nettleser både på mobil og nettbrettLogg deg inn med nettleseren på mobilen, så tror jeg det skal funke
Åååå, kroppen min KOKER, jeg er veldg varmblodig fra før men dette er bare grusomt
Noen fler som sliter med pollenallergi om dagen? Klør, svir og hovnet opp i øyne i dag.. Vurderer å kjøpe øyedråper i morgen. Er det noen som vet om det er greit å bruke når en er gravid? Aldri brukt det før.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg sover med vifte foran meg og bare dynetrekk Ja, stakkars oss, hihi. Dette blir en lang og varm sommer. Og jeg er veldig glad for jeg ikke skal føde midt på sommerenJeg er KALD til vanlig men koker!! endelig regner det litt her nå så kanskje det blir kjølig i natt! SSO (stakkars stakkars oss)
Sent from my iPad using BV Forum
Du må ha 50 innlegg under februar 2015, du kan finne innleggene hvis du tar pilen over brukernavnet ditt, trykker på dine innlegg og regner hvor mange du har. Står ikke bedre oversikt over ulike tråder/forum desverre. Så det er litt tungvint. Men du regner fort til 50+Hvor mange innlegg må man ha? Å hvor ser man hvor mange man har?
Sent from my iPad using BV Forum
Du må ha 50 innlegg under februar 2015, du kan finne innleggene hvis du tar pilen over brukernavnet ditt, trykker på dine innlegg og regner hvor mange du har. Står ikke bedre oversikt over ulike tråder/forum desverre. Så det er litt tungvint. Men du regner fort til 50+
Glad jeg har soverommet i sokkelen på huset. Godt og kjølig