Skravlingstråd :)

Det er jo nesten ingen som har stemt?

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Kanskje tungvint? Bruker jo appen de fleste:P Har ikke pc selv, men går fint å logge seg på nettleseren da.. Selvom det er litt tiltak:P

MEN jeg visste det ikke før nå, så kanskje ikke så mange som har fått det med seg?

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har stemt :)

puh, 53 innlegg på februar 2015, rett på grensa det :D

Noen fler som sliter med pollenallergi om dagen? Klør, svir og hovnet opp i øyne i dag.. Vurderer å kjøpe øyedråper i morgen. Er det noen som vet om det er greit å bruke når en er gravid:)? Aldri brukt det før.:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Åååå, kroppen min KOKER, jeg er veldg varmblodig fra før men dette er bare grusomt

Hvor mange innlegg må man ha? Å hvor ser man hvor mange man har?

Åååå, kroppen min KOKER, jeg er veldg varmblodig fra før men dette er bare grusomt

Jeg er KALD til vanlig men koker!! endelig regner det litt her nå så kanskje det blir kjølig i natt! SSO (stakkars stakkars oss)

Noen fler som sliter med pollenallergi om dagen? Klør, svir og hovnet opp i øyne i dag.. Vurderer å kjøpe øyedråper i morgen. Er det noen som vet om det er greit å bruke når en er gravid:)? Aldri brukt det før.:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her står det at allergimedisiner er trygt å bruke, også øyedråper:
"Når det gjelder lokalbehandling av allergi, som nesespray og øyedråper, er det trygt både for gravide og ammende.

– Her er dosene så små at det gir minimale systemiske effekter. Det er svært lite sannsynlig at disse preparatene vil påvirke foster eller barn som ammes, sier Bergman."

http://www.dagensmedisin.no/nyheter/gravide-kan-trygt-bruke-allergimedisiner/

Jeg er KALD til vanlig men koker!! endelig regner det litt her nå så kanskje det blir kjølig i natt! SSO (stakkars stakkars oss)

Jeg sover med vifte foran meg og bare dynetrekk :P Ja, stakkars oss, hihi. Dette blir en lang og varm sommer. Og jeg er veldig glad for jeg ikke skal føde midt på sommeren

Haha ja best å være høygravid i kulden, ikke med så mye is men kulde<3 Ville ikke byttet det bort for noenting<3 Meeen for varmt!!!:)

Hvor mange innlegg må man ha? Å hvor ser man hvor mange man har?

Du må ha 50 innlegg under februar 2015, du kan finne innleggene hvis du tar pilen over brukernavnet ditt, trykker på dine innlegg og regner hvor mange du har. Står ikke bedre oversikt over ulike tråder/forum desverre. Så det er litt tungvint. Men du regner fort til 50+ :)

Glad jeg har soverommet i sokkelen på huset. Godt og kjølig :D

Du må ha 50 innlegg under februar 2015, du kan finne innleggene hvis du tar pilen over brukernavnet ditt, trykker på dine innlegg og regner hvor mange du har. Står ikke bedre oversikt over ulike tråder/forum desverre. Så det er litt tungvint. Men du regner fort til 50+ :)

Hvor kan jeg gjøre det fra appen da?:)

Back
Topp