Skravlingstråd :)

Ligger rett ut med en grusom hodepine! Fysj så vondt!! :(

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Ligger rett ut med en grusom hodepine! Fysj så vondt!! :(

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
Huff så kjipt... God bedring!

Sent from my iPhone using BV Forum

Tok en test med ukesindikator nå, og den viste 3+, ble litt roligere nå med tanke på svake symptomer denne gang. Dvs har symptomer men ikke kjempekvalm, og det er jo selvfølgelig positivt så lenge alt er i orden ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Når får vi skjult gruppe, Lanterne? :D

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Nå fikk jeg kjenne på hvor mye bedre det er å jobbe i akuttmottak enn på sengepost... Tok ekstravakt på de gamle avdelinga i kveld og jeg er så sliten at jeg bare har lyst å gråte. Skal ta en ekstra seinvakt der i morgen også, da skal jeg gå mellom to avdelinger, og nå er det mange tunge pasienter på begge sider. Jeg gruer meg så fælt! :'(
Begge gangene jeg mistet var under travel kveld på dn avdelinga. Aner ikke hva jeg skal gjøre...

-iPhone appen-

Nå fikk jeg kjenne på hvor mye bedre det er å jobbe i akuttmottak enn på sengepost... Tok ekstravakt på de gamle avdelinga i kveld og jeg er så sliten at jeg bare har lyst å gråte. Skal ta en ekstra seinvakt der i morgen også, da skal jeg gå mellom to avdelinger, og nå er det mange tunge pasienter på begge sider. Jeg gruer meg så fælt! :'(
Begge gangene jeg mistet var under travel kveld på dn avdelinga. Aner ikke hva jeg skal gjøre...

-iPhone appen-
Jeg har mister etter stressende og travel kveld jeg og. Værsåsnill, bli hjemme og tenk på deg selv i morgen?

❤️Februar 2015❤️

Kvalmen kommer snikende altså:/

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har mister etter stressende og travel kveld jeg og. Værsåsnill, bli hjemme og tenk på deg selv i morgen?

❤️Februar 2015❤️

Jeg skal se det an i morgen. Skal ikke sette spiren i noen fare denne gangen nei. Blir vel muligens en egenmelding.

Noen andre som merker antydning til halsbrann? Jeg kjenner det murrer hver gang jeg bøyer meg, verst på kvelden... Tidligere har det vært siste mnd liksom..

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Noen andre som merker antydning til halsbrann? Jeg kjenner det murrer hver gang jeg bøyer meg, verst på kvelden... Tidligere har det vært siste mnd liksom..

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Oh yes... Gått til anskaffelse av Gaviscon. Legger seg som en vinne langs spiserøret og på toppen av innholdet i magesekken. Veldig effektivt :)

-iPhone appen-

God morgen... Noen som har noen tips til hva som hjelper mot konstant og rullende kvalme med unntak av vannrett posisjon i seng eller sofa??

saltekjeks, smiletrollet. Og kvalmearmbånd fra apoteket. De heter seaband.

Back
Topp