Ligger rett ut med en grusom hodepine! Fysj så vondt!!
Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff så kjipt... God bedring!Ligger rett ut med en grusom hodepine! Fysj så vondt!!
Jeg har mister etter stressende og travel kveld jeg og. Værsåsnill, bli hjemme og tenk på deg selv i morgen?Nå fikk jeg kjenne på hvor mye bedre det er å jobbe i akuttmottak enn på sengepost... Tok ekstravakt på de gamle avdelinga i kveld og jeg er så sliten at jeg bare har lyst å gråte. Skal ta en ekstra seinvakt der i morgen også, da skal jeg gå mellom to avdelinger, og nå er det mange tunge pasienter på begge sider. Jeg gruer meg så fælt! :'(
Begge gangene jeg mistet var under travel kveld på dn avdelinga. Aner ikke hva jeg skal gjøre...
-iPhone appen-
Jeg skal se det an i morgen. Skal ikke sette spiren i noen fare denne gangen nei. Blir vel muligens en egenmelding.Jeg har mister etter stressende og travel kveld jeg og. Værsåsnill, bli hjemme og tenk på deg selv i morgen?
Februar 2015
Taster på appen
Oh yes... Gått til anskaffelse av Gaviscon. Legger seg som en vinne langs spiserøret og på toppen av innholdet i magesekken. Veldig effektivtNoen andre som merker antydning til halsbrann? Jeg kjenner det murrer hver gang jeg bøyer meg, verst på kvelden... Tidligere har det vært siste mnd liksom..
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Okei. Jeg ER gravid. Ifølge test nr 15 og alle testene før. *testetøs*
GratulererEnda ikke helt overbevist.
Takk.