Skravlingstråd :)

Er det noe dere ikke klarer lukt eller smak av? Her klarer jeg seriøst ikke fritert mat. På grunn av dårlig tid måtte vi bare stoppe på macdonalds for å få i litt mat før bussen gikk. Å her sitter jeg da 2 1/2 time etter er fortsatt kvalm. Ble kvalm da jeg begynte å spise. Lillejenta klarte ikke spise opp de 4 nuggetsene så hun ville ha dem med på bussen å da hun begynte å spise det brakk jeg meg. Ser ut som jeg får et relativt sunt svangerskap. Ellers klarer jeg ikke lukt eller smak av makrell i tomat, leverpostei, krabbe eller reker, egg. (Jeg som elsker skalldyr)!!! Ellers startet jeg å få problemer med lukt og syn av blod (på jobb) så visst jeg skal fortsette å jobbe så vet jeg seriøst ikke hva jeg får gjort der. Har plutselig ikke lyst på noe!!! Skal stoppe å kjøpe litt youghurt etterpå når vi kommer fram. Håper det gjør susen

Ikke enda, men brekker meg veldig når jeg pusser tenner og svelger pillene i gravidpakken! Før kunne jeg ta alle samtidig, er jeg sikker på, men nå klarer jeg ikke en og en:P Og spindelvev brekker jeg meg av også:)

Sent from my iPad using BV Forum

Spindelvev faktisk, søtt Hehe. 3 dager før jeg testet positivt holdt jeg på å svime av da jeg luktet blod

Åhh nå fikk jeg lyst på youghurt med bringebær og jordbær, kvalmen slapp akkurat taket nå

jeg har spist 4... altså FIRE kyllingpølser!!!!!!!!!!!!!!! Hva skjer med verden???

Hehe sånn kan det gå :)
Har vært kvalm i hele dag, liten brødskive med ost til frokost, en liten skive til lunsj og så PANG!! Der ble hun sulten liksom! Nei, nå må vi ikke ha NOE snop eller brus i hus legger jeg merke til! STØVSUGER IN THA HAAAAOUSE! :) Må nevnes at jeg sitter å koser meg med Eliaspottis sammen med veslemann... jeg som lovte meg selv og kutte godis!! DASK LANKEN!! Begynner i morgen..... :P

Har vært kvalm i hele dag, liten brødskive med ost til frokost, en liten skive til lunsj og så PANG!! Der ble hun sulten liksom! Nei, nå må vi ikke ha NOE snop eller brus i hus legger jeg merke til! STØVSUGER IN THA HAAAAOUSE! :) Må nevnes at jeg sitter å koser meg med Eliaspottis sammen med veslemann... jeg som lovte meg selv og kutte godis!! DASK LANKEN!! Begynner i morgen..... :p
Hoho.. Mandag er alltid beste dag å starte på

Man må jo få lov til å kose seg<3

Er det noe dere ikke klarer lukt eller smak av? Her klarer jeg seriøst ikke fritert mat. På grunn av dårlig tid måtte vi bare stoppe på macdonalds for å få i litt mat før bussen gikk. Å her sitter jeg da 2 1/2 time etter er fortsatt kvalm. Ble kvalm da jeg begynte å spise. Lillejenta klarte ikke spise opp de 4 nuggetsene så hun ville ha dem med på bussen å da hun begynte å spise det brakk jeg meg. Ser ut som jeg får et relativt sunt svangerskap. Ellers klarer jeg ikke lukt eller smak av makrell i tomat, leverpostei, krabbe eller reker, egg. (Jeg som elsker skalldyr)!!! Ellers startet jeg å få problemer med lukt og syn av blod (på jobb) så visst jeg skal fortsette å jobbe så vet jeg seriøst ikke hva jeg får gjort der. Har plutselig ikke lyst på noe!!! Skal stoppe å kjøpe litt youghurt etterpå når vi kommer fram. Håper det gjør susen
Fin ting å få avsmak fra da, selv om det ikke er noe gøy å være kvalm...;) her har jeg trøbbel med typen sin snus, generelt lukter alt veldig mye mer for tiden. Hadde en kurv jordbær i kjøleskapet, var ikke dårlig eller noe, men DEN lukta, blæh!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg spiser så si alt jeg kommer over pga den teiteste smaken i munn ..... :-(

Eller reagerer jeg litt på såpelukter. Fra nå av må klæra vaskes med luktfrie skyllemidler. Og håndsåpa må kastes ut... Reagerer på såpelukter til de grader. Den nye lanosåpa lukter jo så godt! Men nå hater jeg lukta, såpa skal kastes, nå!

Sist svangerskap tålte jeg ikke lukten av min egen leilighet - jeg flyktet til mor og far og ble der. Solgte og kjøpte nytt. Helt sykt. Kastet opp av å være hjemme... Nå har jeg ingen muligheter til å flytte, så her er det bare å være mye ute, og faktisk NEKTE for kvalme og lukter jeg reagerer på...

Jeg spiser så si alt jeg kommer over pga den teiteste smaken i munn ..... :-(

Eller reagerer jeg litt på såpelukter. Fra nå av må klæra vaskes med luktfrie skyllemidler. Og håndsåpa må kastes ut... Reagerer på såpelukter til de grader. Den nye lanosåpa lukter jo så godt! Men nå hater jeg lukta, såpa skal kastes, nå!

Sist svangerskap tålte jeg ikke lukten av min egen leilighet - jeg flyktet til mor og far og ble der. Solgte og kjøpte nytt. Helt sykt. Kastet opp av å være hjemme... Nå har jeg ingen muligheter til å flytte, så her er det bare å være mye ute, og faktisk NEKTE for kvalme og lukter jeg reagerer på...
Heldigvis motsatt for min del. Var på ferie i storby nettopp, og der reagerte jeg på mange, uvant lukter. Når vi kom hjem så forsvant mye av luktene og mye av kvalmen. Spent på hvordan det blir å komme tilbake til jobb igjen og hvordan jeg reagerer da. Jobber med mennesker og frykter det kan være mye ulike lukter det:p

Lukter er utrolig vanskelig.. Jeg fikk ble så idiotisk dårlig av frityrlukt i begge de andre svangerskapene mine. Håper ikke det blir slik nå, da går det litt utover jobbsituasjonen gitt! Må holde meg på jobb til september, uansett. Da kommer det ei tilbake fra fødselspermisjon :p

Fin ting å få avsmak fra da, selv om det ikke er noe gøy å være kvalm...;) her har jeg trøbbel med typen sin snus, generelt lukter alt veldig mye mer for tiden. Hadde en kurv jordbær i kjøleskapet, var ikke dårlig eller noe, men DEN lukta, blæh!!

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja spiser det en sjeldent gag men nå blir det mer sjeldent

I dag sov jeg ikke på dagen for å prøve og har sliti med å holde øynene oppe siden 19 :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Jeg som elsker sjokolade synes plutselig det smaker metall. Det skjedde første svangerskap også. Flere som har det sånn? Greit når det er usunne ting man ikke liker. Er også sensitiv for frityrlukt. Første svangerskap kjente jeg lukten av frityr hvis vi kjørte forbi steder som hadde det.

Back
Topp