Skravlingstråd :)

Det trodde jeg ikke vår gjorde heller. Håper det var første og siste gang

Det trodde jeg ikke vår gjorde heller. Håper det var første og siste gang
det er bare så motbydelig :p skjønner at de er jakt dyr men altså, ikke ta det med hjem :o

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Da ble veslemann litt syk, hodepine og feber: ( Vi som skulle på sykkelen med lunsj og hele pakka: ) vi får vel ta det igjen... lurer på hva jeg skal finne på nå... rydde i hekletøyet eller hekle kanskje? Hmmm: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Vært ute i hele dag, korsryggen helt gåen :( kan ikke huske at det var sånn sist, blir bekymret for hvordan det skal bli hvis det ikke gir seg.. Uansett herlig med langhelg da! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Da ble veslemann litt syk, hodepine og feber: ( Vi som skulle på sykkelen med lunsj og hele pakka: ) vi får vel ta det igjen... lurer på hva jeg skal finne på nå... rydde i hekletøyet eller hekle kanskje? Hmmm: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
God bedring :)

Idag var vi hos noen gode venner av oss. De fortalte at hun var gravid. Selv for 5 uker siden begynte jeg å lure iom at hun var så dårlig. Men sa ikke noe, så jeg må nok ha litt gravid nese altså Hehe. Vel jeg holdte på avsløre meg idag, trodde jeg skulle dø da jeg sa det jeg sa idet jeg gjorde det. De sa at de ikke kom til å skrive noe på Facebook, så sa jeg det skal heller ikke jeg haha, hjertet mitt stoppet. Jeg tenkte bare SHIT skal jeg si det som det er eller skal jeg prøve å ro meg unna. Fikk lissom sagt neste gang jeg ble gravid Haha. Men jeg tror faktisk jeg klarte å avsløre meg likevel. Tror han skjønte det. Hadde så lyst å ta han til side å si det men turte ikke. Viser seg at hun har termin kun 3-4 måneder før meg

Ja, ja, pjokken ligger rett ut med snart 40 i feber, tok en stikkpille for snart en time siden... synes den kan virke snart :P Ellers så sitter jeg her på soverommet og ikke aner hva jeg skal foreta meg i kveld :) Kanskje se en serie på netflix? hmmm...

Ja, ja, pjokken ligger rett ut med snart 40 i feber, tok en stikkpille for snart en time siden... synes den kan virke snart :p Ellers så sitter jeg her på soverommet og ikke aner hva jeg skal foreta meg i kveld :) Kanskje se en serie på netflix? hmmm...
Huff god bedring til pjokken

Ja kveld nr to man må finne en smart løsning på hvorfor man ikke kan drikke vin til mine foreldre tjohei

Ja kveld nr to man må finne en smart løsning på hvorfor man ikke kan drikke vin til mine foreldre tjohei

Sliter med det samme selv, skal ut med jobben :)

Sliter med det samme selv, skal ut med jobben :)
Akkurat den er bænkers for meg. Jobber tidlig kvelden neste fredag og skal på sommerfest etterpå. Bor såpass langt unna at jeg er avhengig av å kjøre bil. Kommer bare til å si sånn i forbifarten at jeg må opp med (kommende storesøster) lille dagen etterpå . Du kan jo si at du ikke vil drikke for å være i fin form dagen etterpå fordi dere skal noe. Få som tenker over det da tror jeg. Ellers bestiller du alkoholfri øl i ølglass å ber de som selger om å være diskré med flaska fordi du er gravid. Jeg var nemmelig ute da jeg var 30 uker med jobben (man så ikke at jeg var gravid merkelig nok) å bestilte en øl iten alkohol (selvfølgelig ikke diskré) men han ene legen som jeg jobbet med hadde visst ikke fått med seg at jeg var gravid å han trodde jeg drakk vanlig øl

Inatt kom sambo hjem 01.30, dritings. Hater lukten av alkohol når jeg ikke har drukket og han sover jo selvfølgelig med munnen åpen! Holdt på å klikke for meg

I dag tidlig så våknet jeg før han (alltid irriterende at det skjer da han snorker, smatter og skjærer tenner!!) for jeg måtte på do og selvfølgelig får jeg ikke sove igjen for jeg irriterer meg sånn:P Så nå ligger jeg på sofaen da, på time nr 2!

God morgen!!:) (godt med en utblåsning så sambo slipper når han våkner! da funker silent-treatment best!;))

Sent from my iPad using BV Forum

Det der så jo ordentlig godt ut!! :)

Helt fantastisk ute på Bekkensten!!:) Anbefales istedet for Huk, Vervenbukta og Ingierdstrand:) ikke såååå mange mennesker, og flere bortgjemte småstrender langs ved vannet!:)

Nå drar vi hjem etter 4 timer i solen:) Ble for varmt for meg:P

Back
Topp