Jeg og! Har pus, men han driver ikke med såntDa hadde jeg svimt av
Februar 2015
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og! Har pus, men han driver ikke med såntDa hadde jeg svimt av
det er bare så motbydelig skjønner at de er jakt dyr men altså, ikke ta det med hjemDet trodde jeg ikke vår gjorde heller. Håper det var første og siste gang
God bedringDa ble veslemann litt syk, hodepine og feber: ( Vi som skulle på sykkelen med lunsj og hele pakka: ) vi får vel ta det igjen... lurer på hva jeg skal finne på nå... rydde i hekletøyet eller hekle kanskje? Hmmm: )
Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
Huff god bedring til pjokkenJa, ja, pjokken ligger rett ut med snart 40 i feber, tok en stikkpille for snart en time siden... synes den kan virke snart Ellers så sitter jeg her på soverommet og ikke aner hva jeg skal foreta meg i kveld Kanskje se en serie på netflix? hmmm...
Gratulerer så mye <3Har dere plass til en til? Jeg venter nr fem i februar.
Ja kveld nr to man må finne en smart løsning på hvorfor man ikke kan drikke vin til mine foreldre tjohei
Akkurat den er bænkers for meg. Jobber tidlig kvelden neste fredag og skal på sommerfest etterpå. Bor såpass langt unna at jeg er avhengig av å kjøre bil. Kommer bare til å si sånn i forbifarten at jeg må opp med (kommende storesøster) lille dagen etterpå . Du kan jo si at du ikke vil drikke for å være i fin form dagen etterpå fordi dere skal noe. Få som tenker over det da tror jeg. Ellers bestiller du alkoholfri øl i ølglass å ber de som selger om å være diskré med flaska fordi du er gravid. Jeg var nemmelig ute da jeg var 30 uker med jobben (man så ikke at jeg var gravid merkelig nok) å bestilte en øl iten alkohol (selvfølgelig ikke diskré) men han ene legen som jeg jobbet med hadde visst ikke fått med seg at jeg var gravid å han trodde jeg drakk vanlig ølSliter med det samme selv, skal ut med jobben