Skravlingstråd :)

Jeg er SÅ spent på om jeg kommer til å fullføre strikkeprosjektet mitt denne gangen. Jeg har aldri fullført noe som helst av hekling og strikkking:eek: Helt nybegynner på strikkingen også, så det gjør meg jo enda mer spent. Hittil har dette svangerskapet vært helt annerledes også da, så da er det vel håp? :p
Jeg tenkte å ta fatt på et nytt strikke proskjekt nå å. Har nett lært meg å strikke så det går for det meste i ullsokker. Men har lyst å lære meg å strikke hente sett til baby. Men må lære meg å lese strikke oppskrifter først. Det kan jeg ikke

Spira likte ikke skalldyr :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Uff da. Ikke et kjekt sted å tilbringe fredagskvelden. God bedring

Jeg tenkte å ta fatt på et nytt strikke proskjekt nå å. Har nett lært meg å strikke så det går for det meste i ullsokker. Men har lyst å lære meg å strikke hente sett til baby. Men må lære meg å lese strikke oppskrifter først. Det kan jeg ikke

Ikke jeg heller, men jeg tok et tips (som lå her i en tråd) om selebukse fra Nille.no
Den oppskriften har jeg klart å lese, og har kommet igang :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ikke jeg heller, men jeg tok et tips (som lå her i en tråd) om selebukse fra Nille.no
Den oppskriften har jeg klart å lese, og har kommet igang :)

Da må jeg finne den

Hmm. Synes fremdeles det ser vanskelig ut. Men får prøve meg frem

Du får gjøre det :) Denne synes jeg var ganske grei, men jeg gjorde litt feil i begynnelsen.. Skulle ha færre masker enn det sto pga annet garn, og valgte da 38. Tok lang tid før jeg innså at to rette, to vrange ikke går med 38.. Må være 36, 40, 44osv. Bare et tips om du velger denne :)

Her kom katten inn med en svær rotte til lunsj. og eg som er helt alene hjemme. fysj!!!!

Hihi :p

ImageUploadedByBV Forum1402137088.620893.jpg

❤️Februar 2015❤️

Jeg har hatt fri i 3 dager og i dag har jeg kun hatt ett stell på jobb og allikevel er jeg utslitt. Føler jeg har stelt 10 stk og hadde 7 vakter etter hverandre.. Hbordan skal dette bli utover!!

❤️Februar 2015❤️

Jeg har hatt fri i 3 dager og i dag har jeg kun hatt ett stell på jobb og allikevel er jeg utslitt. Føler jeg har stelt 10 stk og hadde 7 vakter etter hverandre.. Hbordan skal dette bli utover!!

❤️Februar 2015❤️

Huff kjedelig. Forhåpentligvis vil formen bedre seg litt etterhvert da :)

-iPhone appen-

❤️Februar 2015❤️

Uff da. Det kan jo bli kjipt etterhvert

Håper virkelig det blir bedre :)

❤️Februar 2015❤️

Ny seier for den overlegne og verdens beste the first lady cecilia brækhus

Back
Topp