Skravlingstråd :)

Kjære vene, jeg får noen skikkelig hetetokter innimellom. Sitter og venter på filmen og jeg svetter og mannen sier i samme øyeblikk hvor deilig og kjølig det er :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
Jeg og! Jeg måtte vrenge av meg klærne da jeg kom hjem i sted og skifte til singlet og linbukse.

Fra mobil.

Sitter en gutt på 8 år som skal på kino med pappaen, de venter og sønnen gleder seg så og prater og står i mens faren reagerer ikke er sekund fordi han sitter med huet i mobilen og ber han være stille. Han gikk ned trappa og det tok pappaen hele 10 min før han lettet på hodet for å se hvor han var. En sånn forelder skal jeg aldri bli

❤️Februar 2015❤️

Jeg og! Jeg måtte vrenge av meg klærne da jeg kom hjem i sted og skifte til singlet og linbukse.

Fra mobil.
Går som regel i tynne topp og truse om dagen hjemme jeg :p

❤️Februar 2015❤️

Slapper av her i heimen.. Gubben snorker på sofaen mens jeg multitasker mellom pc og tv, og tenker at om alt er som det skal så skal et lite hjerte begynne å slå om bare få dager imens jeg rynker på brynene over griseværet ute...

Slapper av her i heimen.. Gubben snorker på sofaen mens jeg multitasker mellom pc og tv, og tenker at om alt er som det skal så skal et lite hjerte begynne å slå om bare få dager imens jeg rynker på brynene over griseværet ute...

Blir helt gal av denne graviditeten i startfasen jeg!:/ Tror jeg må ta en pause herfra og bare "glemme" det litt! Siden jeg ikke har noen særlige symptomer så er det er ekstra frustrerende! Jeg går å tenker annenhver gang: Er jeg gravid? Har jeg mistet? Jeg mistet jo sist, så denne burde sitte? Men kan jo miste to ganger? Blir gaaaaal!

Sent from my iPad using BV Forum

Blir helt gal av denne graviditeten i startfasen jeg!:/ Tror jeg må ta en pause herfra og bare "glemme" det litt! Siden jeg ikke har noen særlige symptomer så er det er ekstra frustrerende! Jeg går å tenker annenhver gang: Er jeg gravid? Har jeg mistet? Jeg mistet jo sist, så denne burde sitte? Men kan jo miste to ganger? Blir gaaaaal!

Kjenner meg igjen.. tør knapt å håpe.. kjenner at jeg er var på den minste lille smerte eller noe som lignet på sist.. Men likevel har jeg så mye mindre symptomer enn sist gang når jeg mistet..

Klarte å rote meg inn på www.morphthing.com og sitter her og leker meg med å se på mulige utseender som barnet kan få om det går bra.. har alltid om, hvis og men i bakhodet liksom så det er slitsomt i lengden.. egentlig burde jeg bare skru helt av tror jeg og ikke tenke på saken..

Kjenner meg igjen.. tør knapt å håpe.. kjenner at jeg er var på den minste lille smerte eller noe som lignet på sist.. Men likevel har jeg så mye mindre symptomer enn sist gang når jeg mistet..

Klarte å rote meg inn på www.morphthing.com og sitter her og leker meg med å se på mulige utseender som barnet kan få om det går bra.. har alltid om, hvis og men i bakhodet liksom så det er slitsomt i lengden.. egentlig burde jeg bare skru helt av tror jeg og ikke tenke på saken..

Ja sist hadde jeg masse masse symptomer når jeg var gravid og hadde en vond SA. Så innerst inne føler jeg meg litt trygg på at kanskje ting er mere i orden denne gangen men:) Blir helt sprø av dette!! Er første barnet også som jeg har ønsket meg siden jeg var 10:P Så forhåpningene er veldig veldig store:)

Ja sist hadde jeg masse masse symptomer når jeg var gravid og hadde en vond SA. Så innerst inne føler jeg meg litt trygg på at kanskje ting er mere i orden denne gangen men:) Blir helt sprø av dette!! Er første barnet også som jeg har ønsket meg siden jeg var 10:p Så forhåpningene er veldig veldig store:)

Mitt første også, om det er meningen at jeg skal bli mor.. Har vel egentlig alltid innbildt meg at jeg ikke kan bli gravid men der fikk jeg meg en overraskelse gitt.. Hadde mye vondt i korsryggen sist og strekkinger i magen og det har begynt å returnere så jeg forblir veeeeeldig skeptisk på at dette skal gå noe bedre.. og så har jeg hatt noen skikkelige strekk/smertetak i eggstokkene så jeg er vel redd for at det sitter utenfor livmor i tillegg.. Bekymringer, bekymringer...

Mitt første også, om det er meningen at jeg skal bli mor.. Har vel egentlig alltid innbildt meg at jeg ikke kan bli gravid men der fikk jeg meg en overraskelse gitt.. Hadde mye vondt i korsryggen sist og strekkinger i magen og det har begynt å returnere så jeg forblir veeeeeldig skeptisk på at dette skal gå noe bedre.. og så har jeg hatt noen skikkelige strekk/smertetak i eggstokkene så jeg er vel redd for at det sitter utenfor livmor i tillegg.. Bekymringer, bekymringer...

Sånne stikk har jeg å:) Heldigvis ikke vondt i korsrygg for jeg hadde en påbegynnende bekkenlåsning sist (er visst forskjell fra løsning) i uke 5!! Så jeg er jo glad for at alt er bedre enn sist, men bekymret ja:P Meeeen nå satt jeg på Fødestuen og tårene spretter så hormonene er der da:P

Føler meg litt rar der, er visst lett å gjøre frustrert, grinete og irritert jeg om dagen.. men tårene kommer ikke.. men jeg fortrenger kanskje det hele litt, vil ikke håpe for mye...

My god:P Voksen søster på fødestuen under fødselen: Er det dette de kaller fødselen? og etter fødsel kom dette: når får hun en sjel tror du?
Altså:P Da har du sovet mange år bort av livet når du ikke vet sånt altså:P

Føler meg litt rar der, er visst lett å gjøre frustrert, grinete og irritert jeg om dagen.. men tårene kommer ikke.. men jeg fortrenger kanskje det hele litt, vil ikke håpe for mye...

Ah grinete er jeg å:P

My god:p Voksen søster på fødestuen under fødselen: Er det dette de kaller fødselen? og etter fødsel kom dette: når får hun en sjel tror du?
Altså:p Da har du sovet mange år bort av livet når du ikke vet sånt altså:p

Ikke sett så mye på det jeg.. og hadde jeg satt det på hadde gubben rømt hus tror jeg..

Sorterer barneklær str 92-110... Det er bare å satse på gutt ser jeg.. hehe.. men om teorien stemmer så er det muligens ei lita frøken på tur... Om man skal stole på slikt da...

Natta godtfolk. Sover ikke på dagtid men legger meg heller tidlig:p merker jeg er litt sliten idag!:) Hardt å løpe rundt og late som ingenting i en barnehage hele dagen :P Natti!

Natta godtfolk. Sover ikke på dagtid men legger meg heller tidlig:p merker jeg er litt sliten idag!:) Hardt å løpe rundt og late som ingenting i en barnehage hele dagen :p Natti!

God natt! :D

Back
Topp