Hurra Så utrolig bra Rekker du å begynne før spireliten melder ankomst?Har fått tilbud om fast stilling Hurra!
Fra mobil.
Februar 2015
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra Så utrolig bra Rekker du å begynne før spireliten melder ankomst?Har fått tilbud om fast stilling Hurra!
Fra mobil.
Jada, ingen problem! Begynner 1/8, så det skal gå helt fint!Hurra Så utrolig bra Rekker du å begynne før spireliten melder ankomst?
Februar 2015
Taster på appen
Det er nok veldig deilig for degJada, ingen problem! Begynner 1/8, så det skal gå helt fint!
Fra mobil.
TakkGratulerer så mye med jobben Lanterne!
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er veldig glad for at jeg vet at jeg har et sted å komme tilbake til etter permisjonen. Håper du også klarer å få noe fastDet er nok veldig deilig for deg
Februar 2015
Taster på appen
Akkurat nå stresser jeg ikke så mye med det, har fått mange vakter frem til midten av august så da får jeg veldig gode foreldrepenger allikevelJeg er veldig glad for at jeg vet at jeg har et sted å komme tilbake til etter permisjonen. Håper du også klarer å få noe fast
Fra mobil.
Gratulerer med fast jobbHar fått tilbud om fast stilling Hurra!
Fra mobil.
Har fått tilbud om fast stilling Hurra!
Fra mobil.
TakkGratulerer med fast jobb
Så koselig!Dere gjør i kveld da? Vi skal på kino
Februar 2015
Taster på appen
Vi skal se x men viSå koselig da. Hvilken film skal dere se? Jeg er så trøtt i dag, så sovnet på sofaen etter jeg hadde bakt horn. Ikke fått tenkt på hva vi skal ennå. Ser ut til at det kanskje blir "film hjemme i stua kveld".
Spennende da første gang?Så koselig!
Jeg skal være sensor på eksamen i morgen, så skal sitte hjemme og forberede meg på det
Fra mobil.
Jepp! Jeg gleder meg til å se hva elevene har å viseSpennende da første gang?
Februar 2015
Taster på appen