Skravlingstråd :)

Har fått tilbud om fast stilling:) Hurra!

Fra mobil.
Hurra :D Så utrolig bra :) Rekker du å begynne før spireliten melder ankomst?

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Hurra :D Så utrolig bra :) Rekker du å begynne før spireliten melder ankomst?

❤️Februar 2015❤️

Jada, ingen problem! Begynner 1/8, så det skal gå helt fint!

Fra mobil.

Det er nok veldig deilig for deg :)

❤️Februar 2015❤️

Jeg er veldig glad for at jeg vet at jeg har et sted å komme tilbake til etter permisjonen. Håper du også klarer å få noe fast :)

Fra mobil.

Jeg er veldig glad for at jeg vet at jeg har et sted å komme tilbake til etter permisjonen. Håper du også klarer å få noe fast :)

Fra mobil.
Akkurat nå stresser jeg ikke så mye med det, har fått mange vakter frem til midten av august så da får jeg veldig gode foreldrepenger allikevel :)

❤️Februar 2015❤️

Dere gjør i kveld da? Vi skal på kino :)

❤️Februar 2015❤️

Så koselig da:). Hvilken film skal dere se? Jeg er så trøtt i dag, så sovnet på sofaen etter jeg hadde bakt horn. Ikke fått tenkt på hva vi skal ennå. Ser ut til at det kanskje blir "film hjemme i stua kveld":).

Sent from my iPhone using BV Forum

Dere gjør i kveld da? Vi skal på kino :)

❤️Februar 2015❤️

Så koselig!
Jeg skal være sensor på eksamen i morgen, så skal sitte hjemme og forberede meg på det:)

Fra mobil.

Så koselig da:). Hvilken film skal dere se? Jeg er så trøtt i dag, så sovnet på sofaen etter jeg hadde bakt horn. Ikke fått tenkt på hva vi skal ennå. Ser ut til at det kanskje blir "film hjemme i stua kveld":).

Sent from my iPhone using BV Forum
Vi skal se x men vi :)

❤️Februar 2015❤️

Så koselig!
Jeg skal være sensor på eksamen i morgen, så skal sitte hjemme og forberede meg på det:)

Fra mobil.
Spennende da :) første gang?

❤️Februar 2015❤️

Kjære vene, jeg får noen skikkelig hetetokter innimellom. Sitter og venter på filmen og jeg svetter og mannen sier i samme øyeblikk hvor deilig og kjølig det er :p

❤️Februar 2015❤️

Back
Topp