Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
IKM=ikke kommende mens, den dagen man venter mensen, men håper den ikke kommer. DPO=days past ovulation, altså hvor mange dager det er siden eggløsning. TR=tante rød(=mensen)det er ganske mange forkortelser jeg ikke har kontroll over ser jeg.. ikm, dpo, tr?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Haha, jeg sjekker nesten hver gang"Må bare" lage hjemmelaget pai først... merkelige greier det kommer og går.. blir nok sofaslakt når gubben kommer hjem tenker jeg.. hehe.. Kjenner til den TR følelsen...Kjennes ut som om det kan komme når som helst.. Føler seg passe teit når man sitter og granske dopapiret bare for å sjekke om det er kun følelsen eller realitiet liksom..
Haha, d gjør jeg å Må av og til på do baaare for å sjekkeHaha, jeg sjekker nesten hver gang
Fra mobil.
Haha, d gjør jeg å Må av og til på do baaare for å sjekke
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg hadde det sist og til tider nåEr det noen av dere som har opplevd verk i beina som et symptom? Jeg føler at spesielt hoftene og lårene er helt mørbanket, selv om jeg har ligget på sofaen en hel dag...
Fra mobil.
Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å drive med trening nå, det kjennes jo ut som om jeg nettopp har kommet tilbake fra treningenJeg hadde det sist og til tider nå
Februar 2015
Taster på appen
Jeg er mer sånn at hvis jeg gjør ting eller går mye er jeg dobbel så sliten og støl som vanlig så her er trening helt uaktuelt foreløpig da jeg løper mye og det har jeg ikke sjans til nåSkjønner ikke hvordan jeg skal klare å drive med trening nå, det kjennes jo ut som om jeg nettopp har kommet tilbake fra treningen
Fra mobil.
Jeg klør litt mer enn vanlig jaEr det noen av dere som klør på kroppen? Jeg klør så ekstremt på leggene mine!!! Aldri hatt problemer med huden før Men er jeg ikke dårlig må det vel komme noe andre symptomer
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg klør litt mer enn vanlig ja
Februar 2015
Taster på appen
Har tatt folat en veldig god stund nå så det har blitt en vanesakKanskje ikke godt å høre at du klør men det gjør meg litt roligere Er dere flinke til å huse folat? :/ Husket det med ett nødskrik hver morgen, bare fordi folatet står på vasken der jeg må fylle vann i vannskålen
Sent from my iPad using BV Forum
Samme som Twinkle, her. Har fast rutine med å ta alle tablettene om kvelden før jeg legger meg. Har glemt det noen ganger hvis jeg er bortreist, men det er ikke mer enn totalt 5 ganger på nesten ett år.
Jeg er i hvert fall veldig glad for at det er jeg, og ikke mannen som må ta folsyre. Når han skulle prøve å spise sink og selen ble det gjennomsnittlig 2 ganger i uken.
Fra mobil.