Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal et par dager til Frankrike Duds?Hvor skal dere på ferie i år?
Hva ble det til? Tok du denne testen?Lusker seg stille inn i tråden.. Helt ny så leser litt rundt omkring mens jeg prøver å få hodet mitt med tanker, redseler og høygir til å roe seg litt ned, mens jeg diskuterer med meg selv om jeg skal ta en test eller ei..
Så du har ikke tatt en eneste test? Når er IKM?har ikke kvinnet meg opp til å kjøpe den enda... Redd for at det kan være litt tidlig samt redd for å få forhåpninger.. Gått rundt i halvsvime i hele dag så ikke helt følt for å dra ut å skaffe den..
Nydelig utsikt!Herlig skravletråd å lese gjennom
Sitter i sola og koser meg mens mannen pusler med diverse i hagen. Nyter den fine utsikta vår. *sukk* har det riktig så bra nå
Vis vedlegget 63954
-iPhone appen-
Så du har ikke tatt en eneste test? Når er IKM?
Fra mobil.
Ta en test!Skulle kommet 28.05 så er 6 dager på overtid...
Wow, du må virkelig ha stålvilje! Om du er 6 dager over IKM vil en test slå ut når som helst på døgnetSkulle kommet 28.05 så er 6 dager på overtid...
Wow, du må virkelig ha stålvilje! Om du er 6 dager over IKM vil en test slå ut når som helst på døgnet
Haha, jeg hadde meg en liten høneblund for litt siden. Glad for at jeg klarer meg med en 30-60 min.s dupp enn så lenge!Da var det tid for den daglige ettermiddagsluren føler meg så sliten i kroppen
Februar 2015
Taster på appen
Heldig du er! Nyt det Jeg går rundt i en evig søvnig døs, har vanskelig for å sove på natta siden det er så lyst ute.. Kanskje jeg skulle sette på et kjedelig program på tv og sove en time eller to på sofaen nå?I natt har jeg nesten ikke sovet, vært på jobb (i barnehage), handlet etter jobb, laget meg deilig mat, vasket leil og gått tur med hunden og ENDA har jeg energi!!!! Hva skjer?!
Sent from my iPad using BV Forum
Heldig du er! Nyt det Jeg går rundt i en evig søvnig døs, har vanskelig for å sove på natta siden det er så lyst ute.. Kanskje jeg skulle sette på et kjedelig program på tv og sove en time eller to på sofaen nå?
Nydelig <3Sist jeg gikk gravid var jeg kvalm og trøtt så jeg nyter alt! Er jo oppe om natten for å gå på do da, så det er en nedtur men ellers så er alt strålende!
Nå ligger vi begge utslått på sofaen etter å ha pusset litt på gelenderet ute som skal beises Vis vedlegget 63977
Verdens beste hund dette her<3
Sent from my iPhone using BV Forum