Skravlingstråd :)

Lusker seg stille inn i tråden.. Helt ny så leser litt rundt omkring mens jeg prøver å få hodet mitt med tanker, redseler og høygir til å roe seg litt ned, mens jeg diskuterer med meg selv om jeg skal ta en test eller ei..

Herlig skravletråd å lese gjennom :)
Sitter i sola og koser meg mens mannen pusler med diverse i hagen. Nyter den fine utsikta vår. *sukk* har det riktig så bra nå :)
ImageUploadedByBV Forum1401802372.728243.jpg

-iPhone appen-

Lusker seg stille inn i tråden.. Helt ny så leser litt rundt omkring mens jeg prøver å få hodet mitt med tanker, redseler og høygir til å roe seg litt ned, mens jeg diskuterer med meg selv om jeg skal ta en test eller ei..
Hva ble det til? Tok du denne testen? ;)

Fra mobil.

har ikke kvinnet meg opp til å kjøpe den enda... Redd for at det kan være litt tidlig samt redd for å få forhåpninger.. Gått rundt i halvsvime i hele dag så ikke helt følt for å dra ut å skaffe den.. :)

har ikke kvinnet meg opp til å kjøpe den enda... Redd for at det kan være litt tidlig samt redd for å få forhåpninger.. Gått rundt i halvsvime i hele dag så ikke helt følt for å dra ut å skaffe den.. :)
Så du har ikke tatt en eneste test? Når er IKM?

Fra mobil.

Takk :)

Må vel kaste seg over middagen da, kjedelig å stå på kjøkkenet i knallvær, mn mannen begynner å knurre :D litt sulten. Tihihi.

-iPhone appen-

Skulle kommet 28.05 så er 6 dager på overtid...
Wow, du må virkelig ha stålvilje! Om du er 6 dager over IKM vil en test slå ut når som helst på døgnet :D

Fra mobil.

Da var det tid for den daglige ettermiddagsluren :p føler meg så sliten i kroppen

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Wow, du må virkelig ha stålvilje! Om du er 6 dager over IKM vil en test slå ut når som helst på døgnet :D

Vet ikke det, hele tanken og utsikten på å være gravid er litt fremmed og usikker for meg pga forrige gang som ikke gikk så bra.. :(

Da var det tid for den daglige ettermiddagsluren :p føler meg så sliten i kroppen

❤️Februar 2015❤️

Haha, jeg hadde meg en liten høneblund for litt siden. Glad for at jeg klarer meg med en 30-60 min.s dupp enn så lenge!

Fra mobil.

I natt har jeg nesten ikke sovet, vært på jobb (i barnehage), handlet etter jobb, laget meg deilig mat, vasket leil og gått tur med hunden og ENDA har jeg energi!!!! Hva skjer?!

Sent from my iPad using BV Forum

I natt har jeg nesten ikke sovet, vært på jobb (i barnehage), handlet etter jobb, laget meg deilig mat, vasket leil og gått tur med hunden og ENDA har jeg energi!!!! Hva skjer?!

Sent from my iPad using BV Forum
Heldig du er! Nyt det ;) Jeg går rundt i en evig søvnig døs, har vanskelig for å sove på natta siden det er så lyst ute.. Kanskje jeg skulle sette på et kjedelig program på tv og sove en time eller to på sofaen nå?

Heldig du er! Nyt det ;) Jeg går rundt i en evig søvnig døs, har vanskelig for å sove på natta siden det er så lyst ute.. Kanskje jeg skulle sette på et kjedelig program på tv og sove en time eller to på sofaen nå?

Sist jeg gikk gravid var jeg kvalm og trøtt så jeg nyter alt!:) Er jo oppe om natten for å gå på do da, så det er en nedtur:P men ellers så er alt strålende!:)

Nå ligger vi begge utslått på sofaen etter å ha pusset litt på gelenderet ute som skal beises:) ImageUploadedByBV Forum1401813944.020956.jpg

Verdens beste hund dette her<3

Sent from my iPhone using BV Forum

Sist jeg gikk gravid var jeg kvalm og trøtt så jeg nyter alt!:) Er jo oppe om natten for å gå på do da, så det er en nedtur:P men ellers så er alt strålende!:)

Nå ligger vi begge utslått på sofaen etter å ha pusset litt på gelenderet ute som skal beises:) Vis vedlegget 63977

Verdens beste hund dette her<3

Sent from my iPhone using BV Forum
Nydelig <3

❤️Februar 2015❤️

Kjenner jeg ikke greier å slappe helt av med graviditeten. Er tross alt bare 6 uker siden vi mistet desemberspira! Så jeg sette meg små delmål. Første mål er 5 uker, deretter 7+1(da mistet vi sist og vi skal på ul) deretter 12 uker :) Så da håper jeg at jeg greier å nyte

❤️Februar 2015❤️

Back
Topp