Skravlingstråd :)

Vil anbefale deg å fryse frukten istedet først:) Kan bli en som "mosh" som ikke er så god om du bare har frukt og isbiter:) Men prøv om du vil, og let me know! :)

Går også ann å kutte kiwi i skiver, jordbær i skiver og ha det sammen med noen blåbær og vann i sånn ispinne-ting man lager is i selv?:)

Sent from my iPad using BV Forum
En kombinasjon som er sykt god er vannmelon, jordbær og banan :D

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Nam, biola burde jeg drikke men klarer ikke konsistensen
Klarer heller ikke biola, men pga smaken. Flinke dere som drikker det, da får babyen deres mindre sjans for å få atopisk eksem :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ser akutten nå, I know, gamle episoder men like spennende:) og så følger jeg med på greys og ellers litt serier sporadisk. Hvilke serier ser dere da? Noen å anbefale?

Sent from my iPhone using BV Forum

Åjj da kan jeg drikke maaaasse da:) Fins mange smaker?:) Mine favoritter er bringebær og blåbær:)

New girl (dødsmorsomt), greys, pretty little liars (kjempe spennende), criminal minds, orange is the new black, house of cards, drop dead diva, modern family er latterlig morsomt men følger ikke med som jeg gjør med disse andre:)

New girl (dødsmorsomt), greys, pretty little liars (kjempe spennende), criminal minds, orange is the new black, house of cards, drop dead diva, modern family er latterlig morsomt men følger ikke med som jeg gjør med disse andre:)

Jeg følger også med på en del serier :)

❤️Februar 2015❤️

jeg sier bare paradise hotel.... i know, helt ubrukelig tragisk :P hihihi :P

Natta alle sammen:) Kroppen sier stopp etter en laaang dag med skrubbing og vasking her:) Resten av uken er det jobbings så skal opp tidlig!:) Hadelitt

Hvilke da?:) Noen å anbefale?

Heroes, grimm, vampire diaries,walking dead, sons of anarchy

❤️Februar 2015❤️

Vil anbefale deg å fryse frukten istedet først:) Kan bli en som "mosh" som ikke er så god om du bare har frukt og isbiter:) Men prøv om du vil, og let me know! :)

Går også ann å kutte kiwi i skiver, jordbær i skiver og ha det sammen med noen blåbær og vann i sånn ispinne-ting man lager is i selv?:)

Blir sikkert en hit hos frøken vilikke her hjemme :p

For en følelsesmessig dag!!!! Herregud!!! Er utslitt jeg, og letta....måtte bare få ut phu

Lanterne, du er 5 uker i dag jo :D Det er en milepæl <3

Forresten så har vi over 2000 innlegg her nå :)

Lanterne, du er 5 uker i dag jo :D Det er en milepæl <3

Forresten så har vi over 2000 innlegg her nå :)
Jeg vet :D Og i dag slo kroppen til med vondter! Masse murringer i mage og korsrygg, så ille at jeg våknet av det i morges. Vokseverk i hoftene og nedover beina også. Håper det er bedre i morgen :D

Jeg vet :D Og i dag slo kroppen til med vondter! Masse murringer i mage og korsrygg, så ille at jeg våknet av det i morges. Vokseverk i hoftene og nedover beina også. Håper det er bedre i morgen :D
Spira som styrer og ordner :)

Back
Topp