Skravlingstråd :)

Spira som styrer og ordner :)
Den er sikkert som sin mor, må snu seg og skifte stilling annenhvert minutt når hun skal sove. Dessuten er den ikke lenger på størrelse med et punktum, men med et komma:) Da trenger den nemlig dobbelt så stor plass :P

Den er sikkert som sin mor, må snu seg og skifte stilling annenhvert minutt når hun skal sove. Dessuten er den ikke lenger på størrelse med et punktum, men med et komma:) Da trenger den nemlig dobbelt så stor plass :p
hihi, så søtt! lille komma :p skulle ønske ukene kunne gå fort! tror vi er ganske heldige som er i den første fasen på denne årstiden, er så mye som skjer så tiden går fort =)

hihi, så søtt! lille komma :p skulle ønske ukene kunne gå fort! tror vi er ganske heldige som er i den første fasen på denne årstiden, er så mye som skjer så tiden går fort =)
Syntes det virker som evigheter til 12 uker, men når jeg tenker etter, er det bare rett etter at vi har kommet hjem fra ferie. Og det er jo snart ferie ( 1 mnd er snart :P)

Syntes det virker som evigheter til 12 uker, men når jeg tenker etter, er det bare rett etter at vi har kommet hjem fra ferie. Og det er jo snart ferie ( 1 mnd er snart :p)
Ja, jeg er og 12 uker rett etter ferien og tenker at det er ikke såååå lenge til, en dag er vi der :D

Ja, jeg er og 12 uker rett etter ferien og tenker at det er ikke såååå lenge til, en dag er vi der :D
Jepp, plutselig står vi der og er 12 uker på vei :D
Men nå kjenner jeg at øynene glipper, så får vel hoppe til køys. God natt, da :)

Jepp, plutselig står vi der og er 12 uker på vei :D
Men nå kjenner jeg at øynene glipper, så får vel hoppe til køys. God natt, da :)
Jeg sov for lenge istad men må prøve å sove :) Natti natt :D

Nå har vi fått over 2000 innlegg her inne på februar! :D Bare 1000 igjen før vi får lukket gruppe ;)

Ha en fin dag til alle dere, jeg skal stille forberedt med et lass med ritz-kjeks på togturen inn til jobb :P

Åh kvalm? God morgen!:) etter 2 timers søvn i natt ser jeg frem til 7,5 timer på jobb!

Sent from my iPhone using BV Forum

God morgen :) Småkvalm i dag og, skal ingenting til før jeg brekker meg men føler meg allikevel ikke så fryktelig gravid ..

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Åh så glad for at jeg ikke er så kvalm, men føler meg 'stram i magen'?:P og i natt våknet jeg klokken 2, måtte på do, og lå våken til klokken 5.30 og på den tiden var jeg på do igjen!

Rett før jeg våknet av vekkerklokken så skulle Anne Rimmen ta imot Kronprinsparet..."å her kommer bilen, vakre kronprinsesse Marit og Hans kongelige høyhet...... Amund.... Gudrun.... Kutt kutt' og jeg bar akkuratt på vei til å kommentere på NRK sin facebook side....

Litt dårlig stemning på jobb i dag, jeg kjenner jeg blir så fort irritert

❤️Februar 2015❤️

Jeg må småspise hele tiden for å holde kvalmen unna. Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde det skjult på jobb...

Si du har startet en sunn diett eller noe?:)

"hold deg fast lille bønne!"

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Prøvd 1 år:) mistet i januar:) dere da?

Endelig pause..

❤️Februar 2015❤️

Back
Topp