Den er sikkert som sin mor, må snu seg og skifte stilling annenhvert minutt når hun skal sove. Dessuten er den ikke lenger på størrelse med et punktum, men med et komma Da trenger den nemlig dobbelt så stor plassSpira som styrer og ordner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er sikkert som sin mor, må snu seg og skifte stilling annenhvert minutt når hun skal sove. Dessuten er den ikke lenger på størrelse med et punktum, men med et komma Da trenger den nemlig dobbelt så stor plassSpira som styrer og ordner
hihi, så søtt! lille komma skulle ønske ukene kunne gå fort! tror vi er ganske heldige som er i den første fasen på denne årstiden, er så mye som skjer så tiden går fort =)Den er sikkert som sin mor, må snu seg og skifte stilling annenhvert minutt når hun skal sove. Dessuten er den ikke lenger på størrelse med et punktum, men med et komma Da trenger den nemlig dobbelt så stor plass
Syntes det virker som evigheter til 12 uker, men når jeg tenker etter, er det bare rett etter at vi har kommet hjem fra ferie. Og det er jo snart ferie ( 1 mnd er snart )hihi, så søtt! lille komma skulle ønske ukene kunne gå fort! tror vi er ganske heldige som er i den første fasen på denne årstiden, er så mye som skjer så tiden går fort =)
Ja, jeg er og 12 uker rett etter ferien og tenker at det er ikke såååå lenge til, en dag er vi derSyntes det virker som evigheter til 12 uker, men når jeg tenker etter, er det bare rett etter at vi har kommet hjem fra ferie. Og det er jo snart ferie ( 1 mnd er snart )
Jepp, plutselig står vi der og er 12 uker på veiJa, jeg er og 12 uker rett etter ferien og tenker at det er ikke såååå lenge til, en dag er vi der
Jeg sov for lenge istad men må prøve å sove Natti nattJepp, plutselig står vi der og er 12 uker på vei
Men nå kjenner jeg at øynene glipper, så får vel hoppe til køys. God natt, da
tada! 4 uker i dag ♥
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
så gøy har dere prøvd lenge?Da har vi nøyaktig 1 uke mellom er 5+0 idag
Sent from my iPhone using BV Forum
Eg å... beina på bordet i en halv timeEndelig pause..
Februar 2015
Taster på appen