Skravlingstråd :)

skal rense øra skikkelig, har ei kraftig ørebetennelse som ikke vil gå tilbake, og det er visst en ganske smertefull prosedyre, derfor vil de ha meg i narkose.. gleder meg ikke akkurat..:S

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
uff da. god bedring

Nå døøør jeg:P Har vasket ned rekkverk på trapp opp til leilighet (maaasse kriker og kroker) samt rekkverk rundt veranda oppe (bare innvendig, for jeg tør ikke stå på stige:P ) Puh!

Sent from my iPad using BV Forum

Hallo! Jeg har ikke helt forstått dette forumgreierne enda jeg, men kan like godt forsøke med et lite hei her:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Da er vi to... men mye koselig folk her inne ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

I denne hadde jeg smoothiemix, kokosmelk, akasiehonning og noen bringebær for fargens skyld:P
Jeg pleier å ha biola oppi itillegg til kokosmelken:):) Superdigg!

I denne hadde jeg smoothiemix, kokosmelk, akasiehonning og noen bringebær for fargens skyld:P

Den så i allefall kjempe god ut. :) høres god ut også :)

Den så i allefall kjempe god ut. :) høres god ut også :)

Den er veldig god:) Har alltid flere bokser kokosmelk i kjøleskapet, akasie i kjøkkenskapet og smoothiemix i fryseren:) Så om jeg får sukkersug på kvelden lager jeg en enkel deilig smoothie;) Har hjulpet meg med å gå ned mange mange kilo (sammen med omlagt kosthold) og er veldig godt:):) Anbefales!

Den smoothien så skikkelig god ut:). Lurer nesten på om jeg må blåse litt støv av blenderen her hjemme.. Kanskje juicemaskin også:)... Ja, i morgen:)!

❤️ Februarspire❤️

Den smoothien så skikkelig god ut:). Lurer nesten på om jeg må blåse litt støv av blenderen her hjemme.. Kanskje juicemaskin også:)... Ja, i morgen:)!

❤️ Februarspire❤️

Lurt og bare ha den stående på benken om den ikke er så altfor stor:) Da er det enklere og lage seg noe godt hver kveld!:)

I denne hadde jeg smoothiemix, kokosmelk, akasiehonning og noen bringebær for fargens skyld:p

Nam, biola burde jeg drikke men klarer ikke konsistensen

Her ble det ispinne mot søtsug, og sofa+pledd mot sliten kropp i kveld :) kjenner godt at hormonene herjer for tia ja. Hva følger dere med på tv?

Sent from my iPhone using BV Forum

Her ble det ispinne mot søtsug, og sofa+pledd mot sliten kropp i kveld :) kjenner godt at hormonene herjer for tia ja. Hva følger dere med på tv?

På TV-TV ser jeg ikke på så mye men følger med på maaasse serier:P Du da?

Ligger å ser på luksusfellen huff. Ellers følger jeg med på greys, switched at birth og en mann fire koner . En du?

Vil anbefale deg å fryse frukten istedet først:) Kan bli en som "mosh" som ikke er så god om du bare har frukt og isbiter:) Men prøv om du vil, og let me know! :)

Går også ann å kutte kiwi i skiver, jordbær i skiver og ha det sammen med noen blåbær og vann i sånn ispinne-ting man lager is i selv?:)

Back
Topp